Gå til innhold

Kjøpe uorginal playstation kontroll?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min ønsker seg veldig en playstation 4 kontroll til sånn at han kan spille med venner når han er her. Tenkte å gi det i julegave men har ikke så god råd  så en kontroll til 600 kr er ikke aktuelt. Fant en nettbutikk som selger uorginale kontroller til playstation 4 å det var mtee bedre priser. Men jeg har jo null peiling på sånne tekniske ting som dette. Bør det være orginal kontroll til playstation? Eller er det greit å kjøpe en uorginal? Barna som skal bruke kontrollen er 8 år.

Anonymkode: 50691...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Belima skrev:

Ser du kan få til kr 200 på Finn. Kanskje det er en ide å sjekke der.

Kan gjerne kjøpe brukt det bryr han seg overhodet ikke om,men leste på flere av de å var hvertfall noe galt med alle jeg leste på. Taster som ikke virker,kontroll som er teipet sammen osv. Litt greit at alt virker på den hvertfall.

Anonymkode: 50691...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sønnen min ønsker seg veldig en playstation 4 kontroll til sånn at han kan spille med venner når han er her. Tenkte å gi det i julegave men har ikke så god råd  så en kontroll til 600 kr er ikke aktuelt. Fant en nettbutikk som selger uorginale kontroller til playstation 4 å det var mtee bedre priser. Men jeg har jo null peiling på sånne tekniske ting som dette. Bør det være orginal kontroll til playstation? Eller er det greit å kjøpe en uorginal? Barna som skal bruke kontrollen er 8 år.

Anonymkode: 50691...486

 

Hva med den "kompakt" utgaven? Den ser ut til å koste 379 kr på cdon nå, og vil tro at med at litt googling rundt black friday så kan du finne den på cdon/andre kjente steder til en enda lavere pris :)   Nacon PS 4 controller.  (Den er ikke trådløs, men det har vel ikke noe stor betydning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker helt greit å kjøpe den uorginale 😊 en 8 åring spiller ikke så avanserte spill eller vil merke noe til en evt bitteliten lag, det går nok greit fint 😊 kjøp nytt, bruka er fort vekk behandlet litt røft så du vet ikke hva du får

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Jr.Garcon skrev:

 

Hva med den "kompakt" utgaven? Den ser ut til å koste 379 kr på cdon nå, og vil tro at med at litt googling rundt black friday så kan du finne den på cdon/andre kjente steder til en enda lavere pris :)   Nacon PS 4 controller.  (Den er ikke trådløs, men det har vel ikke noe stor betydning).

Den trenger ikke være trådløs nei :)

Anonymkode: 50691...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en uorginal til ps4 tidligere. Den funket en stund, og så sluttet den å koble seg opp mot konsollen. Så jeg har litt dårlig erfaring med det - og ville nok gått for brukt om jeg fant en som var i orden - dersom en tenker at kontrollen skal fungere i lengre tid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Jr.Garcon skrev:

 

Hva med den "kompakt" utgaven? Den ser ut til å koste 379 kr på cdon nå, og vil tro at med at litt googling rundt black friday så kan du finne den på cdon/andre kjente steder til en enda lavere pris :)   Nacon PS 4 controller.  (Den er ikke trådløs, men det har vel ikke noe stor betydning).

Takk skal sjekke den ut 😄

Anonymkode: 50691...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...