Gå til innhold

CamillaLor

Fremhevede innlegg

Skrevet
NoaideBiehtar skrev (1 time siden):

Tror det er en influensergreie der man bare mister grensene og innbiller seg at dette er sunt for ett eller annet. 

Jeg blir litt sånn 😳😳 jeg også. Har ikke gått gjennom postene til Julie, men ser jo overskriftene og hvor hurtig de kommer, skjønner ingenting. Tidligere skulle hun skjerme seg, nå utleverer hun ALT? Dette er jo Se og Hør-nivå og enda verre. 

Ja tror mange influensere sliter med å begrense seg. Det er nok en alt eller ingenting tankegang der. At man blir ganske avhengig av å filme og poste ut i løpet av dagen når man først gjør det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Amatariel skrev (9 minutter siden):

Ja tror mange influensere sliter med å begrense seg. Det er nok en alt eller ingenting tankegang der. At man blir ganske avhengig av å filme og poste ut i løpet av dagen når man først gjør det.

Og ikke minst en frykt for å bli irrelevant eller miste følgere. Det handler ikke om penger direkte, men at de har laget seg et levebrød der de stadig må komme med noe nytt. 

• Liker 1
Skrevet

Hva skjedde egentlig med den hjemmefødselen? Hun måtte på sykehus fordi? Skjønner ingenting. 

Skrevet
Klink skrev (17 minutter siden):

Hva skjedde egentlig med den hjemmefødselen? Hun måtte på sykehus fordi? Skjønner ingenting. 

Mener du Julie? Det var vel at hun fødte litt for tidlig til at assistert hjemmefødsel anses som forsvarlig. 

• Liker 1
Skrevet
Queen19 skrev (1 time siden):

Mener du Julie? Det var vel at hun fødte litt for tidlig til at assistert hjemmefødsel anses som forsvarlig. 

Ja, men de fødte jo hjemme med første mann? Og da havnet hun også på sykehus? 😊

Skrevet
Klink skrev (36 minutter siden):

Jeg skal ikke være super påståelig for jeg følger dem ikke lenger, men jeg kan ikke huske noe om at hun havnet på sykehuset i forbindelse med hjemmefødselen, annet enn standard kontroll i etterkant? Mulig de deler mer nå, som de ikke delte den gangen, og at det er noe jeg ikke har fått med meg. 

Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Hun fikk en blødning som de ikke fikk helt kontroll på. Derfor måtte hun inn på sykeh.

Skrevet
Tessa12 skrev (4 minutter siden):

Hun fikk en blødning som de ikke fikk helt kontroll på. Derfor måtte hun inn på sykeh.

Aha skjønner 😊

Skrevet

I diskusjonen som har vært om hjemmefødsler så er det greit at det kommer fram at hjemmefødsel ikke er så flott og fint som det høres ut som. Og de to la det jo fram som at det bare gikk greit. 

• Liker 1
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (7 timer siden):

Jeg tror ikke det er økonomien som er årsaken, de tjener jo godt på Mila og Camilla... 

Tror det er en influensergreie der man bare mister grensene og innbiller seg at dette er sunt for ett eller annet. 

Jeg blir litt sånn 😳😳 jeg også. Har ikke gått gjennom postene til Julie, men ser jo overskriftene og hvor hurtig de kommer, skjønner ingenting. Tidligere skulle hun skjerme seg, nå utleverer hun ALT? Dette er jo Se og Hør-nivå og enda verre. 

Ja, men når Camilla har født - trenger de Julie som frontfigur en stund da for at ting skal gå rundt liksom? Jeg synes de virker som skjønne og gode mennesker, det er ikke det, men de har mistet noe bakkekontakt nå. Spesielt trist fordi de går på tvers av hva de har uttalt før om å skjerme både Julie og barna fra offentligheten. Da handler de jo beviselig mot bedre vitende? 

• Liker 1
Skrevet
NeverSayNever skrev (På 17.2.2026 den 13.11):

Greit ett svangerskap kan være slitsomt og tøft,men makan til klaging og syting har jeg ikke hørt før. Og ja,jeg har født tre unger,,inkl to keisersnitt og spydde det meste av tiden😅Og hva Julie ikke gjør for Camilla…. Lurer på om det er likedan andre veien? Eller tror C det holder i massevis og skryte av kona på offentlig snap?? Samt hvor mye J tar seg av de to ungene eller har jeg misforstått der?? Blir spennende og se hvor mye C orker når denne babyen kommer til? Men først er det fødsel og hva det innebærer av smerter osv.

Da Julie var gravid, så var det Camilla som gjorde alt i verden for henne. Og hun hadde eldste for å avlaste så mye som mulig. Og nå er det Julie sin tur til å ta hovedansvaret en stund. Det kalles samarbeid og raushet i et sunt forhold. 

Irja skrev (På 27.2.2026 den 9.20):

Sånn ser Julie ut om dagen. Dette er er nytt treningssett som hun var så lei seg for at hun måtte gå til innkjøp av pga det gamle ikke passet. Snakk om r*** påvirker. Stakkars Camilla.

IMG_2460.jpeg

Jeg tolket det slik at hun var lei seg over at hun har masse fint tøy som ikke kan brukes lengre og at hun da må kjøpe nytt - ikke at kroppen har endret seg i seg selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...