Gå til innhold

Supriseparty (30-års dag)


VinterFru

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med ideer til min kjære som blir 30 til høsten?

Vil så gjerne gjøre noe gøy for ham.

Vi bor i Oslo, men kan godt flytte på oss for den dagen.( men ikke til danskebåten icon_smile.gif )12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svenskbrud

Bjud in alla hans vänner på "grabb-kväll" och gå ut med dina vänninor och när du kommer hem(inte allt för sent) så slå in dig själv i "paket" som han får öppna.(klä dig i sexy undertöy och slå ett band runt kroppen som ett paket med rosett över brösten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er så vanlig med middag og slikt. Hva med å samle alle og gå ut på et BRA utested, drikk og dans ha det gøy. Gå tidlig hjem på nachspiel og lek en lek. Som får lattern i gang, Hva med Twister ? Det er latterlig når dere er berusa. Men ikke bli så full at dere ligger på gulvet å ler, og sovner der.. Ikke be så mangen med.. Bare noen 6-7 stykk av deres felles venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Reis ut av byen for helgen eller et døgn. Samle vennene på et sted hvor dere kan være alene. "Ut i skogen opp i trærne kaller vi det" Villmarksfest med kokk er ikke så alfor store utgifter hvis dere kan avtale en spesialpris med noen. Det vil ihvertfall gi en minnerik feiring. Vi hadde det for noen år siden og det er fortsatt samtaleevne blant venner.

Du kan godt sende meg en PM så kan jeg gi deg noen konkrete forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...