Gå til innhold

CamillaLor

Anbefalte innlegg

Skrevet
NoaideBiehtar skrev (1 time siden):

Jeg følger sporadisk og har ikke inntrykk av at de er "denne type influenser" (foreløpig). Jeg fikk mer inntrykk av at de var litt uforberedt på de dårlige nyhetene, og derfor måtte gi følgerne beskjed om at hey, vi må bearbeide dette før vi kan dele. De har jo delt VELDIG mye om dette de siste ukene (utrolig kjedelig å følge med på synes jeg), nesten live, så spørsmålene hadde vel ramlet inn hadde de bare tidd stille. 

Men jeg tror alle influensere har potensiale til å bli "sånne", dessverre, så hvem vet. 

Takk for svar! Jeg tenker det er veldig forståelig at de må ta tid for seg selv om det var dårlige nyheter og synes det er sundt av dem. Er fælt hvor mistroisk man (jeg!) blir til influensere etter hvert!

Dupers skrev (54 minutter siden):

Om jeg husker riktig så var det en grunn til at de måtte hente ut egg fra Camilla før de kunne hente fra Julie noe med alder kanskje? Hadde noe med at da kunne de kjøre flere runder med en gang i tilfelle det ikke ble suksessfull egg henting *hva heter det på norsk?*  

Camilla er jo i midten av 30åra så mulig de har fått beskjed om at forholdene ikke er optimale i livmora

Takk for svar! Som jeg skrev over her, så synes jeg det er fint de tar tid for seg selv om det var dårlige nyheter. Det heier jeg virkelig på!

Bare det at jeg skriver «om» det var dårlige nyheter når hun skrev at det var det, får meg til å bli litt oppgitt av meg selv, at jeg har blitt så mistroisk til influensere. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
LullaSkrulla skrev (1 time siden):

Takk for svar! Jeg tenker det er veldig forståelig at de må ta tid for seg selv om det var dårlige nyheter og synes det er sundt av dem. Er fælt hvor mistroisk man (jeg!) blir til influensere etter hvert!

Takk for svar! Som jeg skrev over her, så synes jeg det er fint de tar tid for seg selv om det var dårlige nyheter. Det heier jeg virkelig på!

Bare det at jeg skriver «om» det var dårlige nyheter når hun skrev at det var det, får meg til å bli litt oppgitt av meg selv, at jeg har blitt så mistroisk til influensere. 

Syns ikke du skal bli oppgitt over deg selv, det er bare sunt at vi er skeptiske. Influenserbransjen har jo sørget for dette selv. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Hvorfor tekster hun på norsk og engelsk? Har hun så mange utenlandske følgere?

Skrevet
Jodaneida skrev (2 minutter siden):

Ja. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Jodaneida skrev (47 minutter siden):

Majoriteten av følgerne deres er nok utenlandske. Julie har fremdeles 5,1 mill følgere på TikTok selv om hun har fjernet alle videoer. At Camilla tekster på engelsk på snap er nok et forsøk på å få følgerskaren de hadde over på snap nå som Julie har gitt seg. 

De var nok godt oppi toppen av skeive par på TikTok da de gikk inn i prøveperioden med eldste. 

Endret av refill
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...