Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det synet jeg så i dag ga meg bare extra sexuelle tanker når hun sto ovenfor meg meg den lyse sexy trusa med acesories  til😉 og joggebuksa var såååålangt nede at jeg så halve frontdelen og halve rumpa hennes i undertøy👅  

Anonymkode: 15aad...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 16.55):

Orgie der alle har sex med alle. Uavhengig av kjønn. Bare lå kåtskapen ta kontroll.

Anonymkode: ab306...ef4

Jeg har alltid fantasert om å ha sex med en annen gutt/mann så jeg er med på dette, forutsatt at alle er sykdomsfrie og gjerne unge og velutstyrte.

AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 8.42):

Ja, men i en slik setting hadde det aldri funket med bearbeiding, her hadde det vert sluttkjørt,- garantert!

Anonymkode: 32928...268

Alle er ikke som deg.  Dette er jo ikke så ulikt å la en annen mann ha sex med kjæresten. Det er en nokså vanlig fantasi blant menn.

Anonymkode: a32e5...0d4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å være human toilet (pissoar) for flere kvinner en kveld. Liker å drikke rett fra kilden til en kvinne, dvs at hun tisser i munnen min.

Anonymkode: 5cb31...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å få tilsendt mange prøveglass med sæd fra forskjellige menn og ha nok sæd til å fylle opp badekaret og bade I sæden. Det hadde vært så sykt deilig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anal95 skrev (31 minutter siden):

Jeg fantaserer om å få tilsendt mange prøveglass med sæd fra forskjellige menn og ha nok sæd til å fylle opp badekaret og bade I sæden. Det hadde vært så sykt deilig.

Noe sier meg at det er en mismatch mellom brukernavnet ditt og kjønnet du oppgir. 30 år gammel kåtbukk på promperommet hos mor?

Anonymkode: 12de1...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Noe sier meg at det er en mismatch mellom brukernavnet ditt og kjønnet du oppgir. 30 år gammel kåtbukk på promperommet hos mor?

Anonymkode: 12de1...0ab

Jeg er en 29 år gammel kvinne, og fyller 30 år i september. Skjønner at noen vil tenke at dette er tull, men jeg er helt seriøs. Dette har vært min drøm i alle år, men jeg tror det forblir med en fantasi/drøm dessverre. Jeg er i overkant glad I sæd, og vil helst dusjet ned av sæd. 

Endret av anal95
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min fantasi er å få prøve og være en kvinne og bli sjekket opp av et par kjekke menn. Jeg blir med dem hjem og har sex med dem. Han ene tar meg bakfra mens jeg suger han andre. Han får ikke komme i munnen min, han må vente til kompisen er ferdig og har tømt seg i meg. Så bytter de plass. Han andre får endelig kommet (i meg) han også, mens jeg suger kompisen hard igjen.

Etter et par runder snur jeg meg rundt og lar de se det renne ut. En av dem blir så tent av dette at han nærmest prøver å pule sæden inn meg igjen.

Veldig nysgjerrig på hvordan det føles for en kvinne når en pikk glir inn i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 10.20):

Hver sin smak. Her hadde det verken funka i tanker eller handling. Helt fjernt for meg å ha slike fantasier som innebærer en kvinne til. Æsj.

Anonymkode: 32928...268

Det er jo litt gøy at av alle fantasier her inne så synes du denne er «æsj».

Hotwife, swingers og cuckold er vanlige fantasier, hvorfor er det plutselig rart og «æsj» når det er en kvinne som har fantasien og ikke en mann?

Anonymkode: 2c340...78f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil at eksen min skal blindfolde meg og binde mine hender og bein fast til et Andreaskors. Så setter han seg i en stol og ser på at flere menn kommer inn og bruker meg som de vil. Så etter ett par timer så tar han meg ned, legger meg i badekaret og vasker meg før han deretter legger meg på sengen der jeg sovner på armen og brystet hans. Våkner etterhvert av at han slikker meg og gjør hva han kan for å glede meg på den ene og andre måten.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.12.2019 den 2.23):

Har en drøm om å få slikke en jente som bruker sort undertøy med truseinnlegg 😃 Kun på grunn av den nydelige lukten 😃

Anonymkode: e9c5b...9df

Truseinnlegg med lukt er veldig turn-on 🫣 Jeg støtter denne. Selv om mange jenter på forumet synes akkurat disse truseinnleggene (Always med lukt) er dårlig for underlivet.

Anonymkode: e9c5b...9df

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Even Tuell skrev (På 8.5.2025 den 21.35):

Min fantasi er å få prøve og være en kvinne og bli sjekket opp av et par kjekke menn. Jeg blir med dem hjem og har sex med dem. Han ene tar meg bakfra mens jeg suger han andre. Han får ikke komme i munnen min, han må vente til kompisen er ferdig og har tømt seg i meg. Så bytter de plass. Han andre får endelig kommet (i meg) han også, mens jeg suger kompisen hard igjen.

Etter et par runder snur jeg meg rundt og lar de se det renne ut. En av dem blir så tent av dette at han nærmest prøver å pule sæden inn meg igjen.

Veldig nysgjerrig på hvordan det føles for en kvinne når en pikk glir inn i henne.

Du ville blitt skuffet for de fleste av oss føler lite og er veldig redde av oss. Kjenner litt at det er noe der, men er ikke det samme som å ha noe i hånda på en måte. 

Du kan jo oppleve denne fantasien på lat. 

Anonymkode: 661f4...b81

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kysse under føttene til partneren med strømpebukse under samleie

Endret av Sjarmør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den ene var å ha sex med en gammel mann mens jeg var ung og uerfaren. Å bli tatt vare på og utnyttet på en og samme tid. 

Den nye fantasien er å ha sex med en kollega som jeg er veldig tiltrukket av. Han er så autoritær og dominerende at jeg instinktivt får lyst til å være flink pike for han.

Anonymkode: d9ebe...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker at jeg blir den eneste mannen igjen på kloden og har orgier uten å jobbe for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarmør skrev (På 10.5.2025 den 16.52):

Er det ikke bare å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (1 minutt siden):

Er det ikke bare å gjøre det?

Har ikke turt i tilfelle hun ikke liker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Majer skrev (På 10.5.2025 den 17.13):

Ønsker at jeg blir den eneste mannen igjen på kloden og har orgier uten å jobbe for det

Fraværet av rett mann betyr ikke at du går til feil mann. 

Anonymkode: 661f4...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarmør skrev (Akkurat nå):

Har ikke turt i tilfelle hun ikke liker det

Jeg tenker at dette er det vil ikke såmye å ikke like ved? Dessuten tenker jeg at man må tåle noen avvisninger og å avvise på en respektfull måte dersom man liker å eksperimentere sammen.

Min kjæreste syntes det var uvant i begynnelsen når jeg slikket føttene hennes, men nå byr hun dem fram for meg under samleie.

Håper du får det til! Jeg -og nå også kjæresten min- digger det. Lykke til.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sex med en kjekk eldre lærer i klasserommet, eller psykolog i terapirommet.

Er ikke 16 år lengre, så første er for seint.
Vil aldri ligge med en psykolog for jeg hadde aldri klart å ha en psykolog jeg finner tiltrekkende. 

Anonymkode: f1778...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sjarmør skrev (På 10.5.2025 den 16.52):

Er hun spesielt myk eller har du en svært lang penis? Ser for meg litt praktiske utfordringer om hun ikke ligger med en annen mens du kysser føttene 😉 

Anonymkode: a32e5...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...