AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #21 Del Skrevet 27. november 2019 På Monday, November 25, 2019 den 10.55, AnonymBruker skrev: På en skala fra én til ti, hvor harry er det å legge ut et "framgangsbilde" på insta? Jeg legger aldri ut treningsbilder, men nå er jeg altså så stolt av framgangen, så jeg tenkte å legge ut to bilder, ett fra 2016 og ett fra nå. Fra siden liksom. Er det super NO-NO? Anonymkode: 4495b...648 Folk som bruker masse tid foran speil i treningsstudio, og bare står der og flesker seg foran mobiltelefonen sin. Det kan vel kvalifiseres som ganske "harry" ja... Anonymkode: 3a89b...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #22 Del Skrevet 27. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for bra runkemateriale. Alltid pirrende å se venner og bekjente (jenter) legge ut instabilde som viser de lettkledd i tights og kort topp. 👍 Anonymkode: 90671...c4b Jo bare hyggelig du! Runking er sunt og bra for livskvaliteten 🙌 Anonymkode: 4495b...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå