Gå til innhold

Får der oftest orgasme samtidig ?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Om kvinnen også har orgasme, vil sammentrekningene «suge» sæden lengre innover, og vil øke sjansen for at sædcellene når frem til et egglederen / egget.        Orgasmen hos kvinner utløyser tilsynelatene en rekke  serie / kjædereaksjoner  som   rytmiske bevegelser,     samantrekningener og    "suge /  vakumeffekt " i vagina m.m .       Menn og Kvinner kan ikkje identifisere seg med hverandres orgasmer /  nytelse  bortsett ifra  de  reint fysiske reaksjonene .    Det hevdes m.a.  at den mannlige orgasmen er kraftigere  hos menn enn hos  kvinner.  Kvinner kan få serieorgasmer, G-punkt orgasmer,  sprutorgasmer o.s.v.    Orgasmer som menn  overhode ikkje kan identifisere seg med og eit ukjent fenomen for mange menn.    Å synkronisere en orgasme krever at eit kjenner sin sexpartner og  det  handler om sexuelt samarbeid og forståelse. og følelser .       

Legger dere ofte vekt  på å få orgasmen samtidig, eller av underordnet betydning.  ?

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann her. Samtidig eller hun først. Jeg mister interessen for sex så fort jeg kommer, og jeg kan kontrollere når jeg kommer, så jeg vil enten likt eller sist.

• Liker 1
Skrevet

Ja, vi får orgasme samtidig, også. Eller tilslutt. Samleie foregår gjerne slik at jeg får 2-3 orgasmer først. Når han kommer, så slenger jeg meg med, slik at jeg får en orgasme til. Men neimen om dette har hjulpet meg til å bli gravid, vi er ufrivillig barnløse.

Skrevet

Som regel jeg først.

Jeg ble uplanlagt gravid på prevensjon, tross alle odds, og det var en quickie vi hadde der vi kom samtidig. Så det stemmer godt for min del i alle fall, men det er ikke sikkert det er en veldig viktig faktor.

Anonymkode: fe4d8...a18

Skrevet

Prøver å time det så vi kommer samtidig, hvis ikke må jeg avslutte for han på et annen måte, fordi jeg ikke klarer å bli penetrert etter orgasme.. 

Tror ikke sæden kommer lengre inn om man kommer samtidig? Eller at det blir mer vakuum? Høres ubetydelig ut for befruktningen. 

Anonymkode: 3bac0...bed

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver å time det så vi kommer samtidig, hvis ikke må jeg avslutte for han på et annen måte, fordi jeg ikke klarer å bli penetrert etter orgasme.. 

Tror ikke sæden kommer lengre inn om man kommer samtidig? Eller at det blir mer vakuum? Høres ubetydelig ut for befruktningen. 

Anonymkode: 3bac0...bed

Hva mener du, hvorfor ikke?

Anonymkode: 70c60...0af

Skrevet

Med tanke på at under 10 % at verdens kvinnelige befolkning klarer å få orgasme ved penetrering alene, så må jeg si at jeg er overrasket over de første svarene her inne. Men det er kanskje de med over gjennomsnittlig glede av sexlivet som frekventerer dette underforumet? 😆 

Det siste man skal gjøre som prøver, er å stresse med å komme samtidig. Man har uansett mer enn nok press på seg om graviditeten lar vente på seg. Jeg har aldri kommet samtidig som mannen min, men vi har likevel klart å produsere fire flotte barn - helt uten problemer 😉

Anonymkode: e1a50...f39

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på at under 10 % at verdens kvinnelige befolkning klarer å få orgasme ved penetrering alene, så må jeg si at jeg er overrasket over de første svarene her inne. Men det er kanskje de med over gjennomsnittlig glede av sexlivet som frekventerer dette underforumet? 😆 

Det er jo ingen som har skrevet at de kommer av penetrering alene?

Jeg svarte over her at jeg som regel kommer først. Det er med stimulering av klitoris.

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg svarte over her at jeg som regel kommer først. Det er med stimulering av klitoris.

Dette ser jeg på som en selvfølge. Det er nesten ingen kvinner som har noe særlig utbytte av penetrering utover at det gir nærhet og en viss deilig følelse. Min oppfattning er at så og si alle kvinner trenger multisensorisk stimulering. Gjerne analt, klitoris, tunge og brystvorter samtidig, og gjerne kombinert med røff dominant sex.

Endret av artigmedsex
Skrevet

Jeg kommer som regel litt før ham, siden han først bruker tunga til jeg begynner å nærme meg før selve samleiet. 

Skrevet

Aldri skjedd. Fått godt over gjennomsnittet (pr.kvinne) barn likevel.

Anonymkode: 46814...359

Skrevet

Nei. Da hadde det blitt kjappiser hele tiden ettersom jeg kommer så fort. Jeg får veldig mange orgasmer før han kommer, og så kommer han når han vil.

Skrevet

Får alltid samtidig. Kvinne her, og klarer for det meste å kontrollere når jeg selv skal få orgasme. Når jeg hører på mannen at det nærmer seg, bygger jeg opp min egen. Vet hvordan jeg skal bruke musklene der nede. En sjelden gang hender det at det tar litt lengre tid for meg enn vanlig (f. Eks ved mye alkohol, veldig trøtt og sliten o.l) men da ber jeg han vente litt på meg.

Anonymkode: b1720...db0

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det siste man skal gjøre som prøver, er å stresse med å komme samtidig. Man har uansett mer enn nok press på seg om graviditeten lar vente på seg. Jeg har aldri kommet samtidig som mannen min, men vi har likevel klart å produsere fire flotte barn - helt uten problemer 😉

Siden mitt svar var svar nr 2, så antar jeg at mitt svar er et av dem du ble overrasket over. Jeg får faktisk orgasmer ved penetrering alene, selv om det ikke var det jeg svarte på. Hvorfor er det overraskende? Noen må faktisk være blant 10%-en, og jeg er åpenbart der. Hvorfor er det noe å le av? Eller ler du av det faktum at jeg er ufrivillig barnløs?

• Liker 4
Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Aldri opplevd at hun får orgasme uten en hjelpende hånd fra sin partner.    Nå hun kommer så puster hun som ein hval, og hun løfter / presser underlivet opp og frem, skjelvinger, og endrer pusten.    Merker tydleg suge / vakumeffekten dersom vi kommer samtidig og gjir en helt spesiell nytelse.     Har aldri vert noe problem å gjøre dama gravid 

.     

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo det har de. Ingen skriver noe spesifikk og da kan man sitte å tro at det er noe galt med en som kvinne som ikke kommer under penetrering. Siden alle her inne klarer det. Nå har ingen av mine ekser eller partnere vært noe flinke til å bidra til at jeg også får det godt. Har alltid bare vært en random puledokke for menn som de går lei av og kaster til slutt. Ikke et likestilt individ med følelser og behov som skal bli elsket i mange år fremover og de har aldri bidratt til at forhold skal jobbes med og settes pris på. Har heller aldri vært gravid tross ingen bruk av prevensjon. 

Anonymkode: b146b...651

Skrevet

Aldri skjedd at vi har fått orgasme samtidig. Er vanskelig å få orgasme. Har fem barn og ikke hatt noen problemer med å bli gravid. 

Anonymkode: fedfc...bf3

Skrevet
2 timer siden, Hulderen skrev:

Siden mitt svar var svar nr 2, så antar jeg at mitt svar er et av dem du ble overrasket over. Jeg får faktisk orgasmer ved penetrering alene, selv om det ikke var det jeg svarte på. Hvorfor er det overraskende? Noen må faktisk være blant 10%-en, og jeg er åpenbart der. Hvorfor er det noe å le av? Eller ler du av det faktum at jeg er ufrivillig barnløs?

Er rart at det bare er 10 % i så fall, fordi ifølge det jeg hører, leser og her på kg, så får alle kvinner orgasme under penetrering, da er det ikke lenger 10 %, når alle du møter sier de kommer så jævla lett under penetrering og ikke du. Men kan kanskje ha noe med at man har en partner man virkelig er tiltrukket av, som behandler en med trygghet og kjærlighet og er god på å kommunisere og vært med hverandre i mange år og kjenner hverandre inn og ut. Ikke alle som får en langvarig partner bare fordi de vil, sikkert mange av oss som må ta til takke med tilfeldige menn. Det er sikkert en grunn til at jeg sliter. Fordi mine relasjoner har ikke vært gode, stabile, dynamiske og langvarige dessverre. Sliter også med det seksuelle pga åssen jeg har blitt behandlet tidligere av menn. Disse damene som kommer under fem minutters penetrering, er gjerne de med liten sexlyst også, som mannen må tigge seg til et ligg med. Men vi som har mye lyst, kommer ikke for fem flate øre. 

Anonymkode: b146b...651

Skrevet

Typen og jeg får orgasme samtidig. Han får lett flere orgasmer så aldri vanskelig å time å få orgasme samtidig😊 Jeg trenger litt tid, men får oftest 4-5 orgasmer når jeg først får tid. Jeg går reflekser og kramper og er med på å drive frem hans orgasme.

Anonymkode: ff1a5...be6

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, artigmedsex skrev:

Dette ser jeg på som en selvfølge. Det er nesten ingen kvinner som har noe særlig utbytte av penetrering utover at det gir nærhet og en viss deilig følelse. Min oppfattning er at så og si alle kvinner trenger multisensorisk stimulering. Gjerne analt, klitoris, tunge og brystvorter samtidig, og gjerne kombinert med røff dominant sex.

Jeg kommer om han holder meg for halsen mens vi har vanlig sex, altså uten stimuli av klitoris. 

Anonymkode: 81f44...a13

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...