Gå til innhold

Frode Berg/ Kongo saken


Gjest Halloiuken

Anbefalte innlegg

Gjest Halloiuken

Nå er marerittet hans over, og jeg kjenner at det er sikkert vel og bra men det er for meg mange spørsmål. Og en ting er sikkert, han er ikke så uskyldig som man skal ha det til. Ikke rakkern om han ikke visste hva han gikk til. Og den Norske stat jobber max for å få han ut. Men det trekker likhetspunkter til den mye omtalte Kongo saken. I begge sakene har de tiltalt sagt at de er på oppdra for Norge- og i begge sakene så jobber Norge max for å bistå. I mine øyne kunne de bare ha sittet der nede / borte til de var ferdig sonet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes jo at den norske stat skal jobbe maks for å få hjem/fri individer som har jobbet på oppdrag for oss. 
Disse i Kongo var vel leiesoldater, og ikke på oppdrag for den norske stat. Om de ikke var på oppdrag for den norske stat, er det snakk om kriminelle, og det skulle ikke jobbes mer for dem, enn for alle disse jentene dom er tatt for narkotika kriminalitet i Sør-Amerika, 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at det er nå problemene begynner, når noen skal vri seg unna skyld, og for guds skyld ikke avsløre hva som foregikk egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...