UkjentN Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 Sot i ansiktet og træler etter arbeid i hendene? Finnes det noe som menn kan påføre, eller bruke tid på å ordne,på linje med kvinners sminke? Noe som faktisk gjør mannen mer attraktiv? Mannlig sminke? Selvpåførte arr? Frisert skjegg?
Teethgrinding Skrevet 20. november 2019 #3 Skrevet 20. november 2019 Det finnes enkelte dekkstifter og annet som kan jevne ut huden litt, særlig over små flate kviser. Hvis man bruker veldig lite og jevner det ut skal det mye til før det synes. Det går an å friske opp skjegget. Har du lite hakeparti kan du frisere skjegget til å fylle ut kjeven. De villeste gutta går til barbershops som farger skjegget. Folk med gråflekkete skjegg etc kan enten gjøre det helhetlig eller gjøre det mørkere/lysere, alt ettersom. Det går an å få ordnet øyenbryn uten at man blir seende ut som en drag queen. Å få midtpunktet mellom brynene nappet og linjene litt mer definerte går helt fint. Det går også an å farge brynene. De profesjonelle her vet hva de driver med. Jeg har aldri hørt om menn som farger vipper, men i prinsippet er det vel ikke noen umulighet? Igjen, ting kan gjøres med takt og tone uten å se feminint ut - antar jeg. Til sist er vel klassikeren tupé eller hårtrabsplantasjon en mulighet. Men det er vel neppe innenfor kategorien sminke. 1
UkjentN Skrevet 21. november 2019 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2019 På 20.11.2019 den 8.20, DHG skrev: Det finnes enkelte dekkstifter og annet som kan jevne ut huden litt, særlig over små flate kviser. Hvis man bruker veldig lite og jevner det ut skal det mye til før det synes. Det går an å friske opp skjegget. Har du lite hakeparti kan du frisere skjegget til å fylle ut kjeven. De villeste gutta går til barbershops som farger skjegget. Folk med gråflekkete skjegg etc kan enten gjøre det helhetlig eller gjøre det mørkere/lysere, alt ettersom. Det går an å få ordnet øyenbryn uten at man blir seende ut som en drag queen. Å få midtpunktet mellom brynene nappet og linjene litt mer definerte går helt fint. Det går også an å farge brynene. De profesjonelle her vet hva de driver med. Jeg har aldri hørt om menn som farger vipper, men i prinsippet er det vel ikke noen umulighet? Igjen, ting kan gjøres med takt og tone uten å se feminint ut - antar jeg. Til sist er vel klassikeren tupé eller hårtrabsplantasjon en mulighet. Men det er vel neppe innenfor kategorien sminke. Jamen, ut ifra en del svar her på kvinneguiden, så har jeg fått det for meg at kvinner ikke vil ha velstelte menn. De vil ikke ha penemenn, men barske og tøffe. De bryr seg ikke om utseende! (Jeg er usikker på om jeg tror dem, og tror også kanskje at svarene jeg refererer til er skrevet av menn som vil ha seg selv og andre til å tenke at jenter ikke bryr seg om utseende.)
Teethgrinding Skrevet 21. november 2019 #5 Skrevet 21. november 2019 12 minutter siden, UkjentN skrev: Jamen, ut ifra en del svar her på kvinneguiden, så har jeg fått det for meg at kvinner ikke vil ha velstelte menn. De vil ikke ha penemenn, men barske og tøffe. De bryr seg ikke om utseende! (Jeg er usikker på om jeg tror dem, og tror også kanskje at svarene jeg refererer til er skrevet av menn som vil ha seg selv og andre til å tenke at jenter ikke bryr seg om utseende.) Kvinner vil ha pene menn. Det er hevet over enhver tvil. Men, de er i motsetning til menn opptatt av blant annet sosial status - ting som er helt uviktig for oss menn. Utseende er bare en del av pakken. Å få en kvinne våt handler om mer enn å se bra ut. Det handler om mye mer, som eksempelvis sosial intelligens og makt. Vi menn bryr oss hatten om dama er næringslivsleder. Har hun deilig rumpe? Store pupper? Fint ansikt? Har hun akkurat riktig personlighet som gjør at du føler deg mann og verdsatt? Godt nok for oss. Vi driter i lønna hennes. For kvinner er attraktivitet rett og slett mer sammensatt enn for menn. Men et godt utseende hjelper.
UkjentN Skrevet 21. november 2019 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2019 1 time siden, DHG skrev: Kvinner vil ha pene menn. Det er hevet over enhver tvil. Men, de er i motsetning til menn opptatt av blant annet sosial status - ting som er helt uviktig for oss menn. Utseende er bare en del av pakken. Å få en kvinne våt handler om mer enn å se bra ut. Det handler om mye mer, som eksempelvis sosial intelligens og makt. Vi menn bryr oss hatten om dama er næringslivsleder. Har hun deilig rumpe? Store pupper? Fint ansikt? Har hun akkurat riktig personlighet som gjør at du føler deg mann og verdsatt? Godt nok for oss. Vi driter i lønna hennes. For kvinner er attraktivitet rett og slett mer sammensatt enn for menn. Men et godt utseende hjelper. Ja! Er sånn jeg ser på kvinner, og potensielle kjærester. Jeg bryr meg svært lite om sosial status, eller hva slags jobb hun har. MEN, selvom jeg kanskje ikke bryr meg om det når alt kommer til alt, så tenker jeg iallefall at jeg syns det at en jente jobber, er tiltrekkende. Jeg bryr meg ikke om hvor hun jobber, eller med hva, men jeg er opptatt av at hun jobber. Jeg syns det er søtt og fint at hun gjør NOE liksom. Ikke bare ligger hjemme på sofaen og sjekker likes liksom!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #7 Skrevet 22. november 2019 Du kan jo se om du finner et forum for transer, sikkert mange gode råd der. Anonymkode: a3eb3...37a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #8 Skrevet 23. november 2019 På 20.11.2019 den 5.43, UkjentN skrev: Sot i ansiktet og træler etter arbeid i hendene? Finnes det noe som menn kan påføre, eller bruke tid på å ordne,på linje med kvinners sminke? Noe som faktisk gjør mannen mer attraktiv? Mannlig sminke? Selvpåførte arr? Frisert skjegg? Mannlig sminke? Den sminken som selges overalt er egentlig både for menn og kvinner, men desverre bruker de egentlig omtrent bare kvinner i sminke reklamer, men sminke er for alle som vil bruke... Anonymkode: 2fb9f...296
Okapi Skrevet 23. november 2019 #9 Skrevet 23. november 2019 Mulig ikke brunkrem og røde kinn er tingen, men kan jo prøve Khal Drogo-looken? Vet aldri, plutselig blir det trendy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå