Gå til innhold

Privat gynekolog

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går bare privat. Koster 1200 kr

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja da forstår jeg deg godt. Hvis du ikke er komfortabel, ikke har tilliten der 100 % og det i tillegg handler om underlivet ditt så forstår jeg du vil til en privat gynekolog. Jeg er veldig heldig å har en kvinnelig lege som jeg kan fortelle alt til og som har tatt cellepøve av meg flere ganger så jeg har sluppet unna de skyhøye prisene hos en privat gynekolog..

Jeg ser at veldig mange her mener det så himla lang tid å bli henvist til en gynekolog? Jeg må ha vært utrolig heldig siden jeg fikk time knapt 2 uker etter jeg spurte legen om henvisning. Kan ikke skjønne at noen må vente opp til 7 uker på en offentlig gynekolog ved henvising? Kanskje i Oslo, men..

I verste fall for at det skal bli billigere for deg så kan du måtte bite i det sure eple og ta celleprøve hos fastlegen for deretter å be om henvising til en gynekolog pga andre spørsmål du har. Jeg betalte ca 480 kr for innvendig undersøkelse + konsultasjonen. Vet at det ikke er ideelt for deg siden du sa du ikke var komfortabel med fastlegen din i utgangspunktet, men det er den måten det blir billigst på i så fall.

Anonymkode: 4bd2c...0bd

Gynekologen er jo bare en person. Hvis alle kvinner som av diverse grunner ikke vil ta celleprøve hos fastlege skal henvises gynekolog blir det jo lengre ventetid. Dette gjør jo at det blir ventetiden øker for de som tror de kanskje har kreft, ikke blir gravid eller har alvorlige blødningsforstyrrelser. Hvis det bare er celleprøve man skal ha synes jeg man bør gå helprivat. 

Anonymkode: 68a46...0be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...