AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Jeg kjøpte for noen mnd siden en sånn vhs til pc overfører på jula. Nedlastet driver med medfølgende CD og begynte å overføre til digital. Så "kræsjet" pcen, slik at den måtte resettes til fabrikkinstillinger. Nå prøver jeg å nedlaste driver IGJEN, med samme medfølgende CD. Nå får jeg imidlertid beskjed :Plugg inn USB 2.0 videograbberen. Jeg har nå prøvd å koble min CD spiller til alle mulige USB inngang på den samme pcen. Samme CD spiller, samme CD med driver, samme PC som nå er tilbake på fabrikkinstillinger. Hva søren skal jeg gjøre? Hvis det er en grunn til at den ikke funker NÅ, så er spørsmålet hvorfor den funket FØR. Noen med noen svar??? Anonymkode: 98cab...984 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen med noen svar??? Cd spiller? Er det ikke selve videograbberen (dingsen fra Jula) den ber deg koble til? Anonymkode: 989e7...fce
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #3 Skrevet 24. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cd spiller? Er det ikke selve videograbberen (dingsen fra Jula) den ber deg koble til? Anonymkode: 989e7...fce Før jeg kobler PC til videospiller, så må jeg vel laste ned driveren fra medfølgende CD. Jeg har ekstern CD spiller, som jeg har koblet til PC. Anonymkode: 98cab...984
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #4 Skrevet 24. november 2019 Må jeg kanskje koble til alt sammen FØR jeg prøver å laste ned selve driveren. Husker ikke om jeg gjorde det i den rekkefølgen forrige gang. Anonymkode: 98cab...984
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå