AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #21 Skrevet 4. desember 2019 På Wednesday, November 20, 2019 den 6.46, AnonymBruker skrev: Min mann fyller 50år og han har det meste. Vi ble enig om at vi ikke trenger å gi hverandre noen gave (jeg har hatt bursdag) og heller ta en ferie til neste år. Men noe burde han jo fått av meg på sin 50 års dag. Men jeg er helt blank på hva det skulle være. Kan noen her hjelpe meg med noe tips? Trenger ikke være noe dyrt. Anonymkode: 875cb...1c4 Men hva er egentlig "poenget" med å gi julegaver mellom voksne mennesker? Spesielt når folk har absolutt ALT mellom himmel og jord fra før? Anonymkode: c3bdb...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #22 Skrevet 5. desember 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva er egentlig "poenget" med å gi julegaver mellom voksne mennesker? Spesielt når folk har absolutt ALT mellom himmel og jord fra før? Anonymkode: c3bdb...4ce Julegave? Har du i det hele tatt lest hva jeg skriver og spør om. Dette var da snakk om bursdagsgave til min mann som fylte 50 år. Anonymkode: 875cb...1c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå