AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #1 Skrevet 21. november 2019 Er det innafor? Er det mulig å ta steget videre, eller er det bare å glemme det? Hva gjør dere andre som er betatte av kollegaer? Dette er snakk om uskyldig forelskelse/beundring der begge parter er single og ikke noe utroskaps-skapende, kjipt opplegg🙂 Anonymkode: fdbff...e1d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #2 Skrevet 21. november 2019 Det er mulig, men dere bør tenke igjennom hva som kan komme til å skje dersom dere på et tidspunkt går fra hverandre. Det kan være krevende både for dere og ikke minst resten av kollegaene. Har bedriften noen policy på dette? Jobber dere tett på hverandre? Er dette noe dere kunne tatt opp med sjefen? Anonymkode: 4eafe...99b 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #3 Skrevet 21. november 2019 Ikke uvanlig på min arbeidsplass. Det er et relativt ungt miljø, så har blitt noen par opp gjennom. Løser det slik at de ikke jobber på samme oppdrag, eller har direkte lederansvar for den andre. Policy er at man må melde inn forhold. De gangene det har tatt slutt har det fungert helt fint, utad i alle fall. Det er jo voksne og rasjonelle mennesker det er snakk om. Anonymkode: 7ba33...73d
DrueSmoothie Skrevet 21. november 2019 #4 Skrevet 21. november 2019 (endret) Å shit, tenkte jeg da jeg ramlet ut med en kollega selv for en liten stund siden... Så velkommen i båten Og jeg er den her som har gått relativt hardt ut med "En kollega.... Det skal aldri skje!" Så den har jeg jo fått høre nå i ettertid 😛 Det hele kommer jo helt an på hvilken relasjon dere har til hverandre som kollegaer tenker jeg. Jobber dere tett sammen? Eller er dere bare ansatt i samme firma? Det kan nok bety en del. For min del er vi ansatt i samme firma, men har ikke noe med hverandre å gjøre i praksis i arbeidshverdagen annet enn at vi sees i lokalene i blant. Og, tror du det er gjensidig? For det kan bli pinlig kanskje om det ikke er det, ettersom du uansett må fortsette å se han hver dag. Så tråkk i det minste forsiktig. For oss var det uten tvil gjensidig og det var bare "pang" med en gang uten at vi egentlig trengte å si noe som helst. Og sånn har jeg aldri opplevd at det har skjedd før. Vi møttes en stund på fritiden og så at det utviklet seg til noe mer enn en uskyldig kortvarig flørt før vi avslørte noe som helst på jobben. Og det var noen "pyton" uker på jobb hvor det var om å gjøre å "overse" hverandre, var jo livredd for at noen skulle mistenke noe vet du, og jeg følte det nesten ble unaturlig lite kontakt. For man hilste gjerne på alle andre men ikke hverandre... Men når de fleste nå vet det så har det gått veldig greit. Så da er det bare å håpe at det ikke ryker igjen, så man like raskt må fortelle alle at "nei han er en fjott... drit i han"... Men det er bare å belage seg på sladder i så fall Og en masse kommentarer i alle retninger Og ikke minst, LYKKE til!! 😄 Endret 21. november 2019 av DrueSmoothie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå