AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #101 Skrevet 27. november 2019 On 11/22/2019 at 8:56 PM, AnonymBruker said: Ungdomsspråk er organisk. Det at dere sitter og ergrer dere har ingenting å si for utbredelsen. Bortsett fra egen misnøye. Akkurat som kj-lyden som alle klager over. Mye mer produktivt å bare akseptere språklig utvikling. Anonymkode: eeff9...2a9 Kebabnorsk er ikke språklig utvikling, det er språklig voldtekt. Det eneste morsomme med det er over middels innvandringskritiske nordmenn som selv ikke evner å uttale kino riktig. Man renner ikke akkurat over av selvinnsikt når man klager over innvandrere og selv snakker kebabnorsk. Anonymkode: aa70d...74a 2
ntrane Skrevet 27. november 2019 #102 Skrevet 27. november 2019 Dere er klar over at Norge er et multikulturelt land? Se hvordan usa er, der har du norge i fremtiden. At folk snakker norsk med litt arabisk(?) er en del av utviklingen, samme med den såkalte kebabnorsk. Se f.eks dialekten til Fonzie, italiensk opphav. Amerikansk engelsk med italiensk sleng. Sånn blir det mer og mer av. Slik er fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #103 Skrevet 27. november 2019 Eksen min snakka sånn blant vennene sine, selvom han kunne snakke helt flytende norsk. Det ble kroken på døra for min del. Jeg kan ikke tenke meg noe mer usjarmerende. Det høres helt tilbakestående ut. Særlig når du behersker norsk. Skal sies at vi var 17 år på den tiden. Jeg håper inderlig han har lagt det av seg nå (nå er han 30). Anonymkode: 59752...dd8 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #104 Skrevet 27. november 2019 Er jo mange skoler i Oslo-området med veldig høy andel innvamdrer-ungdommer. Kommer etnisk norske ungdommer i mindretall, så forsøker de vel som best de kan å passe inn i resten av "miljøet" rundt seg... Anonymkode: 3acfc...78b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå