Gå til innhold

CamillaLor

Anbefalte innlegg

Skrevet
refill skrev (2 timer siden):

Dette er et idiotisk innlegg (mitt eget altså), fordi jeg burde vite bedre enn å tillegge andre mennesker meninger. 

Men nå har det vært en del prat om hvor mange barn på snapen hennes igjen. C vil ha mange barn, men vil ikke gå gravid selv - noe som er helt fair. Man må jo bare anta at Julie selv har et ektefølt ønske om mange tette barn, men jeg kjenner jeg reagerer skikkelig på at Julie står på siden og er en slags fødemaskin med de tunge graviditetene hun har hatt med de to første. Om det var konen min tror jeg at jeg hadde sagt at jeg ikke ønsket at hun skulle gå gjennom så tøffe graviditeter 💔

Det virker nok bare litt ekstra sånn fordi det er Camilla som er i monitor og man ikke hører det fra Julie selv, men uff.. håper hun er virkelig sikker på at hun orker det om de går på med en ny graviditet om et års tid. 

Ingen tvil om hvem som er mannen i forholdet der da.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (2 timer siden):

Dette er et idiotisk innlegg (mitt eget altså), fordi jeg burde vite bedre enn å tillegge andre mennesker meninger. 

Men nå har det vært en del prat om hvor mange barn på snapen hennes igjen. C vil ha mange barn, men vil ikke gå gravid selv - noe som er helt fair. Man må jo bare anta at Julie selv har et ektefølt ønske om mange tette barn, men jeg kjenner jeg reagerer skikkelig på at Julie står på siden og er en slags fødemaskin med de tunge graviditetene hun har hatt med de to første. Om det var konen min tror jeg at jeg hadde sagt at jeg ikke ønsket at hun skulle gå gjennom så tøffe graviditeter 💔

Det virker nok bare litt ekstra sånn fordi det er Camilla som er i monitor og man ikke hører det fra Julie selv, men uff.. håper hun er virkelig sikker på at hun orker det om de går på med en ny graviditet om et års tid. 

Nå sa jo Julie på storyen sin 4-5 dager etter fødselen at hun hadde et øyeblikk hvor hun tenkte at svangerskapet ikke var så ille og at hun ønsket seg 700 babyer til. Når hun sier det slik kan ikke Camilla være helt alene om å ønske seg flere barn. 

• Liker 4
Skrevet
Ratched skrev (3 timer siden):

Nå sa jo Julie på storyen sin 4-5 dager etter fødselen at hun hadde et øyeblikk hvor hun tenkte at svangerskapet ikke var så ille og at hun ønsket seg 700 babyer til. Når hun sier det slik kan ikke Camilla være helt alene om å ønske seg flere barn. 

Bra i såfall. Jeg er innom insta sånn to ganger i måneden så har ikke fått med meg at hun har lagt ut noe. 

Skrevet
refill skrev (På 2.5.2025 den 9.42):

Julie sa senest for noen dager siden at så fort menstruasjonen hennes er tilbake etter fødsel, så skulle det settes inn et egg til. Så regner med at de er på samme side her🙃

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

En klok avgjørelse av Julie!! 
Håper hun starter en trend hvor flere influensere henger seg på- LOGG AV.

Dette er sunt. 

Tar av meg hatten for Julie👏🏼 Bravo👏🏼

• Liker 11
Skrevet
SeBraHaHa skrev (1 minutt siden):

En klok avgjørelse av Julie!! 
Håper hun starter en trend hvor flere influensere henger seg på- LOGG AV.

Dette er sunt. 

Tar av meg hatten for Julie👏🏼 Bravo👏🏼

Det er bare at når hovedplattformen din for å tjene penger er å være «influenser» i sosiale medier, så har du ikke råd til å logge av for lenge. Flesteparten av disse folkene har ikke akkurat en utdanning eller en skikkelig jobb å falle tilbake på, og er de avlogget for lenge, så er de plutselig ikke aktuelle mer.

• Liker 7
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Det er bare at når hovedplattformen din for å tjene penger er å være «influenser» i sosiale medier, så har du ikke råd til å logge av for lenge. Flesteparten av disse folkene har ikke akkurat en utdanning eller en skikkelig jobb å falle tilbake på, og er de avlogget for lenge, så er de plutselig ikke aktuelle mer.

Ikke tenk så avansert. Mange bytter i dag yrke uten å ha en utdanning i bunnen. Erfaring teller også. Hvem vil vel ikke ansette en sjarmør som Julie? 
Det er heller ikke for sent å ta en utdanning.

Ikke gjør alt så vanskelig. 

HEIA JULIE! 

• Liker 2
Skrevet
SeBraHaHa skrev (14 minutter siden):

Ikke tenk så avansert. Mange bytter i dag yrke uten å ha en utdanning i bunnen. Erfaring teller også. Hvem vil vel ikke ansette en sjarmør som Julie? 

HEIA JULIE! 

Nå har de vel en ganske grei inntekt gjennom MILA, og om jeg ikke tar helt feil er vel julie både ansatt og medeier der?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Tipper Julie kommer til å jobbe med «influencing» fortsatt, bare via camilla og Mila, i kulissene. Camilla har jo fortalt en del om at hennes suksess er mye pga Julies sans for det hele.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
SeBraHaHa skrev (2 timer siden):

HEIA JULIE! 

Ikke vær så himmla naiv. Hvis alle disse influenserne hadde hatt en reell sjanse til andre (gode) karrierer, så hadde de neppe prostituert seg i alle slik de gjør. Problemet er at mange av de er en one trick pony, og alt de kan er å selge seg selv i stadig mer desperate termer.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Anim92 skrev (16 timer siden):

Tipper Julie kommer til å jobbe med «influencing» fortsatt, bare via camilla og Mila, i kulissene. Camilla har jo fortalt en del om at hennes suksess er mye pga Julies sans for det hele.

Du trenger ikke tippe, de har jo sagt at Julie skal ta enda større del av Camillas SoMe-kanaler, men i kulissene. 

Tripptrapp1 skrev (15 timer siden):

Ikke vær så himmla naiv. Hvis alle disse influenserne hadde hatt en reell sjanse til andre (gode) karrierer, så hadde de neppe prostituert seg i alle slik de gjør. Problemet er at mange av de er en one trick pony, og alt de kan er å selge seg selv i stadig mer desperate termer.

Men hun har jo flere bein å stå på - Mila. I tillegg bidrar hun til Camillas SoMe, men i kulissene. Julie gjør jo et smart trekk der hun fortsatt jobber og tjener penger men uten å ta den sosialen støyten. 

• Liker 7
Skrevet
refill skrev (På 2.5.2025 den 9.42):

Vel, det ble helbom på denne kritikken? 

• Liker 1
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (2 timer siden):

Men hun har jo flere bein å stå på - Mila. I tillegg bidrar hun til Camillas SoMe, men i kulissene. Julie gjør jo et smart trekk der hun fortsatt jobber og tjener penger men uten å ta den sosialen støyten. 

Du fikk åpenbart ikke med deg at innlegget mitt omhandlet influensere generelt?

Fint for Julie dersom hun kan jobbe for hun andre, eller i treningsappen (som jeg antar at de også eier), men det endrer ikke at «influenser» ikke akkurat er den mest ettertraktede arbeidserfaringen på det åpne arbeidsmarkedet uavhengig av hvor «sjarmerende» (som brukeren jeg siterte) mener at de kan være. 

• Liker 1
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (11 minutter siden):

Det er jo litt rart å dra opp den påstanden i en tråd om to influensere som faktisk har flere bein å stå på, da. 

• Liker 1
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (2 timer siden):

Fint for Julie dersom hun kan jobbe for hun andre, eller i treningsappen (som jeg antar at de også eier), men det endrer ikke at «influenser» ikke akkurat er den mest ettertraktede arbeidserfaringen på det åpne arbeidsmarkedet uavhengig av hvor «sjarmerende» (som brukeren jeg siterte) mener at de kan være. 

Skivebom. Influencere er etteetraktet i riktige sirkler. 

Skrevet
NoaideBiehtar skrev (7 timer siden):

Vel, det ble helbom på denne kritikken? 

Ja, jeg skrev jo i utgp at det var et dumt innlegg, og det ble jo bekreftet etterpå at det også kom fra Julie selv. Og nå har de jo endret mening om hvem som skal bære, noe som jeg syntes er fint, selv om jeg har absolutt ingenting med det. Jeg uttrykte bare bekymring for Julie. 

• Hjerte 1
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (6 timer siden):

Tror kanskje de fleste influensere kan være attraktive i kommunikasjonsstillinger og som some produsenter. Det blir bare flere og flere av den typer jobber

Skrevet (endret)

Jeg fulgte Julie litt med et halvt øye før og heier virkelig på valget hennes om å ta vare på seg selv!

Nå har jeg begynt å følge Camilla på snap og ser at de nå har vært på UL og skriver at de fikk dårlige nyheter og må snakke sammen om hvordan de skal gjøre dette videre. Siden jeg ikke kjenner dem så godt, blir jeg litt i stuss på om dette er en strategi for mer oppmerksomhet eller om det er reelt? For om de/hun også er av denne typen influenser, vet jeg ikke om jeg orker å følge henne. 

Endret av LullaSkrulla
Skrevet
LullaSkrulla skrev (18 minutter siden):

Jeg fulgte Julie litt med et halvt øye før og heier virkelig på valget hennes om å ta vare på seg selv!

Nå har jeg begynt å følge Camilla på snap og ser at de nå har vært på UL og skriver at de fikk dårlige nyheter og må snakke sammen om hvordan de skal gjøre dette videre. Siden jeg ikke kjenner dem så godt, blir jeg litt i stuss på om dette er en strategi for mer oppmerksomhet eller om det er reelt? For om de/hun også er av denne typen influenser, vet jeg ikke om jeg orker å følge henne. 

Jeg følger sporadisk og har ikke inntrykk av at de er "denne type influenser" (foreløpig). Jeg fikk mer inntrykk av at de var litt uforberedt på de dårlige nyhetene, og derfor måtte gi følgerne beskjed om at hey, vi må bearbeide dette før vi kan dele. De har jo delt VELDIG mye om dette de siste ukene (utrolig kjedelig å følge med på synes jeg), nesten live, så spørsmålene hadde vel ramlet inn hadde de bare tidd stille. 

Men jeg tror alle influensere har potensiale til å bli "sånne", dessverre, så hvem vet. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
LullaSkrulla skrev (36 minutter siden):

Om jeg husker riktig så var det en grunn til at de måtte hente ut egg fra Camilla før de kunne hente fra Julie noe med alder kanskje? Hadde noe med at da kunne de kjøre flere runder med en gang i tilfelle det ikke ble suksessfull egg henting *hva heter det på norsk?*  

Camilla er jo i midten av 30åra så mulig de har fått beskjed om at forholdene ikke er optimale i livmora

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...