Gå til innhold

Hormonspiral og rar opplevelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig at de ikke sjekker før man tar spiral at man ikke er gravid?:o ho tok ikke ultralyd eller noe og heller ikke etter innsetting av hormonspiral. 

for med en gang jeg kom hjem så hadde jeg så Store smerter og kjente nedi der og da merka jeg at den greia begynte å falle. Trådene var langt nede selv om ho sa ho klipte dem. 

skal ikke sette inn ny, men ingen prevensjoner funker. Ikke p piller, spiral, p sprøyte eller p stav prøvde til å med sånn p plaster :// 

Anonymkode: 57eeb...8c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sjekker ikke om du er gravid, men den settes inn når du har mensen.

Sterker smerter er normalt, det går over. Og trådene må noen ganger klippes en gang til.

Anonymkode: 60e1a...1e0

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sterker smerter er normalt, det går over. Og trådene må noen ganger klippes en gang til.

Jeg hadde ikke mensen når de satt den inn, + jeg har ikke hatt mensen på lenge liksom) men den spiral falt ut nesten rett etter uansett 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

skal ikke sette inn ny, men ingen prevensjoner funker. Ikke p piller, spiral, p sprøyte eller p stav prøvde til å med sånn p plaster :// 

Har du blitt gravid på alle disse? 

Anonymkode: b52eb...a98

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du blitt gravid på alle disse? 

Anonymkode: b52eb...a98

Nei, har aldri vært gravid.. men jeg tåler ikke hormoner så godt så blir ganske syk 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ingen regel om at spiral settes inn under mensen. Har fått satt inn spiral mange ganger, ingen av dem hadde jeg mensen, og det har heller ikke vært presentert som at det er ønskelig.

Anonymkode: 36a54...70c

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ingen regel om at spiral settes inn under mensen. Har fått satt inn spiral mange ganger, ingen av dem hadde jeg mensen, og det har heller ikke vært presentert som at det er ønskelig.

Anonymkode: 36a54...70c

Oki jeg bor i Tyskland og her er det standard.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oki jeg bor i Tyskland og her er det standard.

Tror det er standard hos enkelte gynekologer i Norge og, for jeg fikk beskjed om dette da jeg satte inn spiral. 

Anonymkode: e12cd...8d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...