Helene Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 Jeg kom fra Kanariøyene. Hadde kun håndbagasje. I Spania slapp de meg gjennom, bare tok hårgelén min. Ingen krise. Da jeg kom til Oslo, skulle til Trondheim, måtte jeg igjennom nok en gang. Da sjekket de bagen min. Først fant de 5 kilo biff. Godt merket, ikke noe problem. Men så fant de masse kniver. Og det hadde jeg helt glemt bort. Biffkniver, hele 14 stk. De lo. Og konfererte med ansvarlige på skiftet. Først biff, så kniver. Jeg fikk faktisk med meg alt. Det er menneskelig. Jeg ble kjempehappy. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #2 Skrevet 20. november 2019 Usikker på om jeg skal slive GG eller GZ. Anonymkode: f4ccb...f37
Gjest ana0603 Skrevet 20. november 2019 #3 Skrevet 20. november 2019 (endret) I fjor sommer satt jeg helt alene i en buss, klissvåt, og tidlig om morgenen - ingen billett! En billettkontrollør kom inn og han sa bare "Du har ikke det? - Nei vel..." snudde seg, og kom aldri tilbake ☺️ Det føltes så rart, men fint å vite at billettkontrollører kan være snille de også. Endret 20. november 2019 av ana0603
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #4 Skrevet 20. november 2019 Det er ikke Securitas som står for sikkerhetskontrollen på Gardermoen, men Nokas.... Anonymkode: 2ee5c...8f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå