Gå til innhold

Skremmende plasser i Norge? Og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For Morro skyld og for mer seriøst skyld  🙂

Jeg var i Kngsvinger. Hva slags plass er det egentlig? Unnskyld meg, men alt et dystert der. Og fikk angst av å gå gjennom sentrum som ung og tøff. 

PS. Unnskyld feil ordforråd. Kongsvinger! Mest scary plass ever uansett. Sorry 

Endret av SoWhat?
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke flere komme på banen? Det er vel flere skremmende plasser i Norge? Og hva er årsaken? Har jeg skremt noen nå ? :fnise:

Skrevet

Hva var skremmende med stedet? Var selv innom der en sommer og fin og rolig by den. Ikke mye forskjellig fra andre byer. Var interessant å ta tur ved elven og lese om gamle broen som var der.

Har ellers ikke sett andre skremmende steder etter å ha kjørt hele Norge rundt. Kanskje Trollstigen og området rundt der kan være litt skremmende for uerfarne folk, men er nok ikke noe verre enn det. Eneste skremmende opplevelsen jeg hadde var når jeg var på kjøretur til Lysebotn og så ikke den skarpe svingen som kom i tunnelen. Klarte så vidt uten noe skader på bilen. Det var nok mest skremmende jeg har opplevd på mine reiser.

Er ikke bare du som er lettskremt da? 😝

Skrevet

Nå har jeg ikke vært så mange ganger i Kongsvinger, men hva var det som var skremmende? Er det ikke bare en gate eller to der?

Anonymkode: 4d337...6fc

Skrevet

Oslo.

Anonymkode: 69953...ced

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...