Gå til innhold

CamillaLor

EmVeeJee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dupers skrev (16 timer siden):

Hva handler dagens drama om?

Ble litt nysgjerrig jeg og, men det har tydeligvis vært noe uttalelser om Ingebrigtsen rettssaken fra en influenser (Thale?) som Elisabeth A. Ingebrigtsen har kommentert og Camilla har kommentert det igjen? 😅🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (7 minutter siden):

https://www.vg.no/nyheter/i/qPd3lo/planlagte-hjemmefoedsler-uten-helsepersonell-oeker

Så har vi familien som fronter hjemmefødsel for fult om dagen.

«Vi er privilegerte fordi vi kan ta oss råd til det» 🙄

Rike kan som alltid gjøre som de selv.

Feks LUB (Landsforeningen uventet barnedød) slår hardt ut om dagen om å IKKE anbefale,oppfordre til eller ønske hjemmefødsel pga farene rundt det.

Penger spiller ingen rolle i alle de situasjonene det går til helvete.

Synes det er helt vanvidd å gå imot råd og tips fra helsevesenet,og organisasjoner som tar deg imot når det allerede har gått galt..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere huske på forskjellen mellom uassistert hjemmefødsel og en betalt assistert hjemmefødsel. Det er de som ikke ønsker å betale for en assistert hjemmefødsel som sprer de farlige rådene i denne saken. Så vidt jeg har fått med meg har både C og J sagt  at uassistert hjemmefødsel kan være veldig  farlig

• Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (44 minutter siden):

Nå må dere huske på forskjellen mellom uassistert hjemmefødsel og en betalt assistert hjemmefødsel. Det er de som ikke ønsker å betale for en assistert hjemmefødsel som sprer de farlige rådene i denne saken. Så vidt jeg har fått med meg har både C og J sagt  at uassistert hjemmefødsel kan være veldig  farlig

Men hvorfor kan de ikke bare la være å promotere hvordan de gjør ting?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norja skrev (2 timer siden):

Men hvorfor kan de ikke bare la være å promotere hvordan de gjør ting?

For det er vel kun hun som drar inn penger på some for øyeblikket. Og vet at dette gir myyyyye klikk og kritikk. Synes hun ofte drar i vepsebol for å få diskusjon og klikk.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assistert hjemmefødsel er på ingen måte det som frarådes. Det er uassistert som er helt klin kokos.

i Danmark er hjemmefødsel, assistert, en del av det offentlige fødetilbudet. Så det er absolutt innafor å snakke om at man ønsker assistert hjemmefødsel 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boblerone skrev (27 minutter siden):

Assistert hjemmefødsel er på ingen måte det som frarådes. Det er uassistert som er helt klin kokos.

i Danmark er hjemmefødsel, assistert, en del av det offentlige fødetilbudet. Så det er absolutt innafor å snakke om at man ønsker assistert hjemmefødsel 

Rundt et kafébord med folk man kjenner, i fora der folk aktivt oppsøker informasjon om assisterte hjemmefødsler, i samtaler med lege/jordmor - absolutt. På en sosiale medier-konto med tusenvis av lettpåvirkelige mennesker - nei.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så merkelig at hun sitter og snakker om konas fødsel uten å ha født selv. Hvorfor gjør de det slik.. Hadde vært mye mer interessant å høre det fra hun Julie. 

Synes hun Camilla er så belærende når hun snakker … mye bla bla bla.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangebrud2012 skrev (43 minutter siden):

Synes det er så merkelig at hun sitter og snakker om konas fødsel uten å ha født selv. Hvorfor gjør de det slik.. Hadde vært mye mer interessant å høre det fra hun Julie. 

Synes hun Camilla er så belærende når hun snakker … mye bla bla bla.. 

jeg opplever henne også som veldig belærende. Jeg orket ikke å se ferdig. Mye sterke meninger uten å ha født selv. Selv om hun er partner oppi det hele, så er det fortsatt ikke hun som går gravid og ikke hun som har født eller skal føde.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (53 minutter siden):

jeg opplever henne også som veldig belærende. Jeg orket ikke å se ferdig. Mye sterke meninger uten å ha født selv. Selv om hun er partner oppi det hele, så er det fortsatt ikke hun som går gravid og ikke hun som har født eller skal føde.

Ja, blir litt i samme gate som en mann skulle snakket om det.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at hun går i fullt forsvarsmodus når noen stiller spørsmål som i mitt hode ikke var vondt ment. Det er lenge siden nå, så jeg husker ikke eksakt hva det var men noen ganger tror jeg hun lar seg krenke for høyere engasjement og måten hun svarer på er både frekk og ekkel. Slik som da de hadde bestilt rom sammen og fikk to enkeltsenger så var hun HELT sikker på at det var fordi de var to jenter og det er forskjellsbehandling må vite og homofobi. Mulig jeg er litt naiv, men jeg vil tro det var helt tilfeldig og at det like gjerne kan skje en mann og en dame på tur også. Man trenger ikke være så hårsår og ta alt i verste mening.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...