refill Skrevet i går, 15:36 #861 Skrevet i går, 15:36 LullaSkrulla skrev (1 time siden): Jeg synes det er trist å se hun virker å føle at hun trenger å oppdatere på snap når hun hoster så fælt. Det virker som å snakke trigger hosten enda mer. Jeg skjønner at snap er en del av jobben hennes og deres, men ved et visst punkt kan man tenke kun på seg og sine❤️ Julie sa foresten at de tenker å oppdatere under fødselen også. Jeg fikk inntrykk av at de tenker å oppdatere hele veien så fremst de kan. Jeg håper jeg misforstod? (Jeg har bare sett på Julies snap). Følger bare Julie jeg og, og jeg har forstått det sånn at de skal "live sende" (oppdatere underveis) ja. Hun MÅ jo ikke oppdatere selv. Julie kan jo gjøre det og si at "nå blir hun offline til hun er bedre, jeg oppdaterer om det er noe å oppdatere". Fint hun skal til legen i morgen i hvertfall. Kan ikke være noe godt å være høygravid og holde på sånn 🥴 2
LullaSkrulla Skrevet i går, 16:11 #862 Skrevet i går, 16:11 refill skrev (29 minutter siden): Følger bare Julie jeg og, og jeg har forstått det sånn at de skal "live sende" (oppdatere underveis) ja. Hun MÅ jo ikke oppdatere selv. Julie kan jo gjøre det og si at "nå blir hun offline til hun er bedre, jeg oppdaterer om det er noe å oppdatere". Fint hun skal til legen i morgen i hvertfall. Kan ikke være noe godt å være høygravid og holde på sånn 🥴 Ja, jeg tenker også at Julie kan oppdatere også kan Camilla hvile og hente seg inn så godt det går. Hun må så klart gjøre det som er best for henne og om hun føler det er å snappe, så er det opp til henne. Jeg tror bare ikke man bestandig greier å se helheten når man er syk eller står midt planta oppi noe som er utenfor sin egen normal og at det da kan være lurt å ha som tommelfingerregel å avvente og å skjerme seg selv. Å «livesende» under fødsel synes jeg høres veldig merkelig ut. Jeg kan knapt tenke meg noe mer privat. Jeg håper det bare er noe de sier for å få opp engasjementet.
Jojo345 Skrevet i går, 20:00 #863 Skrevet i går, 20:00 De melker disse kynnerne/riene noe voldsomt. Kommer til å holde på sånn til fødsel for det genererer jo garantert masse penger I kassa 1 1
Smurf26 Skrevet i går, 20:39 #864 Skrevet i går, 20:39 Jojo345 skrev (37 minutter siden): De melker disse kynnerne/riene noe voldsomt. Kommer til å holde på sånn til fødsel for det genererer jo garantert masse penger I kassa Totalt motsatt av Linnéa og Emil. 1
Irja Skrevet 13 timer siden #865 Skrevet 13 timer siden Jojo345 skrev (12 timer siden): De melker disse kynnerne/riene noe voldsomt. Kommer til å holde på sånn til fødsel for det genererer jo garantert masse penger I kassa Jepp. Fremdeles mange dager igjen hvor de skal lure følgere til å tro at fødselen er på vei. Blir kvalm av hvordan de holder på.
Jojo345 Skrevet 12 timer siden #866 Skrevet 12 timer siden Irja skrev (1 time siden): Jepp. Fremdeles mange dager igjen hvor de skal lure følgere til å tro at fødselen er på vei. Blir kvalm av hvordan de holder på. Ja, her og. Blir rett og slett kvalm av hvordan de holder på.
Katten89 Skrevet 12 timer siden #867 Skrevet 12 timer siden HMK skrev (På 3.4.2026 den 23.16): De er veldig rare. Det er forresten kun influencere som har rier i både måneder og uker. Vi andre får rier når vi skal føde, vi. Og ALLE ifluencere teaser at de skal føde fra typ uke 35. Mens sannheten er at de fleste babyer ikke kommer før uke 40 eller så 1
powerpuffen Skrevet 12 timer siden #868 Skrevet 12 timer siden Katten89 skrev (8 minutter siden): Og ALLE ifluencere teaser at de skal føde fra typ uke 35. Mens sannheten er at de fleste babyer ikke kommer før uke 40 eller så Synes faktisk dette er litt sjukt å tenke på - at man bruker egen graviditet for vinning. Influencer-"yrket" har gått så fullstendig av skaftet. 1
Irja Skrevet 10 timer siden #869 Skrevet 10 timer siden Katten89 skrev (2 timer siden): Og ALLE ifluencere teaser at de skal føde fra typ uke 35. Mens sannheten er at de fleste babyer ikke kommer før uke 40 eller så Camilla var vel i gang med å «undre seg om fødselen var i gang» fra uke 30. Helt sinnsykt opplegg. 2 1
Plantemas Skrevet 9 timer siden #870 Skrevet 9 timer siden (endret) Jeg prøver å ikke svartmale alle influensere og å se ting fra flere sider, men jeg er faktisk helt rystet etter å ha sett på storyen til Julie på snap siste døgn-ish. Å tilsynelatende være så dårlig og likevel prioritere å sette seg alene på et rom for å oppdatere publikum, når du har to barn i hus, er noe av det mest navlebeskuende, kyniske og stusselige jeg noengang har sett. På engelsk selvfølgelig for å 1. tjene mer penger siden de treffer et bredere publikum 2. fordi jeg tror de faktisk til en viss grad forstår at dette er for mye/drøyt for et norsk publikum Hvis de har noen i kretsen sin som er normale så håper jeg virkelig at noen gir beskjed om at dette ikke er greit. For første gang på lenge er jeg sjokkert over noe en influenser har lagt ut. Helt sykt. edit: grove skrivefeil🙈 Endret 6 timer siden av Plantemas 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå