Gå til innhold

Hvor lenge brukte din gutt str 56?

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

52 cm ved fødsel. Rett i 56. Brukte det i fire uker, så inn i 62. 

Anonymkode: 03a3b...bac

Samme her, på alle mine 3. 

Anonymkode: 52b3c...c22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt var 54 cm ved fødsel, men startet fortsatt i str 50 og brukte 56 frem til han bikket 2 mnd. 

Anonymkode: 24047...a83

Skrevet

Mini er 1 måned idag, han er godt i gang med 62. Så vil tro 56 passer to-tre uker til. Han var 51 cm og 3,7 kg da han ble født, men har vokst veldig i lengden den siste uka. 

Anonymkode: f228f...f50

• 3 uker senere...
Skrevet

Gutten vår brukte 56 fra 0-8 uker ca. Jenta vår brukte 56 til hun var 4 mnd. Kulerunde begge to. 

Anonymkode: 35846...b05

Skrevet

Mine nevøer og nieser var så små at de måtte kjøpe prematurklær da de var født. Og det holdt med 50 i tre-fire uker 

Anonymkode: fd49f...109

Skrevet

Brukte 56 til han var to uker.

Anonymkode: c6844...708

Skrevet

Gutt 49 cm ved fødsel: Brukte str 50 (som egentlig var for stort) i 5-6 uker, gikk over til 56 og brukte det frem til han var fire måneder ca. (Husker det var akkurat rundt dåpen hans at vi måtte over på 62)

Anonymkode: d9c30...3f1

Skrevet

Min gutt var 50 cm og 3,3 kg ved fødsel - og bruker ennå str 56 (straks 6 uker). Kan nok bruke det 2-3-4 uker til før vi må over på 62. Min familie pleier å få store babyer, så jeg hadde ikke kjøpt noe i str 50, men han kunne nok brukt det første 3-4 ukene :) 

Skrevet

Ikke lenge. Maks et par uker. Han brukte str 80 da han var 3mnd....

Til sammenlikning brukte nestemann str 74 da hun var ett år. 😂

Anonymkode: 7cf12...fd6

Skrevet

Med min eldste husker jeg ikke helt, annet enn at han brukte 50 i en ukes tid før han begynte med 56 (han var født i setefødsel, så han lå forsåvidt sammenkrøllet som en ball inni pysjen uansett i starten). Han var 3,6 kg og ukjent lengde. 

Men med nr to og tre gikk vi rett på 62 i bodyer. De var "bare" 52cm lange, men 4,5 kg og bredskuldrede. Så i lengden kunne de brukt 56, men vi slet med å få det på dem. 

Skrevet

Mini er 7 uker og vi bruker både 56, 62 og 68. Det varierer jo så mellom merkene hvor store bodyer er, så har sortert klærne hans etter fysisk størrelse (cm fra nakke til skritt) og ikke tall-størrelsen.

Anonymkode: f228f...f50

• Liker 1
Skrevet

Aldri. Var 57 lang så vi gikk rett på str 62.

Anonymkode: cc84b...67f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...