Gå til innhold

Anbefal en tørketrommel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefal meg tørketrommelen du bruker, dersom du liker den!

Oppgi merke, og helst også pris. :) 

Blir glad om du også forteller meg hvorfor du er så fornøyd med akkurat den!

Anonymkode: 92f5f...483

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags vaskemaskin har du? 

jeg har bosch vaskemaskin og kjøpte bosch tørketrommel. kjøpte sånn ganske billig en, 6,5 tusen, tror jeg. Fornøyd med den. Også fornøyd at de «matcher» på vaskerommet. Men det er kanskje ikke så viktig for deg?

Anonymkode: 082d0...782

Skrevet

Hvordan hvite/brune varer virker er ikke subjektivt, google best i test tørketrommel 2019, les og lær, der finner du svaret, etter din egenvalgte prisklasse

Anonymkode: 6d0a7...787

Skrevet

Hm, vår tilnærming er å gå inn på prisjakt, sjekke kategorien, og kjøpe den billigste av de dingsene vi trenger. Gode garantier i Norge og generelt høy kvalitet på hvitevarer går jo hånd i hånd. 

Men tørketrommel har vi ikke. Aldri skjønt vitsen- vi tørker gratis og miljøvennlig på tørkesnor under balkongen. Og, ja, vi har unger som trener og alt det der. Går helt fint. :)

Anonymkode: c9686...7ef

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Hm, vår tilnærming er å gå inn på prisjakt, sjekke kategorien, og kjøpe den billigste av de dingsene vi trenger. Gode garantier i Norge og generelt høy kvalitet på hvitevarer går jo hånd i hånd. 

Men tørketrommel har vi ikke. Aldri skjønt vitsen- vi tørker gratis og miljøvennlig på tørkesnor under balkongen. Og, ja, vi har unger som trener og alt det der. Går helt fint. :)

Anonymkode: c9686...7ef

Så heldige dere er da, som har både balkong og egen hage. Det er ikke alle som har den muligheten.

Jeg skal sjekke ut svar nr. 2 her i tråden.  Takk! :) 

Nr. 1 ble litt i dyreste laget.

Hilsen ts.

Anonymkode: 92f5f...483

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...