AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #1 Skrevet 22. november 2019 Jeg matchet med en fyr på happend sist uke. Vi har snakket mye sammen på både snap, tlf og Messenger denne uka, og skal møtes til helga. Han bor 1 time unna, så ting må planlegges litt. Vi er helt i startfasen, og vet ikke om det kommer til å bli noe av. Han har fortalt både moren og ex-kona om meg. Vist de bilde av meg. Er jo hyggelig det, men syns det kanskje er litt tidlig å involvere såpass nær familie? 🤔 Han har et godt forhold til ex-kona, da de har barn sammen, og det er jo bra 😊 Anonymkode: 85860...a1c
minister-mio Skrevet 22. november 2019 #2 Skrevet 22. november 2019 Lykke til med exkona og mora. Det høres ut som en package deal. 11
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #3 Skrevet 22. november 2019 Litt blinking i varsellampene her. Enten så er du den første som viser interesse, og han mangler litt filter i forhold til å håndtere dette, eller så har han et behov for å bevise for familie og eks, at det er noen der. Anonymkode: bcac1...e5c 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #4 Skrevet 22. november 2019 Jeg er kanskje unormalt åpen, men jeg fortalte også familie og venner om hvem jeg snakket med, flørtet med, og skulle møte, før jeg møtte mannen min. (Type: "Jeg danset med Olav på fest på lørdag, og vi skal møtes på kinoen i morgen") Det er riktignok 30 år siden, men jeg ser ikke helt problemet. Anonymkode: 58323...879 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #5 Skrevet 22. november 2019 Nei det er ikke noe problem. Syns det er koselig jeg. Men har aldri flørtet med noen som har fortalt nær familie om meg før vi har møttes. Har før drevet med en fyr i 10 mnd, og der tror jeg ingen vet om meg liksom. Stor kontrast bare Anonymkode: 85860...a1c 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #6 Skrevet 22. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke noe problem. Syns det er koselig jeg. Men har aldri flørtet med noen som har fortalt nær familie om meg før vi har møttes. Har før drevet med en fyr i 10 mnd, og der tror jeg ingen vet om meg liksom. Stor kontrast bare Anonymkode: 85860...a1c Han er åpen mot sine nærmeste, og han er åpen til deg om at han er det. Det er i alle fall positivt i min bok. Du skriver at du synes det er for tidlig å involvere nær familie, men hva skulle han ellers ha gjort? Skulle han ha kommet med en løgn i stedet for å si at han skal møte "Søte Siri, som jeg har snakket med en liten stund nå. Slik ser hun ut, og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med henne "? Anonymkode: 58323...879 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå