Gå til innhold

Trening og dusjing.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som trenger 3-4 ganger i uken. Hvordan gjør dere det med dusjing? Vasker dere håret hver gang dere har trent?

Anonymkode: 2c34f...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vasker håret annen hver dag uansett. Om jeg trener flere dager på rad vasker jeg håret hvis jeg har svetta (på denne tida av året hender det jo at det er så kaldt at jeg ikke blir betydelig Svett av en rolig løpetur feks og da nøyer jeg meg med en kjapp vask i steder) 

Å vaske håret fire ganger i ula er vel uansett en ganske normal mengde, trening eller ei

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du legger i å vaske håret. Du trenger ikke bruke shampoo mm. når du vasker det ofte og det er faktisk ikke sunt for håret ditt heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt hår hadde jeg vasket det hver dag ja. Trener to økter om dagen så dusjing må til ganske ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hver dag nei. Hver andre. Trener for det meste styrke, noe som ikke skaper så mye svette. Om man svetter en del må du nok bare se det an, alle er forskjellige. Noen får mer fett hår enn andre. :)

Anonymkode: 603d7...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjer hver gang jeg har trent, men vasker håret et par ganger i uka.

Evig diskusjonstema, men jeg mener man fint kan få mindre fett hår ved å vaske det litt sjeldnere. Utrolig digg å kunne dra på hyttetur med nyvasket hår hyttetur og ikke stresse dag 2 fordi det har blitt fett. 

Anonymkode: 7704a...0b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener fem ganger i uka. Vasker håret en-to ganger i uka. Timer nest siste og siste økt slik at jeg ikke må ut i denne perioden, for eksempel ettermiddagsøkt, så morgenøkt eller hjemmekontor med lunsjøkt dagen etter. 

Løper ute, svetter lite. Bruker tørrshampoo. 

Anonymkode: 0a2d6...ba2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jeg svett i håret må det naturligvis vaskes. Rolig yoga krever ikke hårvask. Trener/vasker håret ca annenhver dag. 

Anonymkode: 9fbf1...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vasker sjeldent håret. Kanskje en gang i uka, men dusjer med vann hver dag. Du blir avhengig av å vaske håret, jo oftere du vasker - jo oftere må du vaske for ikke å få fett hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
På 27.11.2019 den 16.50, AnonymBruker skrev:

Trener fem ganger i uka. Vasker håret en-to ganger i uka.

Anonymkode: 0a2d6...ba2

Samme og utrolig synes jeg håret er lysere og mykere enn før
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dagene jeg svetter mye (f.eks underkroppsøkter som krever mye energi, eller spinning og jogging) dusjer jeg med sjampo og balsam. De gangene jeg har gått en tur eller hatt overkroppsøkt dusjer jeg bare håret med rent vann. Dusjer 4 - 5 ganger i uka, og 3 - 4 ganger med sjampo og balsam

Anonymkode: 4e87a...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener 3 ganger i uka, dusjer kun de dagene. Så 3 ganger i uken.

Dusjer utenom dette ved behov, men ikke med såpe i håret da. Men i snitt dusjer jeg 3 ganger i uken, nok det.

Ikke dusj mer enn du må, ikke bra for huden. Jeg er i 40-årene, aldri solt meg noe. Eller overdusjet, har fin og stram hud. Sol ødelegger også huden din fullstendig.

Anonymkode: 95456...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...