Gå til innhold

Fleste møte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan kler du deg til første møte? Snakket litt med en fyr for en stund siden. Vi skulle ha et relativt casual møte hjemme hos han, bare for å si hei og muligens se en film sammen. Jeg kler meg i normale klær, dongeri og en t-shorte. Han åpna døra i nattasbukse og en sliten t-shorte. Såg ut som han nettop hadde stått opp. "gjør hvertfall litt innsats" tenkte jeg. Var der en times tid. Stemningen var klein og kjemien ikke eksisterende. Har ikke snakket med han siden.... 

Anonymkode: 4e2aa...be2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På første møtet så kler man seg ordentlig ja. For min del har det med respekt for den man møter å gjøre. Man vet jo også at etterhvert som man blir kjent så slapper man mere av, og er ikke like nøye lenger, så man kan jo tenke seg hvordan han ville blitt etterhvert. Hvem vet, kanskje han hadde ordna seg og var presentabel i sine øyne😂

Anonymkode: e9103...8d6

Skrevet

Kler meg vel som jeg alltid gjør, men er sjelden kolossalt slaskete. Kan ikke helt se for meg at jeg hadde snudd i døra om hun jeg skulle møte hadde på seg pyjamasbukse hjemme da, eller at det skulle ødelagt stemningen. Reker man rundt sånn (eller med treningstights eller joggebukse) ute hadde jeg kanskje vurdert å grine litt på nesa, men neppe hjemme.

Det er jo også en del som ikke helt forstår hvordan de kler seg. I den ene enden har du sånn instaberter som drar den så langt at det begynner å bli parodisk, og kanskje han fyren din er i den andre enden, at han er en sånn som grer håret og tar på seg den fine pyjamasbuksa når han får besøk.

Hadde en kamerat som skulle kle seg opp før han skulle på byen en kveld. Dukket opp med svart- og lillastripete skjorte, dressbukse, skinnfrakk og joggesko. Ganske sikkert på at han helt oppriktig mente han var ganske stilig, men jeg tror ikke nødvendigvis alle andre ble så overbevist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...