Gå til innhold

Imponert over Securitas.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom fra Kanariøyene. Hadde kun håndbagasje.  I Spania slapp de meg gjennom, bare tok hårgelén min. Ingen krise. Da jeg kom til Oslo, skulle til Trondheim, måtte jeg igjennom nok en gang. Da sjekket de bagen min. Først fant de 5 kilo biff. Godt merket, ikke noe problem. Men så fant de masse kniver. Og det hadde jeg helt glemt bort. Biffkniver, hele 14 stk. De lo. Og konfererte med ansvarlige på skiftet. Først biff, så kniver. Jeg fikk faktisk med meg alt. Det er menneskelig. Jeg ble kjempehappy. 

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på om jeg skal slive GG eller GZ.

Anonymkode: f4ccb...f37

Skrevet (endret)

I fjor sommer satt jeg helt alene i en buss, klissvåt, og tidlig om morgenen - ingen billett! En billettkontrollør kom inn og han sa bare "Du har ikke det? - Nei vel..." snudde seg, og kom aldri tilbake ☺️ Det føltes så rart, men fint å vite at billettkontrollører kan være snille de også.

Endret av ana0603
Skrevet

Det er ikke Securitas som står for sikkerhetskontrollen på Gardermoen, men Nokas....

Anonymkode: 2ee5c...8f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...