Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 Er det noen som har stor nok til å kunne starte en slik?
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2005 #6 Skrevet 27. mai 2005 feit på grændis tror jeg, mener å huske at han er ganske STOR
Væren Skrevet 27. mai 2005 #7 Skrevet 27. mai 2005 Hvorfor skal dere slenge penisene deres, da? Skal være snill mot peniser!!! :fy:
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #8 Skrevet 27. mai 2005 Hvorfor skal dere slenge penisene deres, da? Skal være snill mot peniser!!! :fy: Vi skal da ikke slenge!!?! Jeg bare lurte på om det var noen som hadde stor nok til å kunne starte en sånn klubb - vårt svar på PuppeVifteKlubben. Hvorfor skal man vifte med puppene, liksom? *boob jiggling society*
Væren Skrevet 27. mai 2005 #9 Skrevet 27. mai 2005 Æhhh.... :oops: Hadde ikke helt fått med meg puppevifteklubben heller, jeg da...
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #12 Skrevet 27. mai 2005 det var godt noen tok ansvar, trøffel, denne klubben er det virkelig behov for.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #13 Skrevet 27. mai 2005 det var godt noen tok ansvar' date=' trøffel, denne klubben er det virkelig behov for.[/quote'] Man sier som Monty Python: "Isn't it awfully nice to have a penis..." Samme gruppe synger forresten også Sit on my face and tell me that you love me men dét lar vi forbigå i relativ stillhet. ...ehhh, , mener jeg
Gjest GreenSky Skrevet 27. mai 2005 #16 Skrevet 27. mai 2005 Jeg er synsk. Av en eller annen grunn visste jeg at det ville dukke opp en slik tråd. Og av en eller annen grunn visste jeg at Trøffel ville lage den.
LilleBille Skrevet 27. mai 2005 #17 Skrevet 27. mai 2005 Noen måtte jo det når ikke Kevin er her og kan lage propell... (det gikk forresten dårlig med inntektene fra kurset vårt.. ble ikke mye sydentur av inntektene hvertfall )
Gjest GreenSky Skrevet 27. mai 2005 #18 Skrevet 27. mai 2005 Hva med en liten danmarkstur, da? Det er jo syden det også.
Trampe Skrevet 27. mai 2005 #20 Skrevet 27. mai 2005 hihi, helikopteeeeeeer!!! Jeg har ALLTID vært misunnelig på de som kan leke helikopter...det går ikke med en pupp liksom Fy deg trøffel, nå sitter den sangen fast i hodet mitt... Sit on my face and tell me that you love me...I'll sit on your face and tell you I love youuuu tooooo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå