Gå til innhold

CamillaLor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser Julie er tilbake på snap. Prøver å få annonser og tjene penger på SC sier hun selv.

Money rules.. 

Hva skal disse snappe om når de er ferdig med graviditetene og babytiden? Blir sikkert en ny graviditet ganske raskt 😅😅😅

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jojo345 skrev (4 timer siden):

Ser Julie er tilbake på snap. Prøver å få annonser og tjene penger på SC sier hun selv.

Money rules.. 

Hva skal disse snappe om når de er ferdig med graviditetene og babytiden? Blir sikkert en ny graviditet ganske raskt 😅😅😅

De har vel uttalt at de gjerne skulle hatt 4 barn, så om det blir en ny graviditet er det jo ikke akkurat rart. Ellers har de jo nok å poste om hvis det ikke blir flerr graviditeter. De tjente ganske bra hver for seg før de ble kjærester, så hvirfor skal de ikke kunne tjene like bra etter barnefødsler og bryllup?

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Skrevet

Asså jeg trodde den avføringsmiddelgreia bare var kødd, men nei 🤢

• Liker 1
Skrevet
otilie skrev (43 minutter siden):

Asså jeg trodde den avføringsmiddelgreia bare var kødd, men nei 🤢

Hvem har behov for å se det der, tenker jeg.. veldig spesiell ting å dele at man sitter på ramma. 

• Liker 3
Skrevet
Lul skrev (46 minutter siden):

Hvem har behov for å se det der, tenker jeg.. veldig spesiell ting å dele at man sitter på ramma. 

De mister fullstendig hemninger alle disse influenserne. Det er kun penger som står i hodet på de

• Liker 3
Skrevet

Greit ett svangerskap kan være slitsomt og tøft,men makan til klaging og syting har jeg ikke hørt før. Og ja,jeg har født tre unger,,inkl to keisersnitt og spydde det meste av tiden😅Og hva Julie ikke gjør for Camilla…. Lurer på om det er likedan andre veien? Eller tror C det holder i massevis og skryte av kona på offentlig snap?? Samt hvor mye J tar seg av de to ungene eller har jeg misforstått der?? Blir spennende og se hvor mye C orker når denne babyen kommer til? Men først er det fødsel og hva det innebærer av smerter osv.

• Liker 4
Skrevet

Er Camilla Norges svar på Mikayla Nogueira?

«i love you, jeg tar en pause fra SoMe, take a minute, take it in»

som om hun har verdens viktigste jobb og vi alle bare forguder hun? 

Jizzes, få beina ned på jorden jente!!😂

• Liker 3
Skrevet
SeBraHaHa skrev (6 minutter siden):

Er Camilla Norges svar på Mikayla Nogueira?

«i love you, jeg tar en pause fra SoMe, take a minute, take it in»

som om hun har verdens viktigste jobb og vi alle bare forguder hun? 

Jizzes, få beina ned på jorden jente!!😂

Virker som en strategi de kjører når engasjementet går ned. Julie har jo «trukket» seg fra SoMe minst 2 ganger og så kommet tilbake. 

• Liker 4
Skrevet
Queen19 skrev (19 minutter siden):

Virker som en strategi de kjører når engasjementet går ned. Julie har jo «trukket» seg fra SoMe minst 2 ganger og så kommet tilbake. 

Både strategi og noe kynisk»jeg tar pause»»jeg trekker meg»»jeg trekker meg FRA pausa»»jeg må ta timeout»»jeg er tilbake fra timeout»… ALT influencere ala disse to gjør er jo pga penger og inntekt selv om de gjerne vil fremstå som «vi snapper bare om dagligdagse ting,vi……»

• Liker 2
Skrevet
NeverSayNever skrev (14 minutter siden):

Både strategi og noe kynisk»jeg tar pause»»jeg trekker meg»»jeg trekker meg FRA pausa»»jeg må ta timeout»»jeg er tilbake fra timeout»… ALT influencere ala disse to gjør er jo pga penger og inntekt selv om de gjerne vil fremstå som «vi snapper bare om dagligdagse ting,vi……»

De er som narsissister som driver med hekting i et forhold. 

• Liker 2
Skrevet

Det der "De snapper kun for penger" har jeg sett folk skriver om flere influencere. Men... det er jo jobben deres? 😅 Jeg går jo ikke på jobb for å ikke tjene penger. Regner med ingen andre gjør det heller 😅 Man kan på en måte si utroooolig mye kritisk om influencere, men å kritisere dem for at de tjener penger på jobben sin er litt rart. 🤷‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Armarillo skrev (1 time siden):

Det der "De snapper kun for penger" har jeg sett folk skriver om flere influencere. Men... det er jo jobben deres? 😅 Jeg går jo ikke på jobb for å ikke tjene penger. Regner med ingen andre gjør det heller 😅 Man kan på en måte si utroooolig mye kritisk om influencere, men å kritisere dem for at de tjener penger på jobben sin er litt rart. 🤷‍♀️

Akkurat det er jeg faktisk helt enig i!

• Liker 1
Skrevet
Armarillo skrev (13 timer siden):

Jeg skjønner hva du mener, og selvfølgelig er influensere nødt til å tjene penger som alle andre. Jeg tror hva folk mener er at de fokuserer på å tjene penger til enhver pris, altså, at de setter penger over for eksempel personlig integritet, privatliv, barnas privatliv og så videre. Ganske grenseløst.

• Liker 4
Skrevet
solsikke90 skrev (1 time siden):

Jeg skjønner hva du mener, og selvfølgelig er influensere nødt til å tjene penger som alle andre. Jeg tror hva folk mener er at de fokuserer på å tjene penger til enhver pris, altså, at de setter penger over for eksempel personlig integritet, privatliv, barnas privatliv og så videre. Ganske grenseløst.

Enig. Når man tjener penger på å drite på dass så begynner det å bli litt sært....

• Liker 3
Skrevet (endret)
solsikke90 skrev (14 timer siden):

Ja, det er jo en del drøye ting folk deler 😆 Men sånn tenker jeg det er litt i alles liv generelt, den ene vennen som er litt mye, eller kollegaen som tar stor plass. Noen over-deler alt i livet sitt, og er ikke redd for å snakke om ting som kanskje andre syns er litt kleint eller privat. Det er vel også disse menneskene som typisk blir influencere også – de har ikke de samme sperrene som andre har i forhold til å ta stor plass, snakke om alt og ingenting, og dele åpent med hvem som helst. Ser for meg at mange syns det er befriende med sånne folk på snap, som tør å utlevere seg selv maks. Fordi man kanskje ikke er sånn selv. 🤷‍♀️ MEN, det funker jo 😅 Jo mer folk engasjerer seg, både negativt og positivt, jo mer tjener de. Det er jo ingen andre sin skyld enn vår, at influensere tjener rått. Uten oss, ingen dem, og no cash 😅

Endret av Armarillo
  • Liker 1
Skrevet

Får også litt feeder-vibes av J. Når C så åpenbart sliter med at vekta har rast opp, er det fryktelig dårlig gjort å legge til rette for all overspising som tilsynelatende skjer der. Det bakes over en lav sko...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lizard skrev (18 timer siden):

Får også litt feeder-vibes av J. Når C så åpenbart sliter med at vekta har rast opp, er det fryktelig dårlig gjort å legge til rette for all overspising som tilsynelatende skjer der. Det bakes over en lav sko...

Men herregud for en kommentar 😳

Dette blir jo bare sykelig fra din side.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
solsikke90 skrev (På 20.2.2026 den 8.37):

Helt enig. De selger jo sjela si og vel så det for penger! Og det må de vel nesten også skal de har råd til og fortsette livsstilen sin?💸💸Bare lurer på når/hvis de når grensa for utlevering,hva da?? Men for og klare fylle snapper hele tiden,må de vel gå veldig langt for og få innhold viktig nok. Såååååå hvordan toppe tre tette graviditeter og unger da?? Og sa C virkelig at når denne ungen blir født,ja da måtte kona ta over begge de andre ungene natta igjennom for da fikk C nok m denne babyen?? Veldig mye meg-meg her. Og har inntrykk av at J ofte har vært den som uansett en,to eller snart tre unger likevel har tatt det meste med ungene?? Null søvn,syke unger,syk sjøl osv. C går jo bare og legger seg når hun pjusker litt? Jeg skjønner ikke helt dynamikk og fordeligsroller i det huset der? Men ja,jeg har antg tungt for det😅Bare syns C fremstår som en noe egoist og selvsentrert person?

• Liker 4
Skrevet
NeverSayNever skrev (55 minutter siden):

Helt enig. De selger jo sjela si og vel så det for penger! Og det må de vel nesten også skal de har råd til og fortsette livsstilen sin?💸💸Bare lurer på når/hvis de når grensa for utlevering,hva da?? Men for og klare fylle snapper hele tiden,må de vel gå veldig langt for og få innhold viktig nok. Såååååå hvordan toppe tre tette graviditeter og unger da?? Og sa C virkelig at når denne ungen blir født,ja da måtte kona ta over begge de andre ungene natta igjennom for da fikk C nok m denne babyen?? Veldig mye meg-meg her. Og har inntrykk av at J ofte har vært den som uansett en,to eller snart tre unger likevel har tatt det meste med ungene?? Null søvn,syke unger,syk sjøl osv. C går jo bare og legger seg når hun pjusker litt? Jeg skjønner ikke helt dynamikk og fordeligsroller i det huset der? Men ja,jeg har antg tungt for det😅Bare syns C fremstår som en noe egoist og selvsentrert person?

Tidligere har fordelingen vært at Camilla tar seg av det økonomiske ansvaret og jobben med appen, og at Julie tar ansvaret for familien hjemme. Gammeldagse kjønnsroller, men med to kvinner. Nå har jo J startet opp med snap, kanskje de prøver å spare opp en buffer til nr 3 kommer så begge kan ta pause fra arbeidslivet 🤷🏼‍♀️ 

• Liker 2
Skrevet
Lizard skrev (På 21.2.2026 den 16.27):

Camilla er gravid... Selvfølgelig har hun gått opp. Jeg synes ikke engang hun har gått opp mye, bare ganske normal vektoppgang som gravid. Hun sa jo også at hun måtte spise mange små måltider hele tiden for å ikke bli kvalm. Jeg synes også det er bedre å legge på seg litt under en graviditet, enn å gå rundt å har morgenkvalme 24/7. Og god forbid man spiser litt cookies når man er gravid, som en partner som er glad i deg har laget.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...