AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 Skal lage en julestige å pynte i gave til et familiemedlem som elsker jul. Var under terassen og fant tre stk impregnerte lektre jeg kan bruke, men aner ikke hvor lenge de har ligget der ettersom vi kjøpte huset i år. De lå delvis på jord, om det er relevant, og terassen er ikke tett så det er lett fuktig. Hva bør jeg gjøre før jeg tar det innomhus? De ligger nå i garasjen (isolert) til tørk, har tørket vekk det verste med jord og skitt som var på de. Hvordan vet jeg om det er dyr i treverket, eller om det kan oppstå sopp etc pga treverket? Anonymkode: 03bba...777
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #2 Skrevet 20. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Skal lage en julestige å pynte i gave til et familiemedlem som elsker jul. Var under terassen og fant tre stk impregnerte lektre jeg kan bruke, men aner ikke hvor lenge de har ligget der ettersom vi kjøpte huset i år. De lå delvis på jord, om det er relevant, og terassen er ikke tett så det er lett fuktig. Hva bør jeg gjøre før jeg tar det innomhus? De ligger nå i garasjen (isolert) til tørk, har tørket vekk det verste med jord og skitt som var på de. Hvordan vet jeg om det er dyr i treverket, eller om det kan oppstå sopp etc pga treverket? Anonymkode: 03bba...777 Det er impregnert, så det er ikke dyr eller sopp i det, med mindre det er veldig råttent. Og da ville du ikke brukt det. Anonymkode: 65b65...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå