Gå til innhold

Diesel eller bensin?

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å punge ut 300.000 for en fossilbil i 2019 høres ganske risikabelt ut med mindre du bor veldig langt ute på landet, og har tenkt å eie bilen i minst 10 år.

Du vet at du kan få en brukt Model S for den prisen?

Anonymkode: 171ef...95a

Kjenner flere som har tapt 100.000 på 12mnd på sine BMW I3 og E-Golf 2018 modeller. Gårsdagens elbiler taper seg godt etterhvert som ventelistene forsvinner, Så tap på kjøretøy er man aldri gardert for. Å Bruke 300.000 på en 6 år gammel tesla fullstendig uten garanti er ihvertfall dristig. De er ikke feilfrie for å si det sånn. E2 år gammel Skoda diesel er antagelig det minst dristige man kan gjøre. Første årets tap er tatt. 4 års garanti igjen og diesel er det beste på bygda med langkjøring.

Anonymkode: 2faf6...00f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner flere som har tapt 100.000 på 12mnd på sine BMW I3 og E-Golf 2018 modeller. 

Anonymkode: 2faf6...00f

Du kjenner flere? Virkelig? 

Enten lyver du eller så omgir du deg med idioter. 

Anonymkode: 451ab...426

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er hva du hadde på tanken. Jeg antar at det ikke var urten dill. 

Tror vi sier takk til deg, og sender en plate i posten.

(Nei du får ikke en plate i posten, det er et uttrykk)

Skrevet
1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev:

Tror vi sier takk til deg, og sender en plate i posten.

(Nei du får ikke en plate i posten, det er et uttrykk)

Jeg tror vi bare konkluderer med at du bare dro ei plate. Og at supertilsetningen din ikke eksisterer. 

Synd for meg. Jeg har en gammel traktor på hytta som gjerne skuille hatt en klunk med noe sånt nå på vinteren. Men det eksisterer altså ikke. 

Skrevet

Ny bil har ikke så mye å si tror jeg. Mulig du sparer en mikrosum med drivstoff ved diesel. Ellers er det liten forskjell.

Jeg personlig liker bensin biler av litt eldre utgave. Men det er bare fordi jeg får til å fikse en del ting på disse bilene. Ny bil er bare å glemme noen hjemme reperasjoner på.

Anonymkode: 8abde...9e9

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror vi bare konkluderer med at du bare dro ei plate. Og at supertilsetningen din ikke eksisterer. 

Synd for meg. Jeg har en gammel traktor på hytta som gjerne skuille hatt en klunk med noe sånt nå på vinteren. Men det eksisterer altså ikke. 

Jo det har eksistert før i allefall som en annen annonym nevnte var noe greier med parafin som visstnok er trukket tilbake.

Som sagt er jeg bosatt på vestlandet så er ikke akkurat harde vintre så ofte her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...