Tessa12 Skrevet 10. mars #841 Skrevet 10. mars otilie skrev (1 time siden): Skulle ikke hun ta en pause fra sosiale medier? Nei, hun skulle bare slutte å oversette til engelsk
AnonymBruker 31 Skrevet 10. mars #842 Skrevet 10. mars Hva har skjedd nå som det ser ut som julie gråter på snappen?
Snjóbolti Skrevet 10. mars #843 Skrevet 10. mars AnonymBruker 31 skrev (3 timer siden): Hva har skjedd nå som det ser ut som julie gråter på snappen? De var på undersøkelse og det var noe tarmblokkering hos babyen. Det betyr ikke noe nå, men etter fødsel betyr det at hun må få sondenæring tror jeg og muligens operasjon. Jeg skippa halvparten, fordi jeg syntes det tok så lang tid før de kom til poenget. Men noe i den duren der. Blodtrykk og alle prøver av Camilla var fin. Kommer sikkert bedre svar fra noen andre, som har gidda å sett/hørt hele. 1
Amatariel Skrevet 10. mars #844 Skrevet 10. mars Snjóbolti skrev (1 time siden): AnonymBruker 31 skrev (4 timer siden): Hva har skjedd nå som det ser ut som julie gråter på snappen? De var på undersøkelse og det var noe tarmblokkering hos babyen. Det betyr ikke noe nå, men etter fødsel betyr det at hun må få sondenæring tror jeg og muligens operasjon. Ja stemmer. Men iløpet av ultralyden forandret bildet seg også, så de to boblene i tarmen/magen smeltet sammen til én (slik det skal være). Så det er ikke sikkert det er noe galt. De skal tilbake om 2 1/2 uke for å få en nærmere avklaring. Håper alt vil se helt normalt ut da ❤️ Jeg har selv vært på en ultralyd som var uklar og uten 100% gode nyheter, så vet veldig godt hvordan den iskalde følelsen tar over kroppen. Og det er tungt å være i limboland der man venter på svar. 1
Snjóbolti Skrevet 10. mars #845 Skrevet 10. mars Amatariel skrev (47 minutter siden): Ja stemmer. Men iløpet av ultralyden forandret bildet seg også, så de to boblene i tarmen/magen smeltet sammen til én (slik det skal være). Så det er ikke sikkert det er noe galt. De skal tilbake om 2 1/2 uke for å få en nærmere avklaring. Håper alt vil se helt normalt ut da ❤️ Jeg har selv vært på en ultralyd som var uklar og uten 100% gode nyheter, så vet veldig godt hvordan den iskalde følelsen tar over kroppen. Og det er tungt å være i limboland der man venter på svar. Ah, det var bra. Og jeg skjønner jo at det er vanskelig for dem, er selv gravid og vet hvordan jeg håndterer ting for å si det sånn. (Men jeg deler heldigvis ikke graviditeten eller livet mitt i sosiale medier, så jeg slipper den biten..) Men håper for dem at det viser seg å være ingenting 🥰 2
Anneisabell Skrevet fredag kl. 19:02 #846 Skrevet fredag kl. 19:02 Slitsomt svangerskap si, men kan ikke og bør ikke klage mindre enn alle andre som er gravide og deler hver en detalj med verden 1
HMK Skrevet i går, 04:31 #847 Skrevet i går, 04:31 Anneisabell skrev (På 27.3.2026 den 20.02): Slitsomt svangerskap si, men kan ikke og bør ikke klage mindre enn alle andre som er gravide og deler hver en detalj med verden Jeg trodde ikke man kunne toppe Stina Bakken sin svangerskapssyting, men det kunne man faktisk. 1
refill Skrevet i går, 07:41 #848 Skrevet i går, 07:41 Det kan da umulig være bra å holde på sånn som hun/de gjør. Det ekstreme fokuset på kroppen og absolutt alle tegn. Jeg tror hun er veldig bevisst på hva som skjer i kroppen i utgp, men å skulle få tusenvis av kommentarer på det i tillegg og feede dem tilbake? Jeg håper det er (har vært) mer content enn reell hang up. Altså det har det selvsagt, men jeg tenker at det uansett vil påvirke en negativt med det fokuset. Og nei, jeg følger ikke C, jeg har i utgangspunktet fulgt J etter hun kom tilbake, men hun ble jo like ille som C dessverre.
Tears in heaven Skrevet i går, 08:50 #849 Skrevet i går, 08:50 Jeg er født på 70 tallet og er ikke vant til slik åpenhet som det vises i dag.Da jeg fikk mine barn så var jeg ikke opptatt av å vise og fortelle alt til alle.Føler at noe burde være privat? Jeg er for åpenhet men jeg vet ikke,kommer fra en annen generasjon så jeg klarer ikke helt å forstå. Andre som føler som meg? 3
Kleppmelk Skrevet 22 timer siden #850 Skrevet 22 timer siden Jeg følger ikke fast men herregud. Influensere ER så gravide og ingen er så gravide som de! Det snakkes jo ikke om annet og hun virker jo som hun har helt oppheng i ALT som skjer i kroppen? Skjønner det er en altoppslukende fase, men er virkelig folk interessert i dette? Jeg bare fatter ikke. Jeg har små barn selv så er ikke at jeg er langt over hennes målgruppe heller. 3 1
Anneisabell Skrevet 20 timer siden #851 Skrevet 20 timer siden HMK skrev (15 timer siden): Jeg trodde ikke man kunne toppe Stina Bakken sin svangerskapssyting, men det kunne man faktisk. Jammen meg sant
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå