AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Jeg er en kvinne i tidlig 20-årene som den siste tiden har vært plaget med det jeg tror er forkjølelse. Jeg har vært nærmest konstant forkjølet de siste to månedene. Jeg føler meg bedre, men så blir jeg raskt dårligere igjen. Symptomene jeg har er slapphet, mild uvelhetsfølelse, litt ømhet i kroppen, nattesvette sår hals, hoste og tidvis tett, snørrete nese. Jeg blir bedre, og kan føle meg tilnærmet frisk (og uten nattesvette), men så blir jeg raskt verre igjen. Jeg kan også oppleve å ha sår hals, og symptomer på forkjølelse selv om jeg lenger ikke er snørrete eller tett i nesen. Jeg føler at forkjølelsen ofte blir verre igjen etter dager jeg har vært ute og gjort hverdagslige ting. Selv om den også kan bli verre etter dager hvor jeg bare har slappet av. Jeg har nå begynt å bekymre meg for om dette kan være ME, og ikke forkjølelse, blant annet fordi jeg kan ha sår hals og forkjølelsessymptomer selv om snuen og tettheten i nesen har gått over. Samt fordi den blir forverret av at jeg går ut av huset og gjør ting. Dog fryser jeg alltid når jeg er ute av huset, så mulig det kan være en grunn? Høres dette ut som en langtrukken forkjølelse eller kan det være ME? Anonymkode: 56a39...e32
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 Høres mer ut som at du reagerer på enten værskifte, eller at du er allergisk mot midd/mugg. Anonymkode: 75b4c...1b9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå