Gå til innhold

vektklubb.no

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest digre

Er det noen her som har noen erfaringer med vektklubb.no? Kan dere i så fall si litt om hvor fornøyd dere er, og om hvordan dette opplegget fungerer i praksis? Vurderer å bli medlem. Vurderer Grete Roede også, men det er jo mye dyrere, men kanskje bedre og mer personlig oppfølging også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vektklubb.no i regi av VG er jo helt nytt.

Satt å leste litt på VG sine sider i stad og det virker bra dette. Du får masse mattips, lære om kalorier og det å spise nok mat.

Det er også ernæringsfysiologer knyttet opp mot dette man kan spørre. Både på nettprat og mail.

Man kan også legge inn matvarer der å få kaloriinntak skjønte jeg. Og det er en matvaredatabase de oppdaterer stadig + at man har muligheten til å legge inn "egne" varer.

Grete Roede baserer seg jo på mye det samme, innta mindre kalorier enn man bruker, vanlig norsk kost og selvfølgelig trening.

På Grete Roede er det kurs med oppmøte og veiing.

Så klarer man å være litt disiplinert og er motivert for dette så er jo vektklubben et godt alternativ. Mens for mange er det motivasjon det å møte opp med andre å veie seg. Og da ønsker man jo ikke være den som ikke har gått ned noe.

Les litt på vg sine sider på artiklene de har lagt ut og de nettpratene som har vært. Da vil du nok se om dette er et godt alternativ for deg :)

Jeg har ikke prøvd noen av de og kan ikke anbefale det ene fremfor det andre.. Ønsker deg lykke til uansett hvilken av disse to du vil bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bedre kjent som karisjima

Jeg meldte meg inn i vektklubb.no i går. Jeg er allerede fornøyd. Her får man egne ukes menyer som er tilpasset ditt anbefalte kaloriinntak. Og om man ikke liker dette kan man finne mange andre menyer som passer deg, eller lage dine egne. Og man kan velge mellom norske matvarer og bare trykke det inn, så slipper man å stå på kjøkkenet å telle kalorier på egen hånd..

Allerede gått en tur i dag, ved at de andre inne på vektklubb motiverte meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har meldt meg inn i vektklubb.no Er godt fornøyd, synes det er motiverende, enkelt og gøy med et slikt opplegg. De har hatt litt trøbbel med sidene sine de første dagene, men dette går nok over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...