Gå til innhold

Kosing etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.. Hver gang etter jeg og samboer har sex så skal han rett inn på badet for å vaske seg e.l..... Savner sånn å bare ligge inntil hverandre (eller nær hvis det er for varmt), bare kose eller snakke... Men vet ikke om det jeg ønsker meg er urealistisk? Etter tre år sammen så innser jeg at jeg ikke får det med denne mannen, men er det realistisk med noen andre?

Anonymkode: c10fa...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg synes det er godt å sniffe fittelukta på fingrene dagen etter, hærlig lukt, noen ganger slikker jeg dem også🙈 Å kose etter sex betyr at vi elsker hverandre, kan fort bli til en runde til:kline:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi pleier å kose i et kvarter-tyve minutter ellernoe og bare prate før eventuelt dobesøk og vasking, med mindre vi ender opp med en runde 2. vært sammen i et år 🙂

Anonymkode: f61c7...89d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi har tid bruker jeg å servere litt enkel mat på sengen etterpå. Hun er ofte litt sulten etter ei lang økt med sex Det kan være toast, ristet brød, frukt og noen ganger godteri. Serverer etter hennes ønske. Mens hun spiser og koser seg, koser jeg meg med å slikke henne. Grei deal 😉

Anonymkode: 2cd56...218

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke kos etter han har vasket av seg heller? Jeg er dame og jeg liker en tur på badet rett etter sex hvor jeg kan vaske ansiktet mitt, la sæd renne ut osv. Og kjæresten min tørker seg litt også er vi tilbake til kos. 

Anonymkode: c25a9...f88

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vasker oss som regel men er jo da kos (og mer sex, eventuelt) etter det. 

Anonymkode: 30596...dd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaske seg etter sex..? Jeg går som regel å tømmer meg for sperm, men aldri falt oss inn å vaske oss med mindre jeg har mensen. Koser mellom 15 min og en time etterpå. 

Anonymkode: 1f34f...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å gå å pisse etter sex. Er det også galt nå?

Hun bruker å gå å tømme ut litt av sevja. 

Så koser vi etter det. Type 5 min etter. Er ikke det å kose etter sex? 

Anonymkode: f3b60...732

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får du ikke kos etter han har vasket av seg heller? Jeg er dame og jeg liker en tur på badet rett etter sex hvor jeg kan vaske ansiktet mitt, la sæd renne ut osv. Og kjæresten min tørker seg litt også er vi tilbake til kos. 

Anonymkode: c25a9...f88

Nei, og ikke utenom sex heller :(

Anonymkode: c10fa...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker å gå å pisse etter sex. Er det også galt nå?

Hun bruker å gå å tømme ut litt av sevja. 

Så koser vi etter det. Type 5 min etter. Er ikke det å kose etter sex? 

Anonymkode: f3b60...732

Jo, pleier også å tisse, men blir ikke noe kos etter det. Er "sånn, daa trenger vi ikke ha noe med hverandre å gjøre resten av dagen" typ...

Anonymkode: c10fa...021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, pleier også å tisse, men blir ikke noe kos etter det. Er "sånn, daa trenger vi ikke ha noe med hverandre å gjøre resten av dagen" typ...

Anonymkode: c10fa...021

Åja. Fikk inntrykk av at det var dobesøket etter sex som var problemet. Men da skjønner jeg at du har større problemer med dette enn som så. 

Har du tatt dette opp med han, og presisert at det er viktig for deg? 

Anonymkode: f3b60...732

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, pleier også å tisse, men blir ikke noe kos etter det. Er "sånn, daa trenger vi ikke ha noe med hverandre å gjøre resten av dagen" typ...

Anonymkode: c10fa...021

Nitrist! Han hadde ikke holdt lenge her i gården!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.11.2019 den 15.59, AnonymBruker skrev:

Åja. Fikk inntrykk av at det var dobesøket etter sex som var problemet. Men da skjønner jeg at du har større problemer med dette enn som så. 

Har du tatt dette opp med han, og presisert at det er viktig for deg? 

Anonymkode: f3b60...732

Ja, men han sier det ikke er for han... Føler det er fryktelig teit, men jeg lengter sånn etter en nærhet som kos gir...

Anonymkode: c10fa...021

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han dusjer etter sex selv om dere har sex før leggetid?

Høres litt stressende ut for min del. Hvis vi har sex om kvelden går jeg bare en tur på do, men så legger jeg meg inntil ham og så koser vi litt før vi sovner. Så dusjer vi jo før jobb om morgenen. 

Er som regel litt kos etter sex uansett, ofte han som tar initiativ til det. Ikke at vi må sovne i skje liksom, men han han liker å ligge og puste ut og stryke meg litt over rumpa.

Anonymkode: 77e0c...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han dusjer etter sex selv om dere har sex før leggetid?

Høres litt stressende ut for min del. Hvis vi har sex om kvelden går jeg bare en tur på do, men så legger jeg meg inntil ham og så koser vi litt før vi sovner. Så dusjer vi jo før jobb om morgenen. 

Er som regel litt kos etter sex uansett, ofte han som tar initiativ til det. Ikke at vi må sovne i skje liksom, men han han liker å ligge og puste ut og stryke meg litt over rumpa.

Anonymkode: 77e0c...8fa

åå, hørtes koselig ut😭

Nei, for vi har ca aldri sex før leggetid siden han legger seg mye senere enn meg. Men iblant blir jeg vekket midt på natta når han legger seg for sex, og da dusjer han ikke (hvis det ikke er sex så er han sånn "ikke snakk" når han vekker meg). 

 

Anonymkode: c10fa...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 12.08, AnonymBruker skrev:

Når vi har tid bruker jeg å servere litt enkel mat på sengen etterpå. Hun er ofte litt sulten etter ei lang økt med sex Det kan være toast, ristet brød, frukt og noen ganger godteri. Serverer etter hennes ønske. Mens hun spiser og koser seg, koser jeg meg med å slikke henne. Grei deal 😉

Anonymkode: 2cd56...218

Omg! Finnes dt sånne menn 🙆🏽‍♀️
Wow, for ei heldig dame! Håper hun tar like godt vare på deg også ☺️ Menn som deg vokser ikke på trær! 

Anonymkode: 99103...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...