Gå til innhold

Messenger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva betyr at en person er aktiv nå? 
eks ... er de virkelig aktive eller er det bare appen som viser dem aktiv hele tiden? Eks noen sier natta de skal opp tidlig. Men messenger er aktiv hele natten... ??

Anonymkode: a3fad...053

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Den kan vise aktiv selv om brukeren sover som en stein.

Blir mer bekymret for deg, hvorfor sover ikke du? Har du vært aktiv på messenger i hele natt du da, siden du har fulgt med på alle andre? 

Skrevet

😂😂fikk ikke sove og spilte bla Ludo på messenger og var inne på Facebook etc. Kunne ikke ungå å se den grønne prikken hele natta. Vanligvis er d ikke grønn prikk der når det ikke er noen der.

Anonymkode: a3fad...053

Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

Jeg har også sett at Messenger er aktiv hele natta hos enkelte. Kanskje den kjører i bakgrunnen, selv om mobilen er lukket og personen sover?

Skrevet

Det er appen som henger seg, lukk og åpne den igjen så vips så står det aktivitet x min/timer siden. 

Anonymkode: 53760...86d

• Liker 2
Skrevet

Aktiv på messenger vises hvis du er innlogget med facebook noe annet sted også, f.eks. snap eller Tinder. Og de andre appene kan stå på automatisk oppdatering, slik at de stadig er aktive, uten at personen er aktiv. 

Men som en annen sier: Hvis du lukker appen og åpner på nytt, forandrer uansett ofte tallet seg....

Anonymkode: 7c95d...3c0

Gjest Familytree
Skrevet

Jeg er innlogget alltid med facebook så mange fortalte at jeg var opp hele natten ... Ikke bli besatt av dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...