Gå til innhold

Er tindermatchen interessert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har snakket en del med en tindermatch på snapchat de to siste ukene. Jeg synes han er veldig sjarmerende og at vi har en god kjemi, men han tar det aldri videre. Jeg vet ikke helt om jeg har vært flink nok til å sende tydelige signaler for at jeg selv er interessert, men har prøvd å hinte litt. I helgen så var vi på samme utsted uten å vite det, og han skrev at jeg var søt, for jeg hadde tilfeldigvis løpt forbi han. Men han hadde allerede dratt da jeg oppdaget dette, så fikk ikke muligheten til å snakke med han. Etter det har vi snakket mer, og snapper store deler av dagen. Spørsmålet mitt nå er om hvordan jeg skal tolke det? Hvordan kan jeg hinte til at jeg er interessert uten å virke for desperat? Hjelp, er helt ny på denne type dating

Anonymkode: 97489...9ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tar det aldri videre? Har du? Bare flørt som normalt.

• Liker 1
Skrevet

Når han ikke gidder å snakke med deg når dere er på samme utested er han rett og slett ikke interessert. 

Skrevet

Menn forstår ikke hinting...de kommuniserer ikke på den måten med hverandre...spør ham rett ut om dere skal treffes, enten så vil han eller så vil han ikke, veldig enkelt.

Anonymkode: 5e6ee...0a0

• Liker 3
Skrevet

Len deg tilbake og ikke stress. Ikke begynn å tenke på NÅ om han er intressert eller i hvor stor grad han er.

Han synest du er søt, dere snapper mye det er et godt utgangspunkt. Med sånn tankespinn i begynnelsen så ødelegges ting ofte før det har begynt. Vær deg selv, kos deg med flørten, BLI KJENT og interessen hos dere begge bygges forhåpentligvis opp. 

Anonymkode: 42df1...c2f

Skrevet

Hva er årsaken til at dere ikke har møttes enda, dvs gått på date?

Skrevet
30 minutter siden, Snop said:

Hva er årsaken til at dere ikke har møttes enda, dvs gått på date?

Det kan virke som om han kanskje dater en annen - han holder TS varm til datingen med hun andre dør ut.

Hvis han ikke tok kontakt på utestedet hadde han garantert en annen hadde hadde planer om å ta med seg hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...