Gå til innhold

Jeg skal hjem ( Til Norge)


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

Jeg har unngått dette lenge. Og håper jeg ikke møter på folk jeg kjenner hverken på Gardermoen eller på T-banen. Fordi jeg har ikke noe å snakke om. Jeg er bedre på å skrive fra en avstand. Noen råd vedr smalltalk? Jeg skal hjem og leve. Sleng inn et råd om å finne en kvinne? Det siste er litt viktig. Jeg tror hun jeg finner vil få en mann  som det er verdt å satse på.

 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.11.2019 den 0.01, MortenMinstelønn skrev:

Jeg har unngått dette lenge. Og håper jeg ikke møter på folk jeg kjenner hverken på Gardermoen eller på T-banen. Fordi jeg har ikke noe å snakke om. Jeg er bedre på å skrive fra en avstand. Noen råd vedr smalltalk? Jeg skal hjem og leve. Sleng inn et råd om å finne en kvinne? Det siste er litt viktig. Jeg tror hun jeg finner vil få en mann  som det er verdt å satse på.

 

Ingen har noko å snakka om før dei begynner å snakka. Med mindre du er Jehovas Vitner, sjølvsagt ;)

Folk simpelthen eelskar å snakke om seg sjølv, så trikset er å få dei i gang med dette. 

  • "Nei, FOR ei kul jakke du har. Eg har kikka etter ei slik som både ser bra ut og er varm lenge. Kor har du fått tak i den"
  • "Skal du noe spennende i jula?"
  • "Jobber du fortsatt på -sett inn det som passer? Husker du likte deg skikkelig godt der. 
  • Fy søren, så digg det skal bli å få på seg skia. Har vert i utlandet lenge, men om det er en ting som er bedre i Norge så er det skiføre.
  • Fy søren, så godt du holder deg. Har ikke sett deg på 15 år, og du ser akkurat like ung ut. Hva er det i vannet i Bodø/Florø/Sofiemyr?

Og du, husk at folk flest som regel ikkje hugsar kva ei samtale dreide seg om, men dei hugsar ubevisst den følelsen dei hadde i kroppen under samtalen. Så viss du får inn ein liten kompliment (MÅ vere ærleg) og får dei til å prate om seg sjølv så kjem venene (og damene) strøymande på. 

Anonymkode: 091d3...9ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 0.01, MortenMinstelønn skrev:

Jeg har unngått dette lenge. Og håper jeg ikke møter på folk jeg kjenner hverken på Gardermoen eller på T-banen. Fordi jeg har ikke noe å snakke om. Jeg er bedre på å skrive fra en avstand. Noen råd vedr smalltalk? Jeg skal hjem og leve. Sleng inn et råd om å finne en kvinne? Det siste er litt viktig. Jeg tror hun jeg finner vil få en mann  som det er verdt å satse på.

 

Mitt beste tips for å være i fred er hodetelefoner med høy musikk og noe å lese på t-banen så du sitter dypt i noe og ikke kikker opp. Evt sitte med lukkede øyne og meditere. Terskelen for folk som ikke har sett deg på lenge er litt høyere når de ikke får øyekontakt og sjekket at det er deg liksom... På Gardermoen går alt så kjapt at der slipper du nok unna med litt tempo på å hente bagasje og en kjapp tur innom Taxfree. Når jeg prøver meg på smalltalk så stiller jeg spørsmål på spørsmål og blir stående å lytte som jeg foretrekker. Som AB skriver over så sleng inn noen komplimenter og virk oppriktig interessert så husker deg deg og samtalen som topp.
Finne en kvinne kan jeg dessverre ikke tipse om siden jeg ikke skjønner meg på sånt. Men det ordner seg for bra karer! :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...