Gå til innhold

CamillaLor

Fremhevede innlegg

Skrevet
lillemar skrev (1 time siden):

Camilla er gravid... Selvfølgelig har hun gått opp. Jeg synes ikke engang hun har gått opp mye, bare ganske normal vektoppgang som gravid. Hun sa jo også at hun måtte spise mange små måltider hele tiden for å ikke bli kvalm. Jeg synes også det er bedre å legge på seg litt under en graviditet, enn å gå rundt å har morgenkvalme 24/7. Og god forbid man spiser litt cookies når man er gravid, som en partner som er glad i deg har laget.

Hun sier jo at hun har lagt på seg veldig mye og sliter med det...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lurer på hva Camilla synes om at Julie står og snakker om hvor misfornøyd hun er med å ikke passe inn i det gamle treningstøyet sitt (i str XXS?) Hun er slank og veltrent, og så snakker hun ned kroppen si på snap, mens kona er gravid i uke 30 (?) og har lagt på seg x antall kilo.. 

Endret av Irja
  • Liker 3
Skrevet
Lizard skrev (19 timer siden):

Hun sier jo at hun har lagt på seg veldig mye og sliter med det...

Ja jeg skjønner ikke hvorfor noen bruker en graviditet som unnskyldning for og overspise?? De som tror det er så lett og gå ned igjen ETTER svangerskap,kan bli negativt overrasket. Og som du sier,hun klager over vekta hele tiden. Jeg føler og det er ett lite bevisst»spill» ang C. For hun jobber og stosser litt for så og komme m kommentarer ala»det stikker her og sprenger der…..» samtidig som hun lurer litt på hva det kan bety litt sånn hint hint.  Så fisker hun bevisst etter sympati og kommentarer ala»da MÅ du kontakte jordmor!»,» da HAR du jobbet for mye!»»du MÅ ta det med ro!» osv hvorpå hun-for meg-spiller overrasket og svarer»åjaaaaaaa,kanskje jeg burde det og det,jaaaa?!» Alt dette tør jeg påstå hun vet veldig godt fra før,men likevel later som hun er helt uvitende selv om J og har hatt to svangerskap på kort tid? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
NeverSayNever skrev (28 minutter siden):

Ja jeg skjønner ikke hvorfor noen bruker en graviditet som unnskyldning for og overspise?? De som tror det er så lett og gå ned igjen ETTER svangerskap,kan bli negativt overrasket. Og som du sier,hun klager over vekta hele tiden. Jeg føler og det er ett lite bevisst»spill» ang C. For hun jobber og stosser litt for så og komme m kommentarer ala»det stikker her og sprenger der…..» samtidig som hun lurer litt på hva det kan bety litt sånn hint hint.  Så fisker hun bevisst etter sympati og kommentarer ala»da MÅ du kontakte jordmor!»,» da HAR du jobbet for mye!»»du MÅ ta det med ro!» osv hvorpå hun-for meg-spiller overrasket og svarer»åjaaaaaaa,kanskje jeg burde det og det,jaaaa?!» Alt dette tør jeg påstå hun vet veldig godt fra før,men likevel later som hun er helt uvitende selv om J og har hatt to svangerskap på kort tid? 

Definitivt. Hun oppfører seg utrolig dramatisk mtp at dette virker som et helt normalt svangerskap. Og selvfølgelig er det tøft når de har to små fra før! Hva trodde de liksom?! 😅

• Liker 5
Skrevet

Nå er jeg ikke innom C daglig, og lite siste uken, men har hun klaget på vektoppgang da? Jeg har hørt henne kommentere at kroppen endrer seg og at hun syntes det er frustrerende at hun ikke kan gjøre det samme som før. Hun fikk jo mage tidlig så syntes ikke det er så unormalt at hun er litt lei. 

Men hun er jo som de fleste influencere - den mest gravide som noen gang har vært gravid 🤭 

• Liker 5
Skrevet

Sånn ser Julie ut om dagen. Dette er er nytt treningssett som hun var så lei seg for at hun måtte gå til innkjøp av pga det gamle ikke passet. Snakk om r*** påvirker. Stakkars Camilla.

IMG_2460.jpeg

• Liker 1
Skrevet
NeverSayNever skrev (17 timer siden):

Det er veldig lett å.gå ned igjen kg etter shangerskap dersom svangerskapet var tungt. Bekkenløsning/låsning/smerter som gjør at man ikke klarer å gå, ulvehunger, kvalme som gjør at man må ha noe i munnen hele tiden, insomania som gjør at døgn-hornonet fucker opp resten av hornonene, psykiske utfordringer, halsbrann som gjør at man ikke kan bøye seg eller ligge på ene siden, nakkesmerter, brystklem, kramper om nettene når man først sover, osv osv. 

At DU ikke har opplevd det som enkelt betyr ikke at det er en homogen opplevelse. På samme måte som at svangerskap ikke er "en unnskyldning å overspise" som du sier. Det er bare å spise, og så trenger man mer enn vanlig. Man kjenner ikke metthet eller sult på samme måte som når man ikke er gravid. 

Fint om vi alle lar være å kommentere på gravide kropper og opplevelser. Så kan vi heller diskutere deres uetiske deling av barn i some, oppmerksomhetssyke valg og andre ting vi reagerer på som ikke går på person. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg prøver å ikke ære ufin og kritisk, men jeg gleder meg til dette SoMe-svangerskapet er over. 

• Liker 2
Skrevet
HMK skrev (3 timer siden):

Jeg prøver å ikke ære ufin og kritisk, men jeg gleder meg til dette SoMe-svangerskapet er over. 

Det kommer flere, men det er jo valgfritt å se på.

• Liker 1
Skrevet

Men herregud, hvorfor ser du på?

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor bruker du tid på det da? Vær litt mer kritisk til egen tidsbruk da. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tran09 skrev (3 timer siden):

Det er veldig lett å.gå ned igjen kg etter shangerskap dersom svangerskapet var tungt. Bekkenløsning/låsning/smerter som gjør at man ikke klarer å gå, ulvehunger, kvalme som gjør at man må ha noe i munnen hele tiden, insomania som gjør at døgn-hornonet fucker opp resten av hornonene, psykiske utfordringer, halsbrann som gjør at man ikke kan bøye seg eller ligge på ene siden, nakkesmerter, brystklem, kramper om nettene når man først sover, osv osv. 

At DU ikke har opplevd det som enkelt betyr ikke at det er en homogen opplevelse. På samme måte som at svangerskap ikke er "en unnskyldning å overspise" som du sier. Det er bare å spise, og så trenger man mer enn vanlig. Man kjenner ikke metthet eller sult på samme måte som når man ikke er gravid. 

Fint om vi alle lar være å kommentere på gravide kropper og opplevelser. Så kan vi heller diskutere deres uetiske deling av barn i some, oppmerksomhetssyke valg og andre ting vi reagerer på som ikke går på person. 

Jg har vært gravid fem ganger,født tre,en vanlig,ett haste keisersnitt og ett planlagt og din kommentar om at det er veldig lett og gå ned igjen etter fødsel er jeg ikke enig i. For ingen kan forutsi hverken hvordan fødsel og tiden etterpå vil være hverken fysisk eller mentalt. Men ang noen’s valg ang deling av barn  i some,der er jeg enig!! Feks det som er så «søtt og sjarmerende morsomt»akkurat her og nå, er antg ikke like morsomt for ungen sjøl når de blir eldre og det florerer ukritisk bilder av dem på nettet og det er bare en side. Men og bruke sine barn for sin egen vinnings del,se det er ikke like»søtt og sjarmerende»syns jeg

• Nyttig 1
Skrevet
Daisy1 skrev (15 timer siden):

Hvorfor følger dere personer som bare irriterer dere? Dere er klar over at de tjener penger på at dere følger dem?

Dere er voksne folk, ta dere sammen! Oh no, Camilla er gravid og har gått opp i vekt, who fucking cares? Altså er det dere eller Camilla som må bære den vekten?

Er det en ting dere kan ta med dere fra denne kommentaren: Folk er FORSKJELLIGE. Vi kan ikke like eller komme overens med alle, you do you. Det er tragisk at dere irriterer dere så mye over fremmede og lar de irritere dere så mye, men for all del vær miserable av andres lykke. Det er kun dere selv det går ut over.  

Og igjen, det er FRIVILLIG å følge influencere, hvis dere blir så negativt påvirket, kanskje dere burde ta en titt innover. Bruk tid på ting som gir dere glede. 

Er vel C selv som bryr sg om vekta si?? Hun påpeker det titt og ofte

• Liker 1
Skrevet
Glitrefugl skrev (46 minutter siden):

Men herregud, hvorfor ser du på?

Men herregud, er det ulovlig?? Jeg syns det har vært mye bra og gøy. Det må da være lov å både syns at noe er bra og noe annet er mindre bra?? Eller mener du man kun må ELSKE at de gjør? 

Gubben min er dust sånn ca 40% av tiden, men jeg klarer faktisk å like han selv om. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...