carina81 Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 Vi har snakket om å gi en liten takk til de som hjelper mye til under forberedelsene og også i selve bryllupet. F.eks til toastmaster og min søster som har hjulpet mye med invitasjoner, skal hjelpe med bordkort, pynt, blomster m.m. Tenkte å se etter et smykke eller noe til min søster, men til toastmasteren vet jeg ikke helt.. (En kamerat av oss på 34) Har dere noen bra forslag?
Gjest Embla s Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 Hva med en god/fin flaske cognac el.l. (hvis han liker sånt noe?)
Gjest Ayla6 Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 De som hjalp til "litt" fikk av blomsteroppsatsene vi hadde pynta med. Hadde noen venninner som hjalp til litt mer enn andre, og de tok jeg med ut på middag. Det satte de pris på (sa de hvertfall)
Fakse Skrevet 28. mai 2005 #4 Skrevet 28. mai 2005 God tanke! Det er mye lettere å si ja til å stille opp en annen gang for personer som viser at de virkelig er taknemlige for at de får hjelp!
Gjest +++++ Skrevet 29. mai 2005 #5 Skrevet 29. mai 2005 Vi kommer til å gi gavekort til de som hjelper oss. Prøver å finne noe som passer akkurat til dem som feks massage,hudpleie,gavekort i sportsbutikk osv.
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #6 Skrevet 29. mai 2005 Vi ga litt forskjellig til våre hjelpere. Det er laget flere andre tråder her om dette temaet......
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #7 Skrevet 29. mai 2005 Forloverne kommer til å få en oppmerksomhet, samt hun som pakket opp gavene for oss og de son hjalp til på kjøkkenet. Mammas venninner bakte kaker, så de skal også få en liten oppmerksomhet. Tanta mi filmet og fotograferte, og hun skal også få en gave. Tenker på å gi en fin konjakk til mannens forlover, gavekort på velvære (hudpleie/massasje e.l.) til damene. K
nurseBetty Skrevet 29. mai 2005 #8 Skrevet 29. mai 2005 Vi kommer til å gi gavekort til de som hjelper oss. Prøver å finne noe som passer akkurat til dem som feks massage,hudpleie,gavekort i sportsbutikk osv. kjempefin ide!!!! stjeler den eg :evil:
Gjest Teletubbien Skrevet 29. mai 2005 #9 Skrevet 29. mai 2005 Mine to venninner som er gaveutpakkere skal få noen flotte lys (fra Løiten lys) Toastmaster skal få en flaske vin og et pent lys
nurseBetty Skrevet 29. mai 2005 #10 Skrevet 29. mai 2005 Mine to venninner som er gaveutpakkere skal få noen flotte lys (fra Løiten lys) Toastmaster skal få en flaske vin og et pent lys så fint! lys e jo så fint e so kjekt å komma innom itte gode idea!! forloveren t BG ska få ei flaska goe whisky, e ikkje sikker på min forlover,men lurer på et gavekort på spa :-) kanskje kakebakerne ska få nåken lys som du sa :-) toastmasteren som me ønske drikker veldig lite,så eg e litt usikker på han...
Totalya Skrevet 29. mai 2005 #11 Skrevet 29. mai 2005 [toastmasteren som me ønske drikker veldig lite,så eg e litt usikker på han... Hva med ei pæreskinke eller noe annen "mat" som er litt eksklusiv og holder lenge? Vi ordna med barnepass for toastmasteren og kona hans, og "sendte de ut på middag" som vi betalte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå