Gå til innhold

CamillaLor

Fremhevede innlegg

Skrevet
otilie skrev (1 time siden):

Skulle ikke hun ta en pause fra sosiale medier?

Nei, hun skulle bare slutte å oversette til engelsk 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har skjedd nå som det ser ut som julie gråter på snappen?

Skrevet
AnonymBruker 31 skrev (3 timer siden):

De var på undersøkelse og det var noe tarmblokkering hos babyen. Det betyr ikke noe nå, men etter fødsel betyr det at hun må få sondenæring tror jeg og muligens operasjon. Jeg skippa halvparten, fordi jeg syntes det tok så lang tid før de kom til poenget. Men noe i den duren der. Blodtrykk og alle prøver av Camilla var fin. 

Kommer sikkert bedre svar fra noen andre, som har gidda å sett/hørt hele.

• Liker 1
Skrevet
Snjóbolti skrev (1 time siden):
AnonymBruker 31 skrev (4 timer siden):

De var på undersøkelse og det var noe tarmblokkering hos babyen. Det betyr ikke noe nå, men etter fødsel betyr det at hun må få sondenæring tror jeg og muligens operasjon.

Ja stemmer. Men iløpet av ultralyden forandret bildet seg også, så de to boblene i tarmen/magen smeltet sammen til én (slik det skal være). Så det er ikke sikkert det er noe galt. De skal tilbake om 2 1/2 uke for å få en nærmere avklaring. 

Håper alt vil se helt normalt ut da ❤️ Jeg har selv vært på en ultralyd som var uklar og uten 100% gode nyheter, så vet veldig godt hvordan den iskalde følelsen tar over kroppen. Og det er tungt å være i limboland der man venter på svar. 

• Liker 1
Skrevet
Amatariel skrev (47 minutter siden):

Ja stemmer. Men iløpet av ultralyden forandret bildet seg også, så de to boblene i tarmen/magen smeltet sammen til én (slik det skal være). Så det er ikke sikkert det er noe galt. De skal tilbake om 2 1/2 uke for å få en nærmere avklaring. 

Håper alt vil se helt normalt ut da ❤️ Jeg har selv vært på en ultralyd som var uklar og uten 100% gode nyheter, så vet veldig godt hvordan den iskalde følelsen tar over kroppen. Og det er tungt å være i limboland der man venter på svar. 

Ah, det var bra. Og jeg skjønner jo at det er vanskelig for dem, er selv gravid og vet hvordan jeg håndterer ting for å si det sånn. (Men jeg deler heldigvis ikke graviditeten eller livet mitt i sosiale medier, så jeg slipper den biten..)

Men håper for dem at det viser seg å være ingenting 🥰

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...