Gå til innhold

Skuffet. Hvordan komme over skuffelsen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg møtte en person og vi var på date og under daten sa vedkommende at vedkommende skal reise bort noen uker og kommer tilbake neste år. Jeg ble utrolig irritert fordi hvis vedkommende hadde sagt at vedkommende skal reise så hadde jeg aldri møtt personen. Vi tilbrakte flere timer sammen (det skjedde ikke noe mer en kyssing) og dagen etterpå så møtes vi får å gå en tur. Dette var dagen før vedkommende skulle reise. Vi gikk en tur i nesten to timer før vi sa hade. Jeg er utrolig skuffet at jeg møtte vedkommende akkurat når vedkommende skulle reise. Det er uaktuelt å vente på vedkommende. Jeg er egentlig en person som greier fint å riste av en person spesielt etter at jeg har møtte personen bare to ganger, men denne personen greier jeg ikke la være å tenke på. Jeg vet ikke om jeg er skuffet over at jeg ikke har hørt noe fra vedkommende etter at jeg ønsket vedkommende god tur og fikk svar eller at jeg er så uheldig når det kommer til dating og at jeg aldri kommer til å møte noen fordi det er alltid noe som skjer?  En venninne av meg sa at jeg ikke skal sende melding til vedkommende og bare la vedkommende være.

Noen tips til hvordan jeg skal komme over skuffelsen? 

Anonymkode: b8702...6ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå videre! Reflekter over lærdommen din og ha fokus fremover.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skuffelsen må du nok bare svelge, det positive med det er at du har fått erfaring👌

• Liker 5
Skrevet

for meg virker det som at han kun bruker deg som tidsfordriv og har mange andre ting som han må prioritere, og at du ikke er hans livs-kjærlighet. Jeg synes det er merkelig at du kysset han, og synes du tenker riktig at du aldri skulle truffet han. (regner med det er nettdating opplegg du har kommet borti) Følg rådet til venninna di, hun er der for deg, og vil deg godt! Prioriter din hverdag, og det som gjør deg lykkelig. Håper du finner noen i ditt nærmiljø som er tilstede og blir glad å bli kjent med deg. Luk vekk ugress som forstyrrer din dagligliv.

Anonymkode: 04b79...35c

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

for meg virker det som at han kun bruker deg som tidsfordriv og har mange andre ting som han må prioritere, og at du ikke er hans livs-kjærlighet. Jeg synes det er merkelig at du kysset han, og synes du tenker riktig at du aldri skulle truffet han. (regner med det er nettdating opplegg du har kommet borti) Følg rådet til venninna di, hun er der for deg, og vil deg godt! Prioriter din hverdag, og det som gjør deg lykkelig. Håper du finner noen i ditt nærmiljø som er tilstede og blir glad å bli kjent med deg. Luk vekk ugress som forstyrrer din dagligliv.

Hvordan bruker vedkommende meg som tidsfordriv når jeg møtte vedkommende to ganger før vedkommende skulle reise? Vedkommende reiste i går.

Vi har ikke ligget med med hverandre.

Ts

• Liker 2
Skrevet

Jeg glemte å legge til at vedkommende sa at vedkommende var usikker på at det var noe vits å møtes før vi skulle møtes. Jeg ble irritert at vedkommende ikke sa i fra før vi skulle møtes første gangen.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan bruker vedkommende meg som tidsfordriv når jeg møtte vedkommende to ganger før vedkommende skulle reise? Vedkommende reiste i går.

Vi har ikke ligget med med hverandre.

Ts

når han selv visste at han skulle reise uten at du visste det.

• Liker 2
Skrevet

Dårlig manerer på vedkommende, var det bare for å lure til seg et kyss? Så sleip kan faktisk noen være, ubegripelig stygt gjordt😥

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg møtte en person og vi var på date og under daten sa vedkommende at vedkommende skal reise bort noen uker og kommer tilbake neste år. Jeg ble utrolig irritert fordi hvis vedkommende hadde sagt at vedkommende skal reise så hadde jeg aldri møtt personen. Vi tilbrakte flere timer sammen (det skjedde ikke noe mer en kyssing) og dagen etterpå så møtes vi får å gå en tur. Dette var dagen før vedkommende skulle reise. Vi gikk en tur i nesten to timer før vi sa hade. Jeg er utrolig skuffet at jeg møtte vedkommende akkurat når vedkommende skulle reise. Det er uaktuelt å vente på vedkommende. Jeg er egentlig en person som greier fint å riste av en person spesielt etter at jeg har møtte personen bare to ganger, men denne personen greier jeg ikke la være å tenke på. Jeg vet ikke om jeg er skuffet over at jeg ikke har hørt noe fra vedkommende etter at jeg ønsket vedkommende god tur og fikk svar eller at jeg er så uheldig når det kommer til dating og at jeg aldri kommer til å møte noen fordi det er alltid noe som skjer?  En venninne av meg sa at jeg ikke skal sende melding til vedkommende og bare la vedkommende være.

Vedkommende.

Anonymkode: ece56...7ad

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Dårlig manerer på vedkommende, var det bare for å lure til seg et kyss? Så sleip kan faktisk noen være, ubegripelig stygt gjordt😥

Jeg blir egentlig bare irritert. Jeg skal vente noen dager og hvis jeg ikke får noe snap eller melding så sletter jeg. Det er ikke noe vits å ha noen på Snapchat når man ikke skal kommunisere. Hvis han tror virkelig at jeg skal spamme han med meldinger så tar han veldig feil.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir egentlig bare irritert. Jeg skal vente noen dager og hvis jeg ikke får noe snap eller melding så sletter jeg. Det er ikke noe vits å ha noen på Snapchat når man ikke skal kommunisere. Hvis han tror virkelig at jeg skal spamme han med meldinger så tar han veldig feil.

Om det er den rette, og ingen bedre dukker opp i mellomtiden, så tåler du vel å vente et par måneder? Og hva var egentlig poenget med å skrive «vedkommende» i stedet for «han» tolv ganger i åpningsinnlegget?

• Liker 14
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

når han selv visste at han skulle reise uten at du visste det.

Han fortalte jo det til meg når vi møtes første gangen og han skrev før vi møtes han skal på ferie men ikke hvor lenge han skulle være borte. Dagen etterpå så fikk jeg melding fra han og da skrev jeg at vi kunne droppe turen siden det regnet og at vi kan ta det hvis begge er single når han kommer tilbake, men det var han som absolutt ville gå tur etter når han var ferdig pakket. Men hvis jeg ikke får noe livstegn så bare fjerner jeg han.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Djækklåsst skrev:

Og hva var egentlig poenget med å skrive «vedkommende» i stedet for «han» tolv ganger i åpningsinnlegget?

Plager det deg veldig at jeg skrev vedkommende istedenfor han? 

• Liker 3
Skrevet

Det er bare å fjerne hvis du ikke vil ha han som brevvenn, han vil føle seg elsket og at noen liker han🙈

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er sikkert en gammel norsklærer som skal irettesette deg, og bryr seg ikke om ditt innlegg🙈

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Han er sikkert en gammel norsklærer som skal irettesette deg, og bryr seg ikke om ditt innlegg🙈

Ikke er jeg en han, og ikke er jeg norsklærer, og ikke er det feil å skrive «vedkommende» i stedet for «han». Men det må ha vært fryktelig tungvint, og jeg undrer meg bare over årsaken, når TS litt senere skrev «han».

• Liker 9
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, overhodet ikke, bare nysgjerrig på årsaken.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Djækklåsst skrev:

Nei, overhodet ikke, bare nysgjerrig på årsaken.

1 minutt siden, Djækklåsst skrev:

Ikke er jeg en han, og ikke er jeg norsklærer, og ikke er det feil å skrive «vedkommende» i stedet for «han». Men det må ha vært fryktelig tungvint, og jeg undrer meg bare over årsaken, når TS litt senere skrev «han».

Herregud, akkurat som det er noe å henge seg oppi.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud, akkurat som det er noe å henge seg oppi.

Enig, fatter ikke poenget, hvorfor ikke være folkelig å hjelpe og vise omsorg for hverandre heller?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor møtte du han gang nr 2? Om du fortsatt tenker på han når han er tilbake dater dere mer, I mellomtiden dater du andre. Dating er en helt uskyldig bli kjent fase. Men du legger noe mer i det? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...