AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 Jeg har en uhelbredelig angst og depresjon. Har hatt det siden jeg var barn og nå er jeg 40 år. Jeg har gått i terapi i åresvis, vært innlagt, gått på medisiner og prøvd alt men blir ikke bedre med årene. Kun værre. Hvordan klarer dere å holde ut dette? Jeg vet snart ikke mere. Anonymkode: 60535...563
Silva Pluvialis Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Har du vurdert Modum Bad? ☺️ Mange har fått livene sine tilbake etter å ha vært der! 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 Akkurat nå, Gorilla skrev: Har du vurdert Modum Bad? ☺️ Mange har fått livene sine tilbake etter å ha vært der! Har de noe statistikk? Meg bekjent er det veldig stort tilbakefall etter opphold der som i det meste av annen psykiatrisk behandling. Anonymkode: 9aaf3...66c 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #4 Skrevet 23. november 2019 Jeg har det akkurat som deg, men har funnet ut kjernen til problemet, familien. Men den er jo noe jeg må «leve med» så ingen utsikter til et friskt liv her heller. Anonymkode: 74938...cdb
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #5 Skrevet 23. november 2019 Hvor mange ulike terapiformer har du forsøkt? Kognitiv terapi fungerer ikke på alle, og dessverre blir man som regel tilbudt den samme terapiformen gang på gang, selv når pasient ikke merker bedring. Anonymkode: 319b0...b90
Silva Pluvialis Skrevet 23. november 2019 #6 Skrevet 23. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har de noe statistikk? Meg bekjent er det veldig stort tilbakefall etter opphold der som i det meste av annen psykiatrisk behandling. Anonymkode: 9aaf3...66c I følge dokumentaren ‘Angstbehandling på Modum Bad’ fra Helene sjekket inn, så var det en psykolog som sa at 1/3 av pasientene de hadde på angstavdelingen ble bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #7 Skrevet 23. november 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en uhelbredelig angst og depresjon. Har hatt det siden jeg var barn og nå er jeg 40 år. Jeg har gått i terapi i åresvis, vært innlagt, gått på medisiner og prøvd alt men blir ikke bedre med årene. Kun værre. Hvordan klarer dere å holde ut dette? Jeg vet snart ikke mere. Anonymkode: 60535...563 hei jeg er også i samme situasjon. og passert 40. må bare akseptere ting og gjøre det beste ut av det dessverre. for meg hjelper det å gjøre ting, feks trening, hobbyer, lese bøker mm. og unngå de verste triggerne, selv om noen av mine triggere er blant de nærmeste😌orker ikke prøve mer medisiner; ble bare verre, og det var heftige bivirkninger Anonymkode: 6daa4...cea
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #8 Skrevet 23. november 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det akkurat som deg, men har funnet ut kjernen til problemet, familien. Men den er jo noe jeg må «leve med» så ingen utsikter til et friskt liv her heller. Anonymkode: 74938...cdb I noen tilfeller og hvis man vil det fordi man må det, er det mulig å sette hardt mot hardt og skille lag for godt. Er det så alvorlig at man blir syk av det, er det neste steg på listen hvis medisiner og behandling ikke virker. Drastisk, men det kan hjelpe. Anonymkode: a66fa...73b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå