AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #1 Skrevet 25. november 2019 Hei! Jeg har datet en mann i snart 4 måneder. Jeg var i utgangspunktet ikke ute etter å date i det heletatt, da jeg kom ut av et langvarig fohold bare noen uker før vi møttes, men han tok meg med storm. I starten var han mest ivrig, sendte meldinger hele dagen og ville møtes hele tiden. Jeg var litt mer tilbakeholden og holdt nok litt igjen siden jeg var nysingel. Nå føles det som om rollene er reversert. Jeg har virkelig utviklet følelser for denne mannen og ønsker å ta forholdet fra casual dating til noe mer. Men han sender plutselig ikke like mye meldinger som før, og innholdet i meldingene er forandret fra å være veldig forelsket og sukkersøtt til mer normalt. Vi ringer/sender meldinger fortsatt minst en gang om dagen hvis vi ikke møtes. Jeg sender/svarer som før. Det jeg lurer på er om det er lurt av meg å trappe opp litt? Det kan jo hende han er like usikker på min interesse som jeg på hans, da jeg har vært den mest tilbakeholdne av oss frem til nå. Vil det være veldig dumt av meg å ringe han oftere, sende mer meldinger og flørte mer? Vil det bare oppfattes som mas og kan han bli skremt? Jeg tør egentlig ikke snakke med han om dette direkte heller, jeg hater å snakke om følelser og er redd for å bli såret igjen. Men jeg har vel ikke noe å tape på å gjøre det jeg føler for heller. Ønsker ikke å spille noe spill. Anonymkode: 5e1f2...c03 3
Jacuzzi Skrevet 25. november 2019 #2 Skrevet 25. november 2019 Kjør på. Hvis dere har datet i nesten 4 måneder og du har vært tilbakeholden hele tiden, er det en stor sjanse for at han går rundt og venter på at nettopp DU skal vise litt mer interesse. Ingen gidder å opprettholde intens kontakt med sukkersøte meldinger dersom det ikke blir besvart. Han har prøvd en stund - nå er det din tur. Hvis det oppfattes som mas, betyr det at han ikke har rikitge følelser for deg. I så fall: dere kommer til å skli fra hverandre uansett. Hvis det oppfattes som koselig: dere blir kjærester snart. Tenker du har alt å vinne på å være litt på. Jeg tror du overtenker, og kanskje du har lest for mye idiotiske datingråd på nettet? Stort sett er det amerikanske tenåringer som lager disse rådene/reglene som florerer rundt... Det har gått 4 hele måneder! Hva vinner du på å skjule følelsene dine? Man må satse for å vinne! 7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #3 Skrevet 25. november 2019 26 minutter siden, Jacuzzi said: Kjør på. Hvis dere har datet i nesten 4 måneder og du har vært tilbakeholden hele tiden, er det en stor sjanse for at han går rundt og venter på at nettopp DU skal vise litt mer interesse. Ingen gidder å opprettholde intens kontakt med sukkersøte meldinger dersom det ikke blir besvart. Han har prøvd en stund - nå er det din tur. Hvis det oppfattes som mas, betyr det at han ikke har rikitge følelser for deg. I så fall: dere kommer til å skli fra hverandre uansett. Hvis det oppfattes som koselig: dere blir kjærester snart. Tenker du har alt å vinne på å være litt på. Jeg tror du overtenker, og kanskje du har lest for mye idiotiske datingråd på nettet? Stort sett er det amerikanske tenåringer som lager disse rådene/reglene som florerer rundt... Det har gått 4 hele måneder! Hva vinner du på å skjule følelsene dine? Man må satse for å vinne! Dette. Jeg har opplevd at menn har forsvunnet når jeg har trappet opp interessen etter de ble mer stille, men da fikk jeg jo også silt dem ut som ikke interessert. Har trappet den opp med en mann nå jeg treffer nå, og han ble kjempeglad 😊 Anonymkode: a37e6...04e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #4 Skrevet 25. november 2019 Trapp opp! Men det er mange måter å gjøre det på, trenger ikke være å sende masse meldinger. Kan og være at du inviterer han på helgetur en plass. Anonymkode: 21a22...d39 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå