Gå til innhold

Tror ikke vi matcher

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker en kjæreste som bryr seg om meg daglig og ihvertfall ikke mange dager i mellom. Møtes så ofte vi kan, kose/klemme/armkrok. Finne på kjekke ting sammen. 

Han virker fornøyd med flere dager i mellom hver gang vi har kontakt, ikje så interessert i meg. Møtes å gå på byn, lite kos men sex. 

Er jeg kanskje bare naiv og at vi absolutt ikke ønsker det samme her. 

Anonymkode: 6265b...347

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker en kjæreste som bryr seg om meg daglig og ihvertfall ikke mange dager i mellom. Møtes så ofte vi kan, kose/klemme/armkrok. Finne på kjekke ting sammen. 

Han virker fornøyd med flere dager i mellom hver gang vi har kontakt, ikje så interessert i meg. Møtes å gå på byn, lite kos men sex. 

Er jeg kanskje bare naiv og at vi absolutt ikke ønsker det samme her. 

Hvorfor tenker ikke dere kvinnfolk litt mer enn den våte musa når dere finner dere kjærester? Og du er ikke den viktigste i verden. Han har sikkert jobb og andre ting å tenke på enn deg. Snakk om å være needy!

Anonymkode: d5910...51e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tenker ikke dere kvinnfolk litt mer enn den våte musa når dere finner dere kjærester? Og du er ikke den viktigste i verden. Han har sikkert jobb og andre ting å tenke på enn deg. Snakk om å være needy!

Anonymkode: d5910...51e

Snakker om å ikke ha forståelse for at andre ikke er som seg selv! Du har ikke 3n gang lest teksten, bare et bittert menneske virker det som. 

Ts, om dere ikke "matcher" på noe slikt, hadde det vært dealbreaker for min del. Jeg også ønsker å være så mye som mulig med kjæresten/daten, og ha koding som ikke alltid betyr sex. 

Snakk med han, og blir det ikke bedre må du huske at det finnes mange fisker i havet.:smilyblomst:

Anonymkode: 28ff0...afa

• Liker 3
Skrevet

Er dette å være needy? 

Dersom man liker en så er det normalt å ville få denne personens oppmerksomhet og være med han. Liker man en så ønsker man vel det selv og vel? 

Klart han har andre ting han skal og gjøre, men liker å føle meg litt prioritert. Dersom ikke er jeg ikke noe for han. 

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakker om å ikke ha forståelse for at andre ikke er som seg selv! Du har ikke 3n gang lest teksten, bare et bittert menneske virker det som. 

Ts, om dere ikke "matcher" på noe slikt, hadde det vært dealbreaker for min del. Jeg også ønsker å være så mye som mulig med kjæresten/daten, og ha koding som ikke alltid betyr sex. 

Snakk med han, og blir det ikke bedre må du huske at det finnes mange fisker i havet.:smilyblomst:

Anonymkode: 28ff0...afa

Enig, det er dealbreaker her og egentlig. Trenger litt sånt for å føle at jeg er betyr noe for han og glad i nærkontakt. 

Ikke så lett å ta dette opp med han synes jeg, men må gjerne prøve. Evt ikke være med han å se om jeg finner en dom matcher meg på dette 😊 Takk for svaret ditt. 

Skrevet

jeg ser etter samme type kvinne... det er det viktigste i et samhold.

Hilsen en kar som bor i utkantstrøk

Anonymkode: 93afa...49d

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg ser etter samme type kvinne... det er det viktigste i et samhold.

Hilsen en kar som bor i utkantstrøk

Anonymkode: 93afa...49d

Godt å lese 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...