Gå til innhold

kvelden før DAGEN

Anbefalte innlegg

Gjest molla glemtåloggeinn
Skrevet

Så var det kvelden før den store dagen. Finnes ikke nervøs i det hele tatt. Men ALLE må jo selvfølgelig mase om det. Er jeg SÅ rar som enn så lenge tar det hele med knusende ro?

Nå sitter jeg her bare og venter på at foreldrene våre skal komme. Våre foreldre har ikke hilst på hverandre før i og med at mine bor i nordnorge, så da tar vi en "pølerfest" nå i kveld sånn at dem har møtt hverandre.

Faren min kom heldigvis alene. For dere som har lest mitt tidligere innlegg om samboeren hans som meldte avbud av ymse grunner for 3 dager siden så kan jeg jo fortelle at i går fant hun plutselig ut at hun skulle komme alikevel. DA sprakk det totalt for meg. Jeg hadde jo faktisk avbestillt middagen hennes og lagd ny bordplan og omorganisert. Jeg sa akkurat hva jeg mente til faren min, noe han aksepterte og kom alene. Heldigvis....

Uansett, ALT er klart her nå. Gleder meg stort til denne dagen. Håper bare ikke det skulle dukke opp noe uforutsett.

Været er knall i dag, håper det holder seg. I går regna det i bøtter og spann, og da jeg våkna i 5-tia i morres og så at det var sol, ble jeg så glad at jeg vekka samboeren for å fortelle han at sola skein...

Håper den er grei mot oss i morgen også. Hadde jo vært fint og kunne fått muligheten til å snakke litt med folk utenfor kirken...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Så deilig følelse å ha kontroll på det meste.

Skjønner godt du satte ned foten m.h.t. dama til faren din. Håper dere får en fin kveld i kveld og en uforglemmelig dag i morgen.

Lykke til :klem:

Skrevet

Lykke til i morgen, og kos dere masse! :-) Blir sikkert en fantastisk dag!

Skrevet

Flott at du satt ned foten!

Lykke til, håper morgendagen blir strålende :)

Skrevet

Gifter meg også i morgen, og er heller ikke nervøs nå. Føler at det som ikke er ordnet nå, det får vi ikke gjort noe med uansett. Krysser fingrene for godt vær i morgen!! Lykke til, Molla! Det blir helt sikkert en flott dag for oss begge :wink:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Lykke til Molla og Xania!

Skal selv i bryllup i morgen, og skal tenke på dere når jeg ser bruden gå opp kirkegulvet! :klem:

Skrevet

LYKKE TIL!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg var heller ikke nervøs før bryllupet, så dere er ikke alene om det, jenter! :wink:

Ønsker dere tillykke med bryllupsdagen i morgen - det blir en dag dere kommer til å tenke tilbake på med stor glede!

:hjerte:

Gled dere og nyt dagen til fulle!

K

Skrevet

Så flott at du satte ned foten! Og ikke minst at han respekterte ditt valg. Masse lykke til i morgen, vi kommer til å tenke på dere!

Skrevet

Lykke til Molla og Xania. Håper dere får en fantastisk dag. :blomst_opp:

Skrevet

Jeg gifter meg også i morgen og er heller ikke nervøs!

:D

Bare gleder meg!

Vi får dele historier og erfaringer når vi er koner ;)

Måtte 28 mai bli den beste dagen i mai!

Skrevet

Molla,Xania og Anyvold!!!

LYKKE TIL!!

Håper dere får en fantastisk dag!!!

Skrevet

Kjære molla!

Så fint slik det ordnet seg med faren din da!! Så får hun bare sitte der med geipen ute :tunge1: og forhåpentligvis tenke over sin oppførsel :ler:

Lykke lykke til i dag :hoppe: Jeg har passelig sommer fulger i magen for dere tre som skal til "pers" i dag :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...