AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #22 Skrevet 25. november 2019 10 minutter siden, Vidar Eriksen skrev: Da burde de tie stille. Rett og slett Ikke enig. Viktig at de kommer frem, så vi kan rette på dem. Og også opplyse om farene ved BDSM, til de som ikke tenker over at det KAN være farlig. Anonymkode: baff6...a0a
Vidar Eriksen Skrevet 25. november 2019 Forfatter #23 Skrevet 25. november 2019 man må vite hva man driver med ja. jeg har jo drevet med dette i 25 år i alle mulige både ekstreme og "normale" settinger, og har god erfaring på området , og uten unntak bare gode opplevelser med dette. og det går begge veier.
Gjest Alterego666 Skrevet 25. november 2019 #24 Skrevet 25. november 2019 30 minutter siden, O.G. skrev: De siste par årene så har kvinner død under røff sex og likevel har vi menn som TS som ser bort fra det og likevel skal hevde egen egoisme som lyster de ikke kan rå for. Det er ingenting i hva TS skriver som indikerer at han ikke praktiserer trygg sex. Helt OK at BDSM ikke er for deg, men sammenligningen du trekker her, er uhyrlig. Skjerpings!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #25 Skrevet 25. november 2019 35 minutter siden, O.G. skrev: De siste par årene så har kvinner død under røff sex og likevel har vi menn som TS som ser bort fra det og likevel skal hevde egen egoisme som lyster de ikke kan rå for. Artikkelen du refererer til beskriver en hendelse hvor det er uklart hva som har skjedd, samt at det er rus involvert. Skal du bygge opp påstander med dokumentasjon, kvalitetssikre i det minste at artiklene er troverdige og relevante for saken. kvinne, 39 Anonymkode: 3d7ae...139 3
Gjest O.G. Skrevet 25. november 2019 #26 Skrevet 25. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Artikkelen du refererer til beskriver en hendelse hvor det er uklart hva som har skjedd, samt at det er rus involvert. Skal du bygge opp påstander med dokumentasjon, kvalitetssikre i det minste at artiklene er troverdige og relevante for saken. kvinne, 39 Anonymkode: 3d7ae...139 Den artikkelen er kun et eksempel. Kvinne, 44.
Gjest O.G. Skrevet 25. november 2019 #27 Skrevet 25. november 2019 10 minutter siden, Alterego666 skrev: Det er ingenting i hva TS skriver som indikerer at han ikke praktiserer trygg sex. Helt OK at BDSM ikke er for deg, men sammenligningen du trekker her, er uhyrlig. Skjerpings! Jeg ser egoisme der.
Gjest Alterego666 Skrevet 25. november 2019 #28 Skrevet 25. november 2019 1 minutt siden, O.G. skrev: Jeg ser egoisme der. Det gjør ikke TS til en potensiell drapsperson. Igjen: Skjerpings!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #29 Skrevet 25. november 2019 Hvor bor du da? Anonymkode: baacb...6d3 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #30 Skrevet 25. november 2019 Jeg også elsker å bli dominert 😊 Anonymkode: d55b1...0ee 1
Gjest O.G. Skrevet 25. november 2019 #31 Skrevet 25. november 2019 13 minutter siden, Alterego666 skrev: Det gjør ikke TS til en potensiell drapsperson. Igjen: Skjerpings! Det skal du ikke si.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #32 Skrevet 25. november 2019 19 minutter siden, O.G. skrev: Jeg ser egoisme der. Hvordan er det egoisme når man gjør noe alle de involverte vil og samtykker til ? 😮 Anonymkode: baff6...a0a 3
Gjest Alterego666 Skrevet 25. november 2019 #33 Skrevet 25. november 2019 5 minutter siden, O.G. skrev: Det skal du ikke si. Du er helt på jordet. Du vet enda mindre om seksualitet enn retorikk. Du skader deg selv ved tastaturet. Ha en god ettermiddag og kveld.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #34 Skrevet 25. november 2019 9 minutter siden, O.G. skrev: Det skal du ikke si. Så alle som driver med samtykkende BDSM, er drapspersoner ? Anonymkode: baff6...a0a 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #35 Skrevet 25. november 2019 Både jeg og mannen er switch(for de som ikke vet: dvs at vi er både dom og sub og bytter på hvem som er hva). Jeg trives best som brat(ulydig sub som trenger å temmes/trenes). Vi er nok ikke de mest ekstreme, men heller ikke de mest «vaniljete». Jeg er sterkt imot vold i dagliglivet, men nyter det på soverommet når det er frivillig og man har safeword hvis det skulle bli for mye. Respekt, smerte og nytelse i god harmoni. kvinne 23 Anonymkode: 1c413...6ce 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #37 Skrevet 25. november 2019 Vi finnes. Jeg elsker når kjæresten tar korrigerer meg og gir meg ris. Har aldri vært sub før, men føles helt naturlig og rett nå. Anonymkode: ff182...123 1
Katten.2.0 Skrevet 26. november 2019 #38 Skrevet 26. november 2019 Hvorfor ikke bare dra til fetlife.com hvor det kryr av dem? Alternativt finnes det mange gode måter å prate om det på, som ikke gjør at en blir kjeftet på. Finner submissive jenter overalt i samfunnet om man både vet hva man skal se etter samt kan kommunisere om det på en litt mer smakfull måte. 2
MiniMjau Skrevet 26. november 2019 #39 Skrevet 26. november 2019 Dette er hverken unormalt eller egoistisk! Så lenge det er avtaler, samtykke, grenser og safeword. Respekt for hverandres grenser er viktig for oss som foretrekker bdsm. Jo, det er noen ,"dom"er" der ute som ikke skjønner dette og som bare denger i vei, og glemmer kommunikasjonsbiten. Og det finnes sikkert suber som tror det skal være slik. Kribler i magen av spenning bare av å lese innlegget ditt. Hvor bor du sa du?🤗 K42 3
Bamseklemmer Skrevet 26. november 2019 #40 Skrevet 26. november 2019 Bra innlegg @Vidar Eriksen Noen liker røff behandling og noe liker mere soft, som mann og kvinne er vi ikke så ulik. Det er akkurat balansengangen mellom nytelse og smerte man må finne ut mellom hverandre. Bdsm er ikke noe jeg har prøvd så mye av, men det frister. Sliter litt med at jeg er for omsorgsfull, som gjør at jeg blir for snill. Kan det være det som er årsaken tror dere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå