Gå til innhold

Ny Mummitroll serie


Kallis92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor må de modernisere ALT???? De dukkene var jo så søte. 😞 Nå har de klart å ødelegge Mummi som var så naturlig og fin også, akk, ja.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, snoren skrev:

Hvorfor må de modernisere ALT???? De dukkene var jo så søte. 😞 Nå har de klart å ødelegge Mummi som var så naturlig og fin også, akk, ja.

Kanskje for at det skal være attraktivt og morsomt for den nye generasjonen? Uansett hvor koselig du synes mummidukker og Jul i skomakergata er, så hjelper ikke det hvis barna som vokser opp nå ikke liker det.

Jeg synes det så ganske likt ut som tegnefilmserien. Veldig vakkert og god og spennende moral som vanlig.

Anonymkode: 7d390...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, snoren skrev:

Hvorfor må de modernisere ALT???? De dukkene var jo så søte. 😞 Nå har de klart å ødelegge Mummi som var så naturlig og fin også, akk, ja.

Dukkene? Jeg husker bare animasjonsserien. Den var og er fortsatt fantastisk. :)

Anonymkode: f7698...243

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at for lenge siden var det ikke tegnefilm man så, men tegninger på tv som ikke viste farger.
Man kan ikke stoppe utviklingen og antageligvis venner vi oss til det nye, men gjør vi ikke det
så kan vi fremdeles velge det gamle via dvd. Mulig at jeg gjør det, men jeg skal se det nye også.
                                                         Flott univers det der.  :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, snoren skrev:

Hvorfor må de modernisere ALT???? De dukkene var jo så søte. 😞 Nå har de klart å ødelegge Mummi som var så naturlig og fin også, akk, ja.

Hvis du likte den gamle serien bedre er det jo ingenting i veien med å se den gamle, og ikke ta deg tid til å se gjennom den nye. Den originale serien er jo på ingen måte ødelagt av at det kommer noe nytt. 

Jeg synes derimot det er fint at det kommer moderne versjoner av gamle klassikere, så får den nye generasjonen også muligheten til å få den med seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...