Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #21 Skrevet 27. mai 2005 Fy deg trøffel, nå sitter den sangen fast i hodet mitt... Sit on my face and tell me that you love me...I'll sit on your face and tell you I love youuuu tooooo OK, da tar vi en annen Pythonsk: Every sperma's sacred... Eller kanskje I wish I was a girlie, just like my dear Papa
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mai 2005 #22 Skrevet 27. mai 2005 Jeg er synsk. Av en eller annen grunn visste jeg at det ville dukke opp en slik tråd. Og av en eller annen grunn visste jeg at Trøffel ville lage den. Jeg synes han brukte lang tid før han lagde den.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #23 Skrevet 27. mai 2005 Det er fordi høyrehånden min har vært midlertidig ute av drift på gunn av andre oppgaver. ...og armen din er bedre, leser jeg av mangelen på signatur..?
Trampe Skrevet 27. mai 2005 #25 Skrevet 27. mai 2005 ...nå er hun kjendis, bak mørke solbriller og tror ingen kjenner henne igjen...
Væren Skrevet 27. mai 2005 #27 Skrevet 27. mai 2005 Det kan være praktisk å ha mørke solbriller på helikopeter tur. Mye vinduer; mye sol i øynene!
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2005 #29 Skrevet 28. mai 2005 Hmmmm' date='nå fikkjeg rare bilder i hodet.....[/quote'] Ikke rart, med den avataren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå