NoaideBiehtar Skrevet 8. desember 2025 #721 Skrevet 8. desember 2025 Katten89 skrev (18 timer siden): Synes det er mye mer inspirerende med noen som faktisk viser at de «walk the walk» ikke bare «talk the talk». F.eks Inger in Dubai. Sterk og veltrent. Camilla er jo en slappfisk nesten uten synlig muskulatur . Sorry Altsa, men hennes treningsprogram og kosthold takket jeg nei til 😅 Men kan du forstå at noen finner det mer inspirerende med noen som er mer "vanlig"? At helse er viktigere enn synlig muskulatur for mange? Inger in Dubai går det jo tretten av på dusinet. 😴 Det er jo fint at det er variasjon. Mila har blitt kjempepopulært og de har oppnådd mye. 9 3
smileyX Skrevet 10. desember 2025 #722 Skrevet 10. desember 2025 LullaSkrulla skrev (På 23.8.2025 den 9.04): Jeg forstod det sånn at den første var med Camillas egg, mens nummer to ville de holde privat. De to første er Camilla sine egg, det har de bekreftet selv. Tredjemann har de ikke sagt, men Julie kommenterte noe om at kanskje babyen i magen til Camilla har arvet den store pannen til Camilla, så da virker det som tredjebaby også er Camillas egg.
AprilLudgate Skrevet 12. desember 2025 #723 Skrevet 12. desember 2025 Kalkula skrev (På 8.12.2025 den 8.46): Ja, husker henne fra tiden når jeg startet med styrketrening. Hun ble jo aldri fit eller fikk det til virker det som, så brukte masse unnskyldninger. Ikke alle har disiplinen som skal til for å bli godt trent, eller kunne ha et bra kosthold. Så ville nok ikke satset på henne som noen PT 😆 Vi har jo da ulike syn på helse - og det er helt greit. Jeg tar generelt ikke kostholdsråd fra noen som er PT, da de ikke er utdanna til det. Men jeg tar heller ikke treningsråd fra PT’ er som har «fit og den beste versjonen av deg, disiplin» fordi jeg mener det gir mer uhelse enn helse. Det er marked for begge deler, og ditt eller mitt fokus passer ikke for ALLE i det potensielle markedet. 6 2
Kalkula Skrevet 13. desember 2025 #724 Skrevet 13. desember 2025 AprilLudgate skrev (11 timer siden): Vi har jo da ulike syn på helse - og det er helt greit. Vi skal jo ikke ha likt syn på ting. Jeg har fulgt henne tidligere.
Queen19 Skrevet 13. desember 2025 #725 Skrevet 13. desember 2025 smileyX skrev (På 10.12.2025 den 18.57): De to første er Camilla sine egg, det har de bekreftet selv. Tredjemann har de ikke sagt, men Julie kommenterte noe om at kanskje babyen i magen til Camilla har arvet den store pannen til Camilla, så da virker det som tredjebaby også er Camillas egg. Camilla har sagt at hun går på medisiner fordi det er større risiko for visse komplikasjoner når hun går gravid med Julie sitt egg. 4 1
KaffekoppQueen Skrevet 14. desember 2025 #726 Skrevet 14. desember 2025 Ulike meninger, men at man fra et helsemessig standpunkt kan mene Camilla har sunn kropp synes jeg er alarmerende. Vi er en befolkning som har økende vekt og fedme, så sier litt at dette motiverer. SuperFit er ikke for alle og det trenger man ikke, men hvorfor hylle usunne idealer? 5 6
Dupers Skrevet 14. desember 2025 #727 Skrevet 14. desember 2025 KaffekoppQueen skrev (10 timer siden): Ulike meninger, men at man fra et helsemessig standpunkt kan mene Camilla har sunn kropp synes jeg er alarmerende. Vi er en befolkning som har økende vekt og fedme, så sier litt at dette motiverer. SuperFit er ikke for alle og det trenger man ikke, men hvorfor hylle usunne idealer? Du kan vel ikke mene at hun har en alarmerende kroppstørrelse? Ja hun har kanskje ikke flat mage, men hun hsr lange slanke bein og armer. Man må ikke ha flat mage for å være tynn nok til å ikke ha fedme 8
Summeer Skrevet 14. desember 2025 #728 Skrevet 14. desember 2025 Camilla har mye bukfett. Det er medisinsk bevist at det er ugunstig for helsa å ha mye fett rundt indre organer. Så jo, selvom hun ikke har voldsom fedme i armer og bein har hun sannsynligvis i overkant mye av det usunne fettet og dermed i en sånn kategori at man må gjøre helsemessige grep.... 1 11
Dupers Skrevet 14. desember 2025 #729 Skrevet 14. desember 2025 Summeer skrev (1 time siden): Camilla har mye bukfett. Det er medisinsk bevist at det er ugunstig for helsa å ha mye fett rundt indre organer. Så jo, selvom hun ikke har voldsom fedme i armer og bein har hun sannsynligvis i overkant mye av det usunne fettet og dermed i en sånn kategori at man må gjøre helsemessige grep.... Mye bukfett kan man jo ikke se på utsiden av kroppen. Halve greia som gjør bukfett så farlig er jo nettop fordi man ikke kan se tegn til det på utseende. Man kan veie 40kg ha flat mage, og likevel ha en farlig mengde bukfett. Camilla spiser såpass mye grønt og relativt normalt så hun har nok ikke så myr av det farlige bukfettet 6
KaffekoppQueen Skrevet 14. desember 2025 #730 Skrevet 14. desember 2025 Dupers skrev (7 timer siden): Du kan vel ikke mene at hun har en alarmerende kroppstørrelse? Ja hun har kanskje ikke flat mage, men hun hsr lange slanke bein og armer. Man må ikke ha flat mage for å være tynn nok til å ikke ha fedme Jo det kan jeg mene hun har. 1 2
Summeer Skrevet 14. desember 2025 #731 Skrevet 14. desember 2025 Dupers skrev (7 timer siden): Mye bukfett kan man jo ikke se på utsiden av kroppen. Halve greia som gjør bukfett så farlig er jo nettop fordi man ikke kan se tegn til det på utseende. Man kan veie 40kg ha flat mage, og likevel ha en farlig mengde bukfett. Camilla spiser såpass mye grønt og relativt normalt så hun har nok ikke så myr av det farlige bukfettet Ja og nei. I hennes tilfelle er det lett å se at hun har bukfedme: https://www.helsenorge.no/overvekt-og-fedme/kroppsmasseindeks-KMI/ 3 3
Lizard Skrevet 15. desember 2025 #732 Skrevet 15. desember 2025 Dupers skrev (19 timer siden): Mye bukfett kan man jo ikke se på utsiden av kroppen. Halve greia som gjør bukfett så farlig er jo nettop fordi man ikke kan se tegn til det på utseende. Man kan veie 40kg ha flat mage, og likevel ha en farlig mengde bukfett. Camilla spiser såpass mye grønt og relativt normalt så hun har nok ikke så myr av det farlige bukfettet Hun har helt tydelig bukfedme, og dokumenterer stadig at kostholdet er relativt på halv tolv. Det går enormt mye boller, vafler etc. 4 4
FeraVera Skrevet 15. desember 2025 #733 Skrevet 15. desember 2025 Amatariel skrev (På 21.8.2025 den 11.26): Dèt skjønner jeg godt, må jeg si. Man er helt i en boble når man prøver på barn og testegær'n er det veeeldig vanlig å bli. Når de tjener penger på alt de legger ut også så skjønner jeg de gjør det! Men ja, kan noen oppdatere meg? For jeg har egentlig aldri fulgt med dette paret før. Men ble litt nysgjerrig nå. Jeg har forstått det slik at det er Julie som har vært gravid med nr.1 og 2. Men er det med Camillas egg? Og nå har Camilla vært på Medicus og hatt innsett. Men det var med et ferdig blastocyst (?) for jeg så ikke noe egguttak der. Er det noe de har hatt i fryseren fra sist da? Altså fortsatt Camillas egg? Eller er det Julies nå? 🤔 Hvis jeg husker rett tok de begge ut egg den gangen😊
miss summers Skrevet 18. desember 2025 #734 Skrevet 18. desember 2025 Camilla har null peil på trening. Aldri sett en eneste øvelse utført med bra og korrekt teknikk. 1 8
AprilLudgate Skrevet 18. desember 2025 #735 Skrevet 18. desember 2025 Lizard skrev (På 15.12.2025 den 11.23): Hun har helt tydelig bukfedme, og dokumenterer stadig at kostholdet er relativt på halv tolv. Det går enormt mye boller, vafler etc. Jeg så ikke spesielt annerledes ut enn hennes proporsjoner, og trodde pga idiottråder som denne at jeg nok hadde høyere fettprosent og mye visceralt fett. Tok undersøkelse and guess what: Hadde lavere fettprosent enn snittet på min høyde og heller ikke noe visceralt farlig fett. Jeg havna et godt stykke under på skalaen for snittet 🤷♀️ ————- Anywho og videre til noe av betydning i livet: Hun har falt hjemme og har blødninger innvendig som kan gi mulighet for store komplikasjoner 🥹❤️🩹 Hun er vel 21 uker på vei og neste uke er det tidligste man prøver å redde fosterets liv ved eventuell uventet fødsel 🥵 Det kan gå bra og, men…..håper det 🙏 De utvendige blåmerkene så ikke så heftige ut, så håper kroppen ordner opp og svangerskapet går som planlagt til termin! 6 2
refill Skrevet 18. desember 2025 #736 Skrevet 18. desember 2025 Sammenlignet med Juliett Rye som har pågående blødninger gjennom store deler av svangerskapet pga blødninger i livmoren (ikke traume) og også feste av navlesnor ut mot kanten av placenta er nok Camillas situasjon mindre kritisk. Og da mener jeg ikke at det ikke er noe alvor i det i seg selv, men Julietts case virker mer alvorlig og utover at hun ikke kan løfte tungt og trene hardt, så kan hun leve et normalt liv. Så forhåpentligvis går det helt fint med Camilla og bebis og 🤞 1
Svartfugl Skrevet 18. desember 2025 #737 Skrevet 18. desember 2025 AprilLudgate skrev (1 time siden): Jeg så ikke spesielt annerledes ut enn hennes proporsjoner, og trodde pga idiottråder som denne at jeg nok hadde høyere fettprosent og mye visceralt fett. Tok undersøkelse and guess what: Hadde lavere fettprosent enn snittet på min høyde og heller ikke noe visceralt farlig fett. Jeg havna et godt stykke under på skalaen for snittet 🤷♀️ ————- Anywho og videre til noe av betydning i livet: Hun har falt hjemme og har blødninger innvendig som kan gi mulighet for store komplikasjoner 🥹❤️🩹 Hun er vel 21 uker på vei og neste uke er det tidligste man prøver å redde fosterets liv ved eventuell uventet fødsel 🥵 Det kan gå bra og, men…..håper det 🙏 De utvendige blåmerkene så ikke så heftige ut, så håper kroppen ordner opp og svangerskapet går som planlagt til termin! Ja, vi får håpe det går bra. Men jeg synes det også melkes for alt det er verdt med smakløs Se og Hør-overskrift: Blødning i morkaken! Jeg forteller alt! 7 1
AprilLudgate Skrevet 19. desember 2025 #738 Skrevet 19. desember 2025 Svartfugl skrev (12 timer siden): Ja, vi får håpe det går bra. Men jeg synes det også melkes for alt det er verdt med smakløs Se og Hør-overskrift: Blødning i morkaken! Jeg forteller alt! Jo, det kan du nå mene. Jeg tror ikke det er hensikten akkurat her. Det blir underlig å dekke til blåmerker og late som ingenting mens man lager innhold når tidslinjen er uviss.
Svartfugl Skrevet 19. desember 2025 #739 Skrevet 19. desember 2025 AprilLudgate skrev (7 timer siden): Jo, det kan du nå mene. Jeg tror ikke det er hensikten akkurat her. Det blir underlig å dekke til blåmerker og late som ingenting mens man lager innhold når tidslinjen er uviss. Meningen er vel å tjene penger på det. Man kan fint fortelle om slikt uten en slik overskrift. Jeg har absolutt medfølelse med situasjonen, men mister litt sympati når også det skal fremstilles som clickbait på en så useriøs måte. Avfulgte tvert. 5 4
K_mb Skrevet 21. desember 2025 #740 Skrevet 21. desember 2025 Er et "morsomt" fenomen her på kvinneguiden at enkelte influencere er uangripelige, mens andre influencere skal kritiseres for å legge ut nøyaktig det samme. Det er click og penger det handler om, enten du heter Camilla Lorentzen eller Sophie Elise (som et eksempel). At man har ulike profiler å sko seg på ellers spiller da ingen rolle når graviditetene melkes for alt det er verdt! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå