AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #1 Skrevet 22. november 2019 Anbefal meg tørketrommelen du bruker, dersom du liker den! Oppgi merke, og helst også pris. Blir glad om du også forteller meg hvorfor du er så fornøyd med akkurat den! Anonymkode: 92f5f...483
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #2 Skrevet 22. november 2019 Hva slags vaskemaskin har du? jeg har bosch vaskemaskin og kjøpte bosch tørketrommel. kjøpte sånn ganske billig en, 6,5 tusen, tror jeg. Fornøyd med den. Også fornøyd at de «matcher» på vaskerommet. Men det er kanskje ikke så viktig for deg? Anonymkode: 082d0...782
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 Hvordan hvite/brune varer virker er ikke subjektivt, google best i test tørketrommel 2019, les og lær, der finner du svaret, etter din egenvalgte prisklasse Anonymkode: 6d0a7...787
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #4 Skrevet 23. november 2019 Hm, vår tilnærming er å gå inn på prisjakt, sjekke kategorien, og kjøpe den billigste av de dingsene vi trenger. Gode garantier i Norge og generelt høy kvalitet på hvitevarer går jo hånd i hånd. Men tørketrommel har vi ikke. Aldri skjønt vitsen- vi tørker gratis og miljøvennlig på tørkesnor under balkongen. Og, ja, vi har unger som trener og alt det der. Går helt fint. Anonymkode: c9686...7ef
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #5 Skrevet 23. november 2019 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hm, vår tilnærming er å gå inn på prisjakt, sjekke kategorien, og kjøpe den billigste av de dingsene vi trenger. Gode garantier i Norge og generelt høy kvalitet på hvitevarer går jo hånd i hånd. Men tørketrommel har vi ikke. Aldri skjønt vitsen- vi tørker gratis og miljøvennlig på tørkesnor under balkongen. Og, ja, vi har unger som trener og alt det der. Går helt fint. Anonymkode: c9686...7ef Så heldige dere er da, som har både balkong og egen hage. Det er ikke alle som har den muligheten. Jeg skal sjekke ut svar nr. 2 her i tråden. Takk! Nr. 1 ble litt i dyreste laget. Hilsen ts. Anonymkode: 92f5f...483
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå