Gå til innhold

Truser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og setter seg selv og kvinner i et dårlig lys som ei som "selger" seksuelle tjenester. Stakkars barna hennes som får høre at mammaen deres selger sine brukte truser til kåte menn. Selv om hun gjør det for oppmerksomhet er det veldig lite gjennomtenkt. Hilsen mann.

Anonymkode: cd41c...7ed

Spør du meg, er det slett ikke selgeren som setter seg i et dårlig lys her. Om fatter’n hadde gitt en halv mill. for en brukt truse, hadde jeg gravd meg ned, men hvis noen hadde budt det samme for trusa til mora mi, vet jeg hva som hadde ligget under juletreet til henne😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg hatt råd hadde jeg vurdert det. Men 500 000 er en stiv pris, og hadde bare gjort det om trusa var brukt i flere dager og hadde utflod og urinflekker på. Ellers hadde jeg gitt maks noen hundre tusen, bare fordi hun er kjendis.

Anonymkode: 2f352...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri kjøpt brukte truser, men folk kan gjerne kjøpe mine😂

Ikke rart folk vil selge å få mye for det når mange er gal etter å kjøpe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt råd hadde jeg vurdert det. Men 500 000 er en stiv pris, og hadde bare gjort det om trusa var brukt i flere dager og hadde utflod og urinflekker på. Ellers hadde jeg gitt maks noen hundre tusen, bare fordi hun er kjendis.

Anonymkode: 2f352...b71

Bare pass på at du får ekte utflod. Har selv blitt lurt. Ei dame som jeg mistenker smørte på majones i stedet. Mistenker at hun hadde tatt i mot for mange bestillinger og slet med å produsere nok. Hadde heller satt pris på ærlighet og da heller kansellert eller utsatt bestillingen, enn å bli tatt for å være en idiot. Akkurat som om jeg ikke merker forskjell på utflod og majones.

Anonymkode: e84c6...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare pass på at du får ekte utflod. Har selv blitt lurt. Ei dame som jeg mistenker smørte på majones i stedet. Mistenker at hun hadde tatt i mot for mange bestillinger og slet med å produsere nok. Hadde heller satt pris på ærlighet og da heller kansellert eller utsatt bestillingen, enn å bli tatt for å være en idiot. Akkurat som om jeg ikke merker forskjell på utflod og majones.

Anonymkode: e84c6...4ac

:rolleyes:

Anonymkode: 45159...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 20.11.2019 den 8.41, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke ville kjøpt trusa fra denne halvitalienske treningsdama. Da jeg synes hun ser ut som en kar. Er lite feminin. 

Men kunne kjøpt trusa til TV2s værdamer for 5000 kr. De er flotte og feminine. 

Anonymkode: 90e4a...f75

Hadde gjerne kjøpt strømpebuksene til værdamene også!😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...