AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Hvordan kutte kontakt uten å fortelle at dette er grunnen? Jeg kjeder meg i hennes selskap. Anonymkode: 33728...dab 1
Gjest Optimo Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 Bare si "det er ikke meg, det er deg".
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #3 Skrevet 24. november 2019 Ikke oppgi grunnen i alle fall. Bare si at du ikke har riktige følelser. Det er jo sant og mye mindre sårende enn "beklager du er for dum og kjedelig for meg". Anonymkode: fa768...e06 21
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #4 Skrevet 24. november 2019 Høres jo ut som drømmedama til de fleste menn da? 🤔😉 Anonymkode: 01ee0...081 11
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #5 Skrevet 24. november 2019 Prøv å få henne med på mer spennende samtaler. Etterhvert vil hun kanskje selv innse at dere ikke passer sammen. Anonymkode: 98309...2d1 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #6 Skrevet 24. november 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres jo ut som drømmedama til de fleste menn da? 🤔😉 Anonymkode: 01ee0...081 Og plutselig var du havnet i den kategorien du også 😄 Anonymkode: 33263...7ec 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #7 Skrevet 24. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kutte kontakt uten å fortelle at dette er grunnen? Jeg kjeder meg i hennes selskap. Anonymkode: 33728...dab Håper du er grei å ikke sårer henne. Anonymkode: 4db8f...b19
Hedy Lamarr Skrevet 24. november 2019 #8 Skrevet 24. november 2019 Jeg har hatt slike dater eller korte forhold, og jeg har som deg behov for mentale utfordringer, eller i alle fall en kjæreste som er intellektuelt oppegående. Men jeg har jo empati nok til å ikke fortelle dem at de kjeder meg. Så jeg nevner ikke det når jeg avslutter det vi har sammen, men forteller at jeg ikke synes dette fungerer helt for meg, og at vi mangler den helt store kjemien. 11
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #9 Skrevet 24. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kutte kontakt uten å fortelle at dette er grunnen? Jeg kjeder meg i hennes selskap. Anonymkode: 33728...dab Jeg synes du skal være helt ærlig. Det er bedre enn å si vi passer ikke sammen osv. Det er så teit. Og det er også sårende, fordi når alle sier at «vi har ikke kjemi», så vil kanskje hun skjønne at noe er «galt». Og det er kjekt å få en konstruktiv og ærlig tilbakemelding, for hvis hun sliter med å få type, og grunnen går igjen hos alle, at hun er kjedelig. Så må hun endre på dette og jobbe med det. Men blir vanskelig å jobbe med noe, når folk bare avviser uten å gi en grunn. Alle fortjener å vite hva de gjør galt, forbedre seg. Er bare stygt å droppe og avvise noen. Anonymkode: 84d5d...98b 10
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #10 Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal være helt ærlig. Det er bedre enn å si vi passer ikke sammen osv. Det er så teit. Og det er også sårende, fordi når alle sier at «vi har ikke kjemi», så vil kanskje hun skjønne at noe er «galt». Og det er kjekt å få en konstruktiv og ærlig tilbakemelding, for hvis hun sliter med å få type, og grunnen går igjen hos alle, at hun er kjedelig. Så må hun endre på dette og jobbe med det. Men blir vanskelig å jobbe med noe, når folk bare avviser uten å gi en grunn. Alle fortjener å vite hva de gjør galt, forbedre seg. Er bare stygt å droppe og avvise noen. Anonymkode: 84d5d...98b Du kan si noe som: beklager, men jeg synes ikke vi har så mye å snakke om eller gjøre sammen, da jeg føler at vi er kjedelige og at det mangler riktige utfordringer til at det vil bli noen gnist i forholdet vårt. Vi passer ikke sammen intellektuelt. Jeg krever at en livspartner gir meg en viss type utfordringer, det gjør vi alle, men ingen klarer å tilfredstille dette hos alle de møter, men denne spesielle. Har selv kanskje bare EN gang, fått en ærlig og usminket tilbakemelding. De fleste bare bailer eller sier «vi passer ikke sammen, ikke kjemi», sykt irriterende. Jeg tar meg ikke mere nær av at folk er ærlige og eller mister helt selvfølelsen. Anonymkode: 84d5d...98b 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #11 Skrevet 24. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke oppgi grunnen i alle fall. Bare si at du ikke har riktige følelser. Det er jo sant og mye mindre sårende enn "beklager du er for dum og kjedelig for meg". Anonymkode: fa768...e06 Det blir jo helt feil å si. Fordi alle skjønner at man kan finne drømmepartner og forelske seg i folk som ikke finnes intellektuelle, er særlig pene eller snille. Har selv vært forelsket i motsatsen til Guds beste barn. Man vil skjønne til slutt at det er noe annet enn følelsene til denne personen som skurrer. Anonymkode: 84d5d...98b 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #12 Skrevet 25. november 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal være helt ærlig. Det er bedre enn å si vi passer ikke sammen osv. Det er så teit. Og det er også sårende, fordi når alle sier at «vi har ikke kjemi», så vil kanskje hun skjønne at noe er «galt». Og det er kjekt å få en konstruktiv og ærlig tilbakemelding, for hvis hun sliter med å få type, og grunnen går igjen hos alle, at hun er kjedelig. Så må hun endre på dette og jobbe med det. Men blir vanskelig å jobbe med noe, når folk bare avviser uten å gi en grunn. Alle fortjener å vite hva de gjør galt, forbedre seg. Er bare stygt å droppe og avvise noen. Anonymkode: 84d5d...98b Men intelligens kan man ikke gjøre så mye med, og da er det dumt å være så slem at man skylder på det. Det blir som å si at man slår opp fordi partneren sjeler med øynene, er tunghørt og sier mye "hæ", stammer når hen prater, halter fordi det ene benet er 5cm kortere enn det andre. Kan ikke personen endre det du slår opp for mener jeg man bare skal holde kjeft. Man skaper bare usikkerhet hos den andre. Anonymkode: 7c5f7...3fd 14
Sykkelkopp Skrevet 25. november 2019 #13 Skrevet 25. november 2019 Hva slags mental utfordring er det du venter å få? Skal hun veie opp for mangel på stimuli du får ellers i et kjedelig liv? 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #14 Skrevet 25. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Og plutselig var du havnet i den kategorien du også 😄 Anonymkode: 33263...7ec Etter å ha møtt ganske mange mannfolk som er ute etter en "dum og snill dame som kan være hjemme med barna ", så kan vi heller si jeg snakker av erfaring..? Men til TS: ikke si at du synes hun er dum. Si at dere ikke har felles interesser og verdier eller noe i den dur. Og ikke gi henne noe håp om at det kan bli dere. Anonymkode: 01ee0...081 10
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #15 Skrevet 25. november 2019 Hun må jo være riktig kort, dersom dette er en reell problemstilling for deg, og du ikke klarer å løse dette selv. Anonymkode: b2c23...b48 4
Gjest Peanut Skrevet 25. november 2019 #16 Skrevet 25. november 2019 Noen ganger må man bare si ting som de er om man skal komme noen vei. Jeg foretrekker en ærlig grunn, ikke noe fjas. Har man ikke baller til å kunne si riktig grunn så ville jeg vært glad for å bli kvitt
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #17 Skrevet 25. november 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha møtt ganske mange mannfolk som er ute etter en "dum og snill dame som kan være hjemme med barna ", så kan vi heller si jeg snakker av erfaring..? Men til TS: ikke si at du synes hun er dum. Si at dere ikke har felles interesser og verdier eller noe i den dur. Og ikke gi henne noe håp om at det kan bli dere. Anonymkode: 01ee0...081 Joda. Jeg tror mange menn gladelig tar en sånn dame. Du må huske at det er minst like mange mannfolk som ikke greier å utfordre noen mentalt. Men å generalisere til "de fleste", det er for dumt. Anonymkode: 33263...7ec 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #18 Skrevet 25. november 2019 Sykkelkopp stiller et godt spørsmål, TS 4 timer siden, Sykkelkopp skrev: Hva slags mental utfordring er det du venter å få? Skal hun veie opp for mangel på stimuli du får ellers i et kjedelig liv? Hvordan mener du at du vil utfordres mentalt? Skal hun servere deg matematiske teorier? - eller skal hun invitere deg til en kveld i operaen, eller kanskje ta deg med på Henie Onstad senteret og få deg til å filosofere over dadaismen og hva anti-kunst kan bidra med i dagens samfunn? Skal hun ta deg med utenfor din normale hverdag og de normale tankene i din omgangskrets? - eller vil du bare hun skal være bedre enn deg innen ditt eget felt? Anonymkode: 8aec9...01c 9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #19 Skrevet 25. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kutte kontakt uten å fortelle at dette er grunnen? Jeg kjeder meg i hennes selskap. Anonymkode: 33728...dab Hvor gammel er dere? Anonymkode: 92674...baf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå