Gå til innhold

Truser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at ei halvitaliensk treningsbabe vil selge trusa si for en halv million kroner. Er det virkelig noen som vil kjøpe ei truse for den prisen? (Hvorfor vil hun dette?)

Hvis du virkelig skulle kjøpe trusa til noen, hvem sin ville du vært villig til å betale mest for og hvor mye?

Er dette bare en menn og dametruse greie eller er det noen damer som ville betalt noe for en herretruse eller kanskje en annens dames truse?

Anonymkode: ff6fe...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ingen som vil kjøpe trusa hennes for en halv million. Men hun får oppmerksomhet for stuntet, og det er selvsagt hele poenget.

Anonymkode: ba711...a07

Skrevet

Jeg beholder min selv. Og tenker at de snart er verdt en million.

Skrevet

Hadde aldri kjøpt trusa til funkyine heller hva hun heter for 500000 selvom jeg hadde mye penger ikke er hun pen heller 🤨

Gjest Paramount
Skrevet
7 timer siden, Troste skrev:

Hadde aldri kjøpt trusa til funkyine heller hva hun heter for 500000 selvom jeg hadde mye penger ikke er hun pen heller 🤨

Enig med deg. Hun er rett og slett ikke sexy i det hele tatt. Noen har det, andre ikke. Sånn er det bare. 
Det er bare et stunt, hvor hun ønsker å få bekreftet hvor hinsides populær og sexy folk synes hun er.
Bare pinlig. Bare min mening.

Skrevet

Hvordan fikk dere det til plutselig å handle om funkyine??? 🙄

Skrevet

Hadde ikke ville kjøpt trusa fra denne halvitalienske treningsdama. Da jeg synes hun ser ut som en kar. Er lite feminin. 

Men kunne kjøpt trusa til TV2s værdamer for 5000 kr. De er flotte og feminine. 

Anonymkode: 90e4a...f75

Skrevet (endret)

...🙈

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ingen som vil kjøpe trusa hennes for en halv million. Men hun får oppmerksomhet for stuntet, og det er selvsagt hele poenget.

Anonymkode: ba711...a07

Og setter seg selv og kvinner i et dårlig lys som ei som "selger" seksuelle tjenester. Stakkars barna hennes som får høre at mammaen deres selger sine brukte truser til kåte menn. Selv om hun gjør det for oppmerksomhet er det veldig lite gjennomtenkt. Hilsen mann.

Anonymkode: cd41c...7ed

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke hu dama ser noe galt ut. Ikke noe problem med det. Bare det at jeg for min del ikke ser poenget med å kjøpe trusa. Hvis man er interessert i dama så er da trusa en ekstremt dårlig erstatning.

Litt enig med forslaget om Bortens truse. Den har jo historisk verdi. Den er langt mer interessant (ennå jeg er en heterofil man). Av dametruser er det vel kanskje bare den Sharon Stone tok av seg når hun skulle spille Basic Instinct som jeg kunne gitt noen hundrelapper for.

Skrevet

Det var selvsagt en spøk, tror dere virkelig noe annet?

Anonymkode: eb81d...5b5

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var selvsagt en spøk, tror dere virkelig noe annet?

Anonymkode: eb81d...5b5

Kanskje litt naivt å tro at det bare var en spøk uten et ganske opplagt budskap. Opplagt for de fleste.

Anonymkode: 1de84...31c

• Liker 1
Skrevet

Bruker ikke truser selv engang, og da betaler jeg definitivt ikke for en som noen andre har brukt

Skrevet
1 minutt siden, Persia said:

Bruker ikke truser selv engang, og da betaler jeg definitivt ikke for en som noen andre har brukt

Bruker du aldri truse?

Anonymkode: 45159...5e9

Gjest Middelmådig
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke hu dama ser noe galt ut. Ikke noe problem med det. Bare det at jeg for min del ikke ser poenget med å kjøpe trusa. Hvis man er interessert i dama så er da trusa en ekstremt dårlig erstatning.

Litt enig med forslaget om Bortens truse. Den har jo historisk verdi. Den er langt mer interessant (ennå jeg er en heterofil man). Av dametruser er det vel kanskje bare den Sharon Stone tok av seg når hun skulle spille Basic Instinct som jeg kunne gitt noen hundrelapper for.

Hadde hun truse på?

Skrevet
2 hours ago, Middelmådig said:

Hadde hun truse på?

Nei hun tok den av og ble berømt for det.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Bruker du aldri truse?

Nei. Vat det en sjokkerende nyhet?

Skrevet
1 minutt siden, Persia said:

Nei. Vat det en sjokkerende nyhet?

Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...